bottom up-top down gordijnen (!)

05-11-2010 21:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi !

iemand ervaring met de zg bottom up-top down luxaflex-shades ?

Deze 'gordijnen' kan je van zowel van boven als van beneden laten zakken zodat je bv halverwege het raam beschermt bent van schieuwnierige passanten....

( ow, hopelijk is dit een beetje een duidelijk berichtje, eind van de werkweek heb ik niet zoveel woorden meer tot mn beschikking....)

Wat ik wil weten : kosten, handig in gebruikt etc. etc. De afmetingen zijn 1.10 bij 1.10.

Ik weet dat ze bij luxaflex te bestellen zijn, maar dacht... gooi eens een balletje op, op het forum...

dank u dank u!!
Dat heet toch gewoon plisse?
Om je vraag te beantwoorden...wij hebben ze ook en ik vind ze super! Wat ze hebben gekost weet ik niet precies omdat we alle gordijnen tegelijk hebben gekocht.
Ik heb een Luxaflex Duette zoals jij het omschrijft bij mijn voorraam. Van buiten wit en van binnen groen. Mijn raam is iets van drie meter. Ideaal! Maar de prijs zou ik niet meer weten. Het is alweer zes jaar geleden dat ik de Luxaflex heb gekocht.
Ja! wij hebben ze nu in ons nieuwe huis waar we 2 wkn wonen!

Ze hangen voor de 2 tuindeuren met 2 zijlichten, klein raam daarnaast van ongeveer 1 meter bij 1.20 meter en voor een raam van 2 meter hoog bij 2.60meter.

We hebben de duette met coating aan de binnenkant, geheel verduisterend (scheelt erg in prijs, enkel, geheel, niet of bijna verduisterend) wij hebben wit buitenkant, bruin binnenkant en een iets bredere variant van de vouwen als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik vind ze ideaal, mijn man moest even wennen aan de bediening (had 'al die touwtjes' niet verwacht)

Wij hebben 2600 euro betaald voor alle plisse's bij elkaar, incl. het laten hangen.

Succes!
Ik vind ze heel erg lelijk, maar daar heb je weinig aan .

Zijn prijzig heb ik begrepen, maar van Luxaflex wel goede kwaliteit. Dus als jij het mooi vind, is de investering het waard denk ik zo.
Een vriend heeft ze in huis... hij heeft een stoep langs de gehele zijkant van zijn huis en daar ook ramen van twee meter hoog... dus iedereen kijkt bij ieder raam naar binnen... nu dus niet meer. Hij schijnt ze ideaal te vinden!
Heb ze gewoon van de HEMA....
Plissé! Ik heb ze van de Hema en ze zijn fantastisch!

Hema heeft regelmatig actes warbij je 15 of 20% korting krijgt op alle maatwerk raambekleding. Die actie was afgelopen week dus wel weer even wachten.

Bij de bouwmarkt kn het ook en ook daar regelmatig kortingsacties. Krantjes in de gaten houden dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven