Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Oh da's raar, mijn vriend werkt juist bij de gemeente. Maar hij valt natuurlijk onder het cao van het detacheringsbedrijf, niet die van de gemeente... Ik hoop dat er op de één of andere manier toch iets mogelijk is. Is hij al gaan praten, of was daar nog geen mogelijkheid voor?
Janine, wat een tegenvaller... Ik weet niet hoe het zit met jullie spaargeld, maar misschien kan hij ook ontbetaald verlof opnemen? Ze moeten toch wel IETS kunnen doen? Kan mee voorstellen dat je hier heul pissig van wordt. Sukkels.
Oja, ik heb iets vaags: twee ovu tests met een licht streepje en vandaag bijna niets. Terwijl ik een knaller verwachtte. Zou ik hem dan gemist hebben of komt hij nog? Snaperniksvan.
Zoooo hehe... WEEKEND!!!! Eindelijk tijd voor wat (korte) reacties voordat ik lekker ga eten!! (honger honger honger na mn werkdagen!!)

@ Verkademeisje: GOOOOO!!! Ik duim NU extra hard voor je... bijna mammaaaa zooo spannend!!! Hoop dat alles zn werk doet en dat je snel je kleintje vast mag houden/knuffelen/bewonderen/vertroetelen etc etc....

@ Janine: Jemig wat &*#(^ hoop dat er nog wat te regelen is!! Kan me voorstellen dat je slecht slaapt, er gebeurt ook nogal wat... Heb een paar jaar geleden best lang in het ziekenhuis gelegen en sliep daar ook voor geen ene meter... Hoop dat jij en je meisjes het goed maken en dat Janineman gewoon lekker vaak bij je kan zijn, dat hebben jullie alledrie hard nodig!! Hou je taai!!

@ Pipo: !! Op naar een vruchtbaar weekend!! Heb geen verstand van ovutests maar volgens mij kan het wel zo zijn dat de echte dikke knaller van een streep nog moet komen!! Als je die nog niet gehad hebt... heb jij geen last van extreme buikpijn op het moment van? Ik hoop in elk geval dat je vanavond / zondag flink je best kunt gaan doen, het wachten heeft nu al wel lang genoeg geduurd! Voor je het weet kun je je aansluiten in een topic van 'Uitgerekend in....' samen met....

Assie! Ook voor jou hoop ik dat er snel iets gaat gebeuren / er een startdatum komt / je je kunt melden met de boodschap die we allemaal van je willen horen!! En wat klinkt jouw vrije middag lekker zeg, goed bezig!!

@ Orchid: Fijn zo'n voorlichtingsavond, wat wordt het allemaal echt zeg!! Spannend!! Hoop dat je je verder nog helemaal goed voelt!!

@ Frutje: Hoe is t met jouw werk en verder?? Je kunt ook weer gauw van start volgens mij nu?

@ Pauley: Hoe is t met jou?

@ Lenne: Welkom!!!

@ de rest: sorry als ik vergeten ben op jullie te reageren... bij deze...

Zoals ik vanochtend al gemeld had heb ik het heerlijk naar mn zin, ben wel heel blij dat het weekend is, maar heb bijna nu alweer zin in maandag... En tja die rammelende eierstokken... die komen toch ook vast snel wel weer!!!

FIJN WEEKEND ALLEMAAL!!
Hallo dames,

Ik heb even terug gebladerd, mezelf een roseetje ingeschonken en ga er maar eens voor zitten.

Zo

@VKM

Aaah, het feest is los bij jou. Wat spannend. Zet hem op. Ik stuur je heel veel positieve energie toe!

Straks/morgen zijn jullie met zijn drietjes!

@pipo

Bijstandsmoeders die nooit meer aan de bak komen, dat is natuurlijk een ander verhaal. Maar zoals het in Volkskrant Magazine stond geschreven, voelde ik me wel aangesproken.

Wat raar van die ovutest. Hmm, zou je ovulatie vannacht zijn geweest? Is de test kapot? Of heb je nog eerder geovuleerd (wanneer heb je voor het eerst getest?.

@Boefje

Wat goed om te horen dat het goed met je gaat. Zo te lezen houdt boefjebaby je lekker bezig. Mijn baan valt idd nogal tegen. Helaas.

@Janine

Hè gvd deze stress kan je er nu echt even niet bij hebben. Wat een &*(#! Wat denken ze wel. Gaat dat nu meteen in? En wat Pipo zegt: misschien onbetaald verlof opnemen? Of is dat lastig omdat hij gedetacheerd wordt? Sterkte meid… Heb je nog wat steun aan je ouders gehad?

@nukje

Goed om te lezen dat het met weekendseks ook goed kan komen .

@Lenne

Hier kan je lekker je ei kwijt hoor! En thuis dan dat balletje opgooien.

@Assie

Oww kraamvisite (smelt…), dat doet de stokken altijd flink rammelen. Heel herkenbaar.

En dat van je ex. Tja, als je moet kiezen een kind met die ex of strakjes een kind met je vent, weet je het wel denk ik. Maar het blijft raar dat alles en iedereen maar kinderen kan krijgen (zo lijkt het dan he).

@Romo

O wat goed om te lezen dat je het zo leuk vindt! En tuurlijk ben je ’s avonds moe, das heel normaal. Ben heel blij voor je!

@orchid

Zo, al bijna met verlof. Dat gaat zeker snel. En dan ben je straks mama. Waaah!

Hier veel opluchting omdat het weekend is. Ik probeer echt om positief te blijven over mijn werk, maar pfoe, ik vind het gewoon echt niet leuk. Zucht. Ik houd mijn ogen en oren maar weer open, hopelijk heb ik snel iets nieuws gevonden wat wel leuk is. Merk dat ik er toch wel stress van heb en daar baal ik van.

Maarja, eierstokken!

Overmorgen ga ik mijn eerste ovutest beplassen. Wel raar want ik ben vandaag nog een beetje ongesteld, maar aangezien mijn cyclus zo kort is, moet ik morgen starten met testen. Dan is het even kijken wanneer we kunnen seksen vanwege onze verschillende roosters, maar ik verwacht volgens mijn eigen berekeningen mijn eisprong op dinsdag 9 november. We zullen ons best doen.

Fijn weekend allemaal
Hallo allemaal!

Ben echt ontzettend moe, maar voor ik in bed stort toch even snel reageren. Hier ook weekend-sexers trouwens. Heel irritant als een van twee dus een nacht weg is in het weekend, wat nogal eens gebeurt. Dan komt het er tijden niet van . Ben benieuwd hoe we ooit een eitje bevrucht krijgen op deze manier... Van lief en moe tegen elkaar aan op de bank knuffelen word je niet zwanger...

@janine: schrikken!!! Gelukkig gaat het met je meisjes wel goed, en worden ze nu in ieder geval stevig in de gaten gehouden, maar dit is natuurlijk niet zoals je graag je zwangerschap uitzit. En dan dat gedoe met janineman erbij, bah!

Woon een beetje ver van Utrecht, sorry!

@vkmeisje: spannend!!!! misschien nu, vannacht?

@boefje: leuk van je te horen!

@assie: tja.. ken het gevoel he... Vandaag op de fiets naar huis weer aan het fanstaseren hoe het zou voelen om zwanger te zijn. Kan niet wachten.

@frutje: zo balen van die baan! Vooral omdat je bij een fijne baan bent weggegaan. Maar gelukkig kun je je aandacht nu ook op iets ander richten

@pipo: even snel tussendoor een vluggertje? Zet de wekker nog wat vroeger, en succes

@romo: wat goed om te horen dat het bevalt! Zwaar hè, zo'n eerste week. Geniet van je weekend!

@Lenne: welkom!

Nou, fijn weekend allemaal! Morgen moet ik een flinke tijd achter de computer, werkdingen doen. Dus dan lekker tussendoor forummen, dat maakt het draaglijk
Oh nee! Zoals zovelen heb ik er nu ook aan moeten geloven: ontzettend lang bericht geschreven: alles ineens weg !!

Kom net terug van een gezellig avondje uit met mijn vriendinnen en dacht nog even een berichtje achterlaten!

Helaas is nu alles weg en nu wordt het me toch echt te laat er nog opnieuw aan te beginnen!

De rest volgt morgen als ik uitgeslapen ben

Alvast een fijn (en waar nodig vruchtbaar ) weekend allemaal!

Lenne
goedemorgen..

heb toch redelijk goed geslapen. Net weer een CTG gehad... poeh, die meisjes blijven moeilijk tracheerbaar... maar ze zijn wel lekker bewegelijk haha. Ik moest gisteren bij de echo zelfs mijn adem inhouden haha... dat wordt nog wat als ze er straks zijn.

Best zoooooo trots op ze.! Ik voel me best ok. Het komt allemaal helemaal goed! Daar gaan we natuurlijk vanuit!

en pipo: ach die testen zeggen ook niet alles.. gewoon van bil gaan...
@Lenne: wat frustrerend dat je hele bericht weg was! Had je inspiratie vannacht

@Janine: fijn dat je een betere nacht hebt gehad. Wat is nu het plan? Willen ze de kindjes gaan halen op zeker moment of zolang mogelijk afwachten? Enneh... je hebt gelijk. Gewoon van bil gaan is de beste manier om zwanger te worden haha!

Fijn dat jullie allemaal zo meeleven P man gister verleid... We zullen wel zien wat ervan komt. Volgens mij ben ik wel relaxter dan de vorige keer. Toen had ik veel hoop en dacht ik stiekum dat ik wel zo'n lucky bastard zou zijn die gelijk een pos. test in haar handen zou hebben. Nu hou ik er eerder rekening mee dat ik niet zwanger ben dan wel en waarschijnlijk kan ik er daardoor relaxter mee omgaan. Nu maar hopen dat dat de komende wachtweken ook het geval zal zijn.
Frut: echt jammer dat je je werk niet leuk vindt. Daar kan je je echt zo depri van voelen... heb je enig idee hoe zij over jou denken? Al een soort evaluatie gehad?
pipo: zolang de dopplers en hartjes van beide kindjes goed zijn (bloedtoevoer vanuit placenta) laten ze ze zitten... kunnen ze nog lekker bij mij blijven.
quote:Boefje1980 schreef op 04 november 2010 @ 09:04:

@ Nukje: ik ben inderdaad gbs draagster en mijn vk wilde ook geen extra maatregelen nemen. Maar ik wel dus ik heb zelf gevraagd of ik met antibiotica kon bevallen en dat mocht. Voorkomen is beter dan genezen vond ik! Ik heb uiteindelijk 3 shots ab gekregen (elke 4 uur tot geboorte)

Ok, en zitten daar verder geen risico's aan vast?

Ik vind het namelijk ook nogal wat om er maar op te gokken dat het wel goed zal komen. Want stel je voor van niet? Mijn vk geeft me een beetje het gevoel dat ik me druk maak om niets, maar als het om de gezondheid van een pasgeboren kindje gaat, vind ik eigenlijk dat dat soort dingen standaard zouden moeten zijn...

@ Pipo: Dat soort ervaringen heb ik dus ook gehad met ovu-tests. Steeds niks, of slechts een licht streepje, terwijl die dingen je toch juist duidelijkheid zouden moeten geven. Ik schaar me achter het advies van Janine: gewoon het bed in duiken, hop!!

@ Janine: Pfffffff, wat een klerezooi, dat verhaal van je vriend en z'n werk. Waar is de menselijkheid in deze samenleving gebleven?!

Ik kan me over zoiets echt ontzettend opwinden, zeg...

Maar... wel fijn dat het goed gaat met je meiden!!
Beeeh, even zeuren hoor!

Zit nu achter mijn computer omdat ik een boel dingen voor school moet doen.

Morgen heb ik een concert met mijn koor, en is mijn hele dag dus weg. Maandag heb ik normaal vrij maar hebben we nu studiedag, dus kan ik niet mijn wekelijkse voorbereidingen doen voor school. Maandagavond repetitie. Dinsdagavond ouderavond.

Dus ik moet nu vandaag wel mijn werk gaan doen.

Hik Hik Hik er tegen aan...

Wel fijn dat het rotweer is, dan kom ik niet in de verleiding naar buiten te gaan.

Komen jullie kletsen? Dat vind ik wel gezellig tijdens het WoG-en (variant op SOG-en).
Hallo meiden, even een berichtje uit het ziekenhuis. Gister heb ik gel gehad, en vanmorgen weer. Niet pijnlijk, maar een beetje vervelend gevoel. Alsof iemand tijgerbalsem naar binnen spuit, zeg maar. Nu is het afwachten, misschien krijg ik vanavond weer gel, misschien gaan ze m'n vliezen breken en me aan het infuus leggen. Je krijgt wel veel tegenstrijdige informatie...

Gister: verstreken baarmoedermond, geen ontsluiting en je hebt 1 cm nodig, hoofdje ligt laag.

Vandaag: de baarmoedermond is nog niet verstreken, je hebt 1 cm ontsluiting, maar 2 nodig en het hoofdje ligt hoog...

We wachten dus maar rustig af.

Nu eens kijken of ik ook nog jullie berichtjes kan lezen, want dat lukte net nog niet.
Jeetje VKM: wat irritant die tegenstrijdige info. Ik hoop voor je dat het allemaal snel opschiet. Heb je vannacht wel wat kunnen slapen? Nou eh, succes met je bevalling dan maar he? (voelt een beetje raar om te zeggen, maar het zal nu toch echt niet lang meer duren voor je gaat bevallen...!)

@Nukje: fijn om te weten dat ik niet de enige ben met die rare ovutests. Ga me dan gelijk weer van alles in mijn hoofd halen (dat ik misschien geen eisprong zou hebben ofzo...).
@vkmeisje: jee, dat zou ik ook echt frustrerend vinden, die tegenstrijdige info, en het zo maar verzetten van afspraken en zo.

Maar waarom proberen ze je eigenlijk in te leiden en zo? Je bent toch nog niet over de 40 weken heen?
Ze leiden me in, nou ja, dat proberen ze, om te zorgen dat mijn symptomen zich niet omzetten in een zwangerschapsvergiftiging of hellp-syndroom. De gel is om de baarmoedermond te laten rijpen, en dan huppakee, vliezen breken en aan het infuus.

Maar goed, het schiet dus nog niet echt op. Vanmiddag gaan ze weer inwendig bekijken of de gel van vanmorgen gewerkt heeft. En dan dus vanavond evt weer die gel.

Ik ben wel echt super blij dat Verkademan gewoon bij me mag blijven. Ik heb een 1persoonskamer gekregen en hij mag ook bij me slapen. Echt heel fijn, dat helpt om te ontspannen.
@ Verkademeisje: Jeee wat spannend.... pfff wel lekker dat Verkademan gewoon bij je is, dat zal zeker helpen!! Is er ook een kans dat je gewoon naar huis moet nog of niet? Hoop het niet voor je hoor!! Liever snel je kindje bij je natuurlijk!! Wel echt grappig dat we zowel van jou als van Janine gewoon berichtjes lezen terwijl jullie in het ziekenhuis liggen! Dat was toch een aantal jaar geleden volgens mij echt niet zo makkelijk allemaal... Wel fijn al die updates!!

@ Janine: Hoe is t met jou en de meisjes vandaag? Jullie doen het zo goed allemaal, dappere dames (en heer natuurlijk!)!!

@ Pipo: Is Pipoman nu vanavond weg dan? Hoop dat het gister gezellig was haha!

@ Orchis: Snap dat je er als een berg tegenop ziet... Heel veel succes in elk geval!! Ik ben het komende uur ook even bezig om iets uit te werken dus we kunnen elkaar mooi gezelschap houden hier!

@ Nukje: Hoe is t met jou? Al helemaal gewend aan t idee dat je een meisje krijgt? Heb je al gewinkeld?
@verkademeisje: aha, dat heeft met die bloeddruk en zo te maken. Fijn dat je met je lief op een kamer bent!

@janine: hoe is't nu? Mag je vriend er in het hele weekend wel bij zijn? Dat hoop ik toch voor je!

@romo: jij ook veel succes dan. Gedeelde smart...

Heb in ieder geval al een paar werkjes nagekeken. Nog een bergje te gaan!
Hallo dames,

@janine

Wat een positief bericht van jou. Zet hem op daar, je kunt het!

@VKM

En jij kunt het ook! Stom van die tegenstrijdige berichten zeg. Maar hoe dan ook gaat het heel snel gebeuren.

@orchis

Ook voor jou bemoedigende woorden, wat jammer van je zaterdag. Wel leuk om morgen te zingen natuurlijk! Is de berg inmiddels geslonken?

@Romo

Wat ben jij aan het uitwerken? Iets voor je nieuwe baan?

@Pipo

ik sluit me aan bij de wijze woorden van de andere dames: gewoon van bil gaan. Baat het niet...

Hier een heerlijke dag. Lekker uitgeslapen, naar de markt geweest, flink stuk gelopen in het bos, pannenkoek gegeten. En vanavond bij vrienden eten. Hier is het trouwens prachtig weer. Fijn weekend allemaal nog.

En hup VKM hup!
@ Romo: Ja, inmiddels is het nieuws echt helemaal doorgedrongen en heeft Nukkeman het af en toe al met een grijns over 'onze dochter'. We hebben nu de commode, het bedje en een box in huis, allemaal tweedehands (via mp of voor een prikkie gekocht van kennissen, maar het ziet er allemaal nog als nieuw uit, ben er super blij mee!) en gisteren heb ik met m'n moeder twee dekbekovertrekjes gekocht . We zijn er natuurlijk redelijk vroeg mee, maar het plan is om alles in de kerstvakantie af te hebben, zodat we daarna bijna niets meer hoeven te doen, kopen of halen.

@ VKmeisje: Hoe is dat nu voor je, dat het aan de ene kant allemaal zo dichtbij is, maar aan de andere kant toch nog zo onzeker? Ik zou gek worden... klinkt een beetje als het gevoel 'bijna, maar nog niet helemaal'.

@ Pipo: 'Tuurlijk heb je een eisprong!
@ Nukje: Leuk hoor! Lijkt me echt heerlijk om dat allemaal bij elkaar te 'sprokkelen' ben heel benieuwd hoe jullie het inrichten verder (kleur etc...).

@ Frutje: Ik ben bezig met een verslag :-) moest ik maken voor mn leidinggevende om eens te zien hoe ik dat aanpak. Ben benieuwd of het straks goed is en wat ze ervan zegt! Maandag heb ik een eerste evaluatie gesprek om te zien hoe de eerste week verlopen is, heb nog een aantal vragen op papier gezet zelf dus ben benieuwd! Je hebt een lekker dagje zo trouwens, veel plezier vanavond!

En dat geldt voor allemaal; FIJNE AVOND!
Oh.....ik duim heel hard voor verkademeisje, hopelijk heeft de bevalling zich nu doorgezet.....ik wil niet heel vervelend zijn, maar het duurt nog wel een paar uurtjes voordat jullie baby is geboren.......het wordt zoals ik had voorspeld natuurlijk op de 7e geboren
Vkmeisje: wat spannend allemaal zeg. En vooral dat wachten zal best lastig zijn. Zet m op he!!

Janine: fijn dat jullie zo goed in de gaten gehouden worden. Je klinkt erg positief en t gaat zeker goedkomen.

Voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend.

T mijne is een beetje dubbel: ongesteld geworden... Erg vroeg deze keer maar goed nu dus geen spannend " wachtweekend" en geen stress. T lijkt wel of t went de teleurstelling. Ik reken zeg maar nergens op dus ja. Op naar ronde 8 alweer...
Djiezus Moimoi... Wat een teleurstelling. Je praat er heel nuchter over, alsof het went ofzo, maar het is toch zo gigantisch balen! Zeker omdat het lijkt alsof de rest van de wereld 'zomaar' zwanger wordt... Had je nu deze ronde wel gebruikt gemaakt van ovutests?

@Romo en Orchis: goed dat jullie gewerkt hebben vandaag. Ben zelf ook de hele dag bezig geweest ivm een evenement. Verwende prinsesjes zijn wij zeker niet! Romo, ik ben wel benieuwd wat voor baan je hebt. Evt op de mail?

@Nukje: zwijmel, bij het idee van babyspullen in huis hebben word ik al week... Klinkt alsof jullie het helemaal goed voor mekaar hebben voor de komst van jullie dochter (whaah!).

@Frutje: dat klinkt als de perfecte herfstdag! Lekker ontspannen samen...

Hier geen nieuws. Pman is inderdaad weg en ik heb vanavond een feestje. Net weer een ovutest gedaan. Ienieminie streepje. Ik vermoed dat ik ergens de afgelopen dagen wel mijn eisprong gehad heb, maar dat ik hem 'gemist' heb ofzo. Volgende keer maar eens investeren in predictor ovutesten, die lijken me toch net wat betrouwbaarder. Maar ik hoop natuurlijk dat er geen volgende keer komt.

@VKM: ben je al 'los'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven