Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 5 november 2010 om 22:46
Leuk naar de Efteling! Vorig jaar heel naief in de euh hoe heet die attractie ook alweer? O ja Vogelrock gegaan. Gaan we met zo'n karretje het donker in! Ben hartstikke claustrofobisch dus helemaal hel!
Er is hier ergens een party aan de gang. Stuiter gewoon bijna van de bank af. Kampen ben jij een pre verjaardagsparty aan het houden ofzo?
Er is hier ergens een party aan de gang. Stuiter gewoon bijna van de bank af. Kampen ben jij een pre verjaardagsparty aan het houden ofzo?
vrijdag 5 november 2010 om 23:15
zaterdag 6 november 2010 om 09:32
Zeg Marels, heb jij een abonnement op de Efteling? Gaaf hoor, weer heen, hopelijk zit 't weer een beetje mee. Ik was laatst in Duinrell, klein maar wel heel leuk.
Oh en DooieKonijntjes, ik was gister m'n bed ingekropen. Erg he, heb niet eens ff welterusten gezegd. *gaat zich schamen*
Tot later maar weer!
Oh en DooieKonijntjes, ik was gister m'n bed ingekropen. Erg he, heb niet eens ff welterusten gezegd. *gaat zich schamen*
Tot later maar weer!
zaterdag 6 november 2010 om 22:07
Nee hoor, geen abonnement. Ik ga normaal gesproken een à twee keer per jaar. Nu toevallig voor de tweede keer.
Maar goed, ik ben weer terug dus, waar hangt iedereen uit?
Heb een hardstikke leuke dag gehad trouwens, maar ben nu wel kapot. Dus even snel een berichtje en nu duik ik met een kop thee mijn bed in.
Maar goed, ik ben weer terug dus, waar hangt iedereen uit?
Heb een hardstikke leuke dag gehad trouwens, maar ben nu wel kapot. Dus even snel een berichtje en nu duik ik met een kop thee mijn bed in.
zondag 7 november 2010 om 18:50
Ik zit me trouwens echt kwaad te maken over dat topic van die moeder die zonodig samen moet gaan wonen met haar vriend en puberdochter van 16 dan maar ergens anders gaat proberen te droppen.
Bah bah.
En ik deed daar niet meer aan, me kwaadmaken over forumdingen. Had ik me nog zo voorgenomen
Bah bah.
En ik deed daar niet meer aan, me kwaadmaken over forumdingen. Had ik me nog zo voorgenomen
zondag 7 november 2010 om 19:41
zondag 7 november 2010 om 19:53
Er zit of een poliep in mijn baarmoeder of er zit nog oud weefsel van mijn miskraam van juli. Dus ze gaan kijken met een cameraatje en dan de poliep weghalen of curetteren.
Mijn moeder is verpleegkundige en vind het allemaal maar super normaal (is het ook wel) maar ik ben gewoon een bangepoepert....
Mijn moeder is verpleegkundige en vind het allemaal maar super normaal (is het ook wel) maar ik ben gewoon een bangepoepert....
zondag 7 november 2010 om 20:00
Spannend hoor Tikker... Moet je blijven in het ziekenhuis?
En natuurlijk is het allemaal normaal, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor jou niet doodeng is.
Ik wil ooit graag een gastric bypass. Ook eigenlijk een hele "normale" operatie. En toch schijt ik nu al zeven kleuren stront bij de gedachte.
En natuurlijk is het allemaal normaal, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor jou niet doodeng is.
Ik wil ooit graag een gastric bypass. Ook eigenlijk een hele "normale" operatie. En toch schijt ik nu al zeven kleuren stront bij de gedachte.