Werk & Studie alle pijlers

Schop?

07-11-2010 16:17 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ernstige vorm van studie-ontwijkendgedrag en nog 1,5 week te gaan voor examen. Wie schopt mij constructief, met goede argumenten, binnen een 20 minuten aan de studie? Hele dag al forum, krantje, televisie (en er is werkelijk niks aan), bellen, agenda nakijken, nog meer bellen, mail etc etc.
Argument: als je nu je studie niet afrondt, moet je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele jaar straks overdoen en zit je nog vele, vele weekenden vast aan de verplichting om te moeten leren etc.
Van mij hoef je helemaal je studie niet af te maken hoor. Je kan nog altijd gezellig achter de kassa!
quote:2Italy2 schreef op 07 november 2010 @ 16:43:

Van mij hoef je helemaal je studie niet af te maken hoor. Je kan nog altijd gezellig achter de kassa!

Ook die mensen hebben vaak een studie afgemaakt enzo .

Maar inderdaad beter nu studeren en de opleiding gewoon goed afronden.
quote:noa_lynn schreef op 07 november 2010 @ 16:46:

[...]

Ook die mensen hebben vaak een studie afgemaakt enzo .

Ik ga ervan uit dat TO vwo heeft gedaan aangezien ze aan de studie is zou moeten. Met vwo kan ze morgen nog vakkenvullen hoor. Geen probleem.
Dat is lief van je maar VWO is echt al heel lang geleden.... Inmiddels al heel triest (lees ik net in de post van Ksenia) aan de tweede heuse vervolgstudie naast mijn werk. Maar wel bedankt . Nog nooit zo snel zomaar 17 jaar jonger geschat! Half uur bezig en ik heb de flow wel te pakken dus ik trek het modem eruit en ga alleen nog even op de tekstverwerking verder.

Fijne avond!quote:2Italy2 schreef op 07 november 2010 @ 16:47:

[...]

Ik ga ervan uit dat TO vwo heeft gedaan aangezien ze aan de studie is zou moeten. Met vwo kan ze morgen nog vakkenvullen hoor. Geen probleem.
quote:2Italy2 schreef op 07 november 2010 @ 16:47:

[...]

Ik bedoelde het niet negatief, werk er zelf en heb ook een vervolgopleiding.

Bedoel dat ookal heb je wel je opleidingen keurig afgerond je nog niet direct je ideale (of andere) baan hebt.
voor Siss
quote:2Italy2 schreef op 07 november 2010 @ 16:43:

Van mij hoef je helemaal je studie niet af te maken hoor. Je kan nog altijd gezellig achter de kassa!Haha, dat zei mijn vader ook altijd, en tegen mijn broer was het "bij van Gelder aan de schop", of putjesschepper. Tegen mijn dochters zeg ik altijd dat ze ook nog wel bij Zeeman of Wibra kunnen werken, dat is in de ogen van meiden van nu zo'n beetje het ergste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven