Neuspeuteren

06-11-2010 19:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat altijd zo vies gevonden, neuspeuterende kinderen en de inhoud op eten, gadver!

Ik vond neuspeuterende kinderen altijd vies, en vroeg me in stilte af wat ik dan wel niet van die ouders moest denken, en.... of hun het wel wisten?

De oudsten twee heb ik dat niet zien doen, maar mijn dochter van 3 heb ik er de laatste tijd wel vaker op betrapt. En alls ik er iets van zeg dan gaat ze door het lint en kan ze echt boos worden, ze snapt het gewoon niet!

Ik vind het toch wel een afgang hoor....

Eeehm tja wat moet je daar nou weer mee!?
Tja, het is wel menselijk. Kijk maar eens om je heen als je in de file staat..................
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik vind het ook geen lekker gezicht, dat voorop. Maar ik begrijp wel dat zij boos/gefrustreerd wordt. Ze snapt het inderdaad gewoon niet. Ze doet iets wat zij prettig vindt, en dan mag het niet van mama!
Iedereen doet dat. Zelfs mijn huisarts had laatst een grote pulk uit zijn neus bungelen, wel gegrut, maar niet goed opgevangen.
quote:arrasje schreef op 06 november 2010 @ 19:39:

Tja, het is wel menselijk. Kijk maar eens om je heen als je in de file staat..................Gatver ja dat is echt tijdverdrijf nummer 1 tijdens file rijden. Zoooo vies. Soms zie je ook gewoon dat ze snotjes wegschieten, door de auto heen *pats* of nog erger... het als voorgerecht nuttigen.
Mijn dochter haalde van de week ook zo'n groene pluk uit haar neus en zeg er bij: Mmmm! lekker! en weg was'ie.... (ook 3 jaar)
quote:Groll schreef op 06 november 2010 @ 19:44:

Iedereen doet dat. Zelfs mijn huisarts had laatst een grote pulk uit zijn neus bungelen, wel gegrut, maar niet goed opgevangen.Gadver!! Hoe kun je hem nu ooit nog serieus nemen. Brrr
Ik zit af en toe ook in mijn neus te boren, maar echt niet in de auto. Gewoon thuis als ik alleen ben, op het Vivaforum hang en niemand me ziet... of staat mijn webcam aan?
quote:Groll schreef op 06 november 2010 @ 19:44:

Iedereen doet dat. Zelfs mijn huisarts had laatst een grote pulk uit zijn neus bungelen, wel gegrut, maar niet goed opgevangen.Maar wel netjes een hand gegeven toen je wegging toch?
quote:Iwannalive schreef op 06 november 2010 @ 19:46:

[...]

Gatver ja dat is echt tijdverdrijf nummer 1 tijdens file rijden. Zoooo vies. Soms zie je ook gewoon dat ze snotjes wegschieten, door de auto heen *pats* of nog erger... het als voorgerecht nuttigen.

Ik zie er meteen een beeld bij

Ach, hoop dat het maar een fase van dr is...
Bwuh, mijn zoon van 4 doet het ook..... Toen we eens bij schoonmoeder op visite waren gaf ik blijk van mijn ergernis daarover. Haar antwoord: 'goh, dat doe ik ook'.

Inmiddels leert zoon het gelukkig aardig af. (" Meisjes willen niet meer kusjes geven hoor, als ze dat zien" die uitspraak maakt indruk sinds hij "verliefd" is )
Mijn nichtje van 5 is inmiddels aardig van het neuspeuteren af, maar bijt nu op d'r nagels...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dochter van 21 maanden loopt de halve dag met 1 vinger in haar neus. Een keer of 5 per dag (ook in gezelschap) roept ze "mamaaaaa, neusje-bah". En dan bungelt er dus een groene jaap aan haar vinger die mama op mag ruimen...
Ik bekijk m'n avatar ineens met heel andere ogen.

Maar toch kijkt ie blij
Ik heb DE truck ooit geleerd van een vader die tegen zijn neuspeuterende zoon zei: "Dus jij vindt snotjes lekker? Wil je van mij ook een paar?"

Ik ben nog geen kind (ook niet van 3) tegengekomen die dat geen goor voorstel vond. Daarna is het bah-vies-niet doen praatje een inkoppertje. (helpt niet trouwens, ze doen het lekker toch, maar tenminste wel stiekem)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:krisia schreef op 06 november 2010 @ 21:49:

Ik bekijk m'n avatar ineens met heel andere ogen.

Maar toch kijkt ie blijzo had ik het nog nieteens bekeken, je avater doet eer aan bij dit topic
quote:feow schreef op 06 november 2010 @ 23:38:

Ik heb DE truck ooit geleerd van een vader die tegen zijn neuspeuterende zoon zei: "Dus jij vindt snotjes lekker? Wil je van mij ook een paar?"

Ik ben nog geen kind (ook niet van 3) tegengekomen die dat geen goor voorstel vond. Daarna is het bah-vies-niet doen praatje een inkoppertje. (helpt niet trouwens, ze doen het lekker toch, maar tenminste wel stiekem)feow deze ga ik dan ook maar eens onthouden geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven