IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
zaterdag 6 november 2010 om 13:07
Ben net toch ongi geworden
heb echt een mega jank bui gehad! Ik d8 echt dat ik zwanger was en helemaal geen ongi pijn en opeens ongi geworden op dag 15 na iui...
Ik heb zo geen zin in weer zown maand ellende, dat wachten en die teleurstelling maar het moet! Ik ga proberen weer positief in te stellen maar vind dat erg moeilijk, de tranen blijven komen nu.
Ik wens jullie allemaal veel succes en hoop echt dat het voor jullie wel zo mag zijn deze maand!!! Duim voor jullie zoals jullie voor mij hebben gedaan, bedankt daarvoor!
Ik heb zo geen zin in weer zown maand ellende, dat wachten en die teleurstelling maar het moet! Ik ga proberen weer positief in te stellen maar vind dat erg moeilijk, de tranen blijven komen nu.
Ik wens jullie allemaal veel succes en hoop echt dat het voor jullie wel zo mag zijn deze maand!!! Duim voor jullie zoals jullie voor mij hebben gedaan, bedankt daarvoor!
zaterdag 6 november 2010 om 17:50
Ah lieve Roos.. Ik had zo'n goede hoop voor je.. En wat kan ik me voorstellen dat het zo'n ontzettende tegenvaller is.. Ik ben eerder ook wel eens 4 dagen later ongesteld geworden als gewend.. In je hoofd denk je dan echt zwanger te zijn en begin je langzaam al te fantaseren en dan doe je een test, is ie gewoon negatief... Terwijl hij in je gedachte al lang positief was.. Ik zou je zo graag opbeuren.. Ff janken doet vaak goed.. Ik heb een hele lieve vriendin die ik steeds bel en die het echt niet vervelend vind dat ik bel..
@Kidooo; mag ik je leeftijd ook in de tabel zetten?
@Allemaal.. Bedankt voor jullie lieve berichtje.. De dag dat ik ongesteld wordt (en deze cyclus toen progesteron gister te laag bleef) is altijd erg balen.. Gelukkig sta ik er nu weer anders in.. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.. Tja, het is nog wel wachten op die ongesteldheid, van mij mag ie komen, als ik dan toch weet dat het mis is... Ik heb deze maand echt van alles gehad, m.n. menstruatieachtige pijn met vlagen.. Nog steeds ontzettend pijnlijke borsten, misselijk.. Maar goed, allemaal zonder resultaat..
@Girly; Het is toch de eerste keer IUI en woensdag pas 14 dagen geleden?? Mijn cyclus is nu heel anders met IUI, maar of dat door Puregon komt of door Pregnyl of IUI weet ik ook niet
@Piplilly; sinds wanneer zijn jullie begonenn om zwanger te worden? mag ik dat in de tabel zetten, dan is ie compleet.
@Kidooo; mag ik je leeftijd ook in de tabel zetten?
@Allemaal.. Bedankt voor jullie lieve berichtje.. De dag dat ik ongesteld wordt (en deze cyclus toen progesteron gister te laag bleef) is altijd erg balen.. Gelukkig sta ik er nu weer anders in.. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.. Tja, het is nog wel wachten op die ongesteldheid, van mij mag ie komen, als ik dan toch weet dat het mis is... Ik heb deze maand echt van alles gehad, m.n. menstruatieachtige pijn met vlagen.. Nog steeds ontzettend pijnlijke borsten, misselijk.. Maar goed, allemaal zonder resultaat..
@Girly; Het is toch de eerste keer IUI en woensdag pas 14 dagen geleden?? Mijn cyclus is nu heel anders met IUI, maar of dat door Puregon komt of door Pregnyl of IUI weet ik ook niet
@Piplilly; sinds wanneer zijn jullie begonenn om zwanger te worden? mag ik dat in de tabel zetten, dan is ie compleet.
zaterdag 6 november 2010 om 17:57
@i31 Ja idd dit is mijn 1ste IUI geweest maar ik moet eigenlijk aanstaande Maandag mijn menstruatie krijgen van mijn normale cyclus maar mijn gyneacoloog heeft gezegd dat ik gewoon die 14 dagen aan moet houden met testen dus aanstaande Woensdag ben 's ochtends regelmatig missenlijk kan dan ook niks eten en 's middags tegen een uur of 2 slaat de vermoeidheid toe heb verder ook geen buikklachten meer gehad gelukkig dus het is allemaal afwachten en nog eens afwachten de tijd zal het uitwijzen over het hoe of wat er gaande is of niet gaande is
zaterdag 6 november 2010 om 18:25
Hoi i31,
wij zijn sinds sept 2008 bezig. Begin dit jaar in het ziekenhuis beland.
Weet je echt zeker dat je ongesteld gaat worden? Of kan zwangerschap nog steeds??? Hoop het voor je. Het is allemaal zo wonderlijk...
Heb de afgelopen dagen steeds last van steken en krampen. Had last van een aantal pukkels maar er zijn er geen meer bijgekomen. Ook last van pijnlijke borsten bij traplopen etc... nog niet eerder gehad. Maar helaas 't zegt allemaal niets. En moet nog tot vrijdag wachten, pffff....
wij zijn sinds sept 2008 bezig. Begin dit jaar in het ziekenhuis beland.
Weet je echt zeker dat je ongesteld gaat worden? Of kan zwangerschap nog steeds??? Hoop het voor je. Het is allemaal zo wonderlijk...
Heb de afgelopen dagen steeds last van steken en krampen. Had last van een aantal pukkels maar er zijn er geen meer bijgekomen. Ook last van pijnlijke borsten bij traplopen etc... nog niet eerder gehad. Maar helaas 't zegt allemaal niets. En moet nog tot vrijdag wachten, pffff....
zaterdag 6 november 2010 om 18:32
Nou, ik heb van de gynaecoloog gehoord, hoe hoger de progesteron hoe beter.. Hij moest zowiezo >15 zijn volgens haar.. Maar op internet lees ik dat het veel hoger moet zijn, zou er een zwangerschap kunnen ontstaan.. Zag op internet ook een artikel staan over een proef bij 210 personen, waarbij bij niemand zwanger was met een progesteron <30.. De mijne was 23 (overigens nog nooit zo laag geweest) en hij is nu geprikt, omdat het tweede deel van de cyclus de laatste keer 11 dagen was..
Mijn borsten zijn gevoelig, heb ik noooit last van! Maar misschien bijwerking Pregnyl nu?! Ik weet het ook niet..Het voelt zo anders iedere maand..
Succes Piplilly en de rest!
Mijn borsten zijn gevoelig, heb ik noooit last van! Maar misschien bijwerking Pregnyl nu?! Ik weet het ook niet..Het voelt zo anders iedere maand..
Succes Piplilly en de rest!
zaterdag 6 november 2010 om 20:15
Hallo allemaal,
Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst een berichtje heb geplaatst.
Ik was net even de berichtjes aan het lezen en het wordt de hoogste tijd voor een hoop positieve berichten! Ik hoop dat degene die nu in spanning zitten allemaal goed nieuws krijgen!!!
Jee meiden die spanning! Ik heb met jullie te doen.
Ik moest laatst enkele dagen wachten op de uitslag van het sperma-onderzoek en dat vond ik al zeer frustrerend. Het duurde me veel te lang.
Wij hebben deze week te horen gekregen dat we met IUI mogen starten. De waardes waren daarvoor ok. Anders zouden we meteen worden doorgestuurd voor ICSI/IVF.
Komende week hebben we een afspraak bij de fert.arts.
Ze hebben nog geen onderzoeken bij mij gedaan etc. Wat kan ik verwachten?
En hoe lang duurt het dan voordat je echt van start gaat?
Heel veel succes allemaal. Ik duim voor jullie!!!
p.s. een vriendin van mij kreeg pas een positieve test toen ze ruim 8 dagen over tijd was. Van te voren steeds negatief. Dus het kan allemaal!
Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst een berichtje heb geplaatst.
Ik was net even de berichtjes aan het lezen en het wordt de hoogste tijd voor een hoop positieve berichten! Ik hoop dat degene die nu in spanning zitten allemaal goed nieuws krijgen!!!
Jee meiden die spanning! Ik heb met jullie te doen.
Ik moest laatst enkele dagen wachten op de uitslag van het sperma-onderzoek en dat vond ik al zeer frustrerend. Het duurde me veel te lang.
Wij hebben deze week te horen gekregen dat we met IUI mogen starten. De waardes waren daarvoor ok. Anders zouden we meteen worden doorgestuurd voor ICSI/IVF.
Komende week hebben we een afspraak bij de fert.arts.
Ze hebben nog geen onderzoeken bij mij gedaan etc. Wat kan ik verwachten?
En hoe lang duurt het dan voordat je echt van start gaat?
Heel veel succes allemaal. Ik duim voor jullie!!!
p.s. een vriendin van mij kreeg pas een positieve test toen ze ruim 8 dagen over tijd was. Van te voren steeds negatief. Dus het kan allemaal!
zaterdag 6 november 2010 om 20:57
@Roos99; Dat is positief, dat je de kansen van IUI nog mee kunt nemen! ipv dan dat je maar 3 pogingen IVF vergoed krijgt..
Toen er bij mij voor IUI was gekozen, kon ik gewoon meteen de volgende maand beginnen met spuiten van Puregon.. Kan ook met Clomid, maar ik had 7 maanden daarvoor al Clomid gehad.. En het schijnt uit onderzoeken bewezen te zijn dat bijstimulatie het beste effect heeft..
Ik heb onderzoek gehad om mijn eileiders door te spuiten (dan kijken ze of er obstructies zijn). Ik heb paar keer bloed moeten laten prikken, ben geechood, heb Chlamydiatest gedaan etc etc.. maar bij mij was nergens een oorzaak voor, dus bleven ze zoeken..
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je een positieve test kan hebben als je 8 dagen over de 14 dagen na eisprong heen bent.. (alleen als je eisprong later is geweest).. Als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad (Door echo of doordat je pregnyl spuit), dan moet de HCG waarde toch hoog genoeg zijn na 14 dagen... Maar goed.. ik geloof ook dat ik als ik zwanger ben, me echt heeeel anders ga voelen... en wat hoor je hier?? Dat je eigenlijk juist niks voelt....
Toen er bij mij voor IUI was gekozen, kon ik gewoon meteen de volgende maand beginnen met spuiten van Puregon.. Kan ook met Clomid, maar ik had 7 maanden daarvoor al Clomid gehad.. En het schijnt uit onderzoeken bewezen te zijn dat bijstimulatie het beste effect heeft..
Ik heb onderzoek gehad om mijn eileiders door te spuiten (dan kijken ze of er obstructies zijn). Ik heb paar keer bloed moeten laten prikken, ben geechood, heb Chlamydiatest gedaan etc etc.. maar bij mij was nergens een oorzaak voor, dus bleven ze zoeken..
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je een positieve test kan hebben als je 8 dagen over de 14 dagen na eisprong heen bent.. (alleen als je eisprong later is geweest).. Als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad (Door echo of doordat je pregnyl spuit), dan moet de HCG waarde toch hoog genoeg zijn na 14 dagen... Maar goed.. ik geloof ook dat ik als ik zwanger ben, me echt heeeel anders ga voelen... en wat hoor je hier?? Dat je eigenlijk juist niks voelt....
zondag 7 november 2010 om 08:39
@Roos e i31. Die berichten van gister had ik niet verwacht en al helemaal niet gehoopt... Sterkte meiden.
Hier zijn vanmorgen de pijnlijke borsten begonnen. Volgens mij dus geen goed teken, want die heb ik elke keer nog gehad en zoals bekend zonder goed eindresultaat. Nu overigens wel later dan normaal. Vel nu ook af en toe steken in mijn baarmoeder.
Nou we wachten gewoon nog even af.
Hier zijn vanmorgen de pijnlijke borsten begonnen. Volgens mij dus geen goed teken, want die heb ik elke keer nog gehad en zoals bekend zonder goed eindresultaat. Nu overigens wel later dan normaal. Vel nu ook af en toe steken in mijn baarmoeder.
Nou we wachten gewoon nog even af.
zondag 7 november 2010 om 17:00
Lieve allemaal, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes, knap er erg van op!!! Voel me vandaag nog steeds wel teleurgesteld natuurlijk maar voel me wel een stuk beter! Het is gewoon niet anders en ik ga weer positief naar poging 3!
Ik duim voor jullie dames die nog op de wachtbank zitten!
Er moet gewoon iemand deze maand zwanger zijn, liefst meerdere natuurlijk! Elke maand 2 moeten wel wel doorzetten he! Hadden we het maar zelf in de hand he...
Liefs en ik leef met jullie mee aankomende dagen hoor!
Wanneer wordt het bij jullie spannend?
Ik duim voor jullie dames die nog op de wachtbank zitten!
Er moet gewoon iemand deze maand zwanger zijn, liefst meerdere natuurlijk! Elke maand 2 moeten wel wel doorzetten he! Hadden we het maar zelf in de hand he...
Liefs en ik leef met jullie mee aankomende dagen hoor!
Wanneer wordt het bij jullie spannend?
zondag 7 november 2010 om 17:20
maandag 8 november 2010 om 08:33
@SBanani Goedemorgen
Hier is verder alles nog steeds rustig, nog steeds geen klachten die kunnen duiden op de menstruatie. Ik heb geen
Buikklachten, geen Rugklachten, Geen Borstklachten en geen pukkels dit alles heb ik normaal elke maand en nu niet, een hele vreemde gewaar wording dat zei ik ookal tegen mijn partner. We zijn gisteren wel alvast testen wezen halen en gelijk maar een verpakking van 3 stuks meegenomen van Clearbleu Digital. Ik wou eerst vanmorgen testen maar ik durf het nog niet te doen, ik heb ook een onrustige nacht gehad ben regelmatig wakker geworden mischien van de spanningen en de zenuwen de tijd zal het uitwijzen. Ik mag Woensdag testen van mijn Gyneacoloog en dan zullen we het wel zien. Ik moet vandaag eigenlijk ongi worden maar nog niks wat daarop duidt het wordt nog spannend
@ Piplilly
Hoe is het verder bij jou heb je nog steeds zoveel klachten van buikpijn of is het al weer gezakt nu???
@Rhona
Hoe is het bij jou gaat alles de goede kant op??
@Iedereen
Op de hoeveelste dag na de IUI werd er getest en waneer kwam de ongi doorzetten na de IUI
Hier is verder alles nog steeds rustig, nog steeds geen klachten die kunnen duiden op de menstruatie. Ik heb geen
Buikklachten, geen Rugklachten, Geen Borstklachten en geen pukkels dit alles heb ik normaal elke maand en nu niet, een hele vreemde gewaar wording dat zei ik ookal tegen mijn partner. We zijn gisteren wel alvast testen wezen halen en gelijk maar een verpakking van 3 stuks meegenomen van Clearbleu Digital. Ik wou eerst vanmorgen testen maar ik durf het nog niet te doen, ik heb ook een onrustige nacht gehad ben regelmatig wakker geworden mischien van de spanningen en de zenuwen de tijd zal het uitwijzen. Ik mag Woensdag testen van mijn Gyneacoloog en dan zullen we het wel zien. Ik moet vandaag eigenlijk ongi worden maar nog niks wat daarop duidt het wordt nog spannend
@ Piplilly
Hoe is het verder bij jou heb je nog steeds zoveel klachten van buikpijn of is het al weer gezakt nu???
@Rhona
Hoe is het bij jou gaat alles de goede kant op??
@Iedereen
Op de hoeveelste dag na de IUI werd er getest en waneer kwam de ongi doorzetten na de IUI
maandag 8 november 2010 om 13:06
@girly en sbanani:
ik denk dat het ook deze keer weer de verkeerde kant op gaat. ik heb zulke rare buik gevoelens.....echt heel vreemd, van ongi krampen tot onverklaarbare darmbewegingen enzovoort....ik zit ook vol met lucht! wordt er gek van! boeren, scheetjes laten alles komt langs.....kortom...geen idee wat er daar binnen allemaal aan de gang is, maar het voelt niet als zwanger.
verder blijf ik natuurlijk heel erg hopen dat het deze keer gaat lukken, want ik weet niet of we nog wel voor een derde keer gaan hierna. aangezien het mijn relatie ook niet veel goeds doet op het moment.
ik heb ook besloten deze keer niet te gaan testen. ik zie wel of ik ongi wordt of niet. ik voel het toch wel aankomen.....
hoest verder met iedereen? schrik een beetje te boven gekomen? nog meer knuffels nodig?
weer bezig met voorbereidingen?
ik denk dat het ook deze keer weer de verkeerde kant op gaat. ik heb zulke rare buik gevoelens.....echt heel vreemd, van ongi krampen tot onverklaarbare darmbewegingen enzovoort....ik zit ook vol met lucht! wordt er gek van! boeren, scheetjes laten alles komt langs.....kortom...geen idee wat er daar binnen allemaal aan de gang is, maar het voelt niet als zwanger.
verder blijf ik natuurlijk heel erg hopen dat het deze keer gaat lukken, want ik weet niet of we nog wel voor een derde keer gaan hierna. aangezien het mijn relatie ook niet veel goeds doet op het moment.
ik heb ook besloten deze keer niet te gaan testen. ik zie wel of ik ongi wordt of niet. ik voel het toch wel aankomen.....
hoest verder met iedereen? schrik een beetje te boven gekomen? nog meer knuffels nodig?
weer bezig met voorbereidingen?
maandag 8 november 2010 om 13:14
@Rhona; Ja straks weer afspraken plannen in het ziekenhuis voor follikelmeting.. Ben straks dan ook echt ongesteld geworden (na 10 dagen!, maar ja was te verwachten met progesteron van 23).. Ben benieuwd of ik nu ook Progestan moet gebruiken.. Denk dat mijn gynaecoloog het niet nodig vind, zij houdt meer dan 15 aan.. Op internet lees ik eigenlijk dat de grens bij 32 ligt... Dus hoop dat er wel Progestan gestart wordt... Succes met wachten
@girly; spannend zeg! Hopelijk klopt je gevoel!
@Piplilly; succes, want jij zult ook snel duidelijkheid krijgen..
Hier echt afgelopen dagen allemaal andere klachten gehad als anders.. Menstruatieachtige pijn, gevoelige borsten.. maar ook dat wijst dus nergens op.. Had deze keer helemaal geen steekjes...
@girly; spannend zeg! Hopelijk klopt je gevoel!
@Piplilly; succes, want jij zult ook snel duidelijkheid krijgen..
Hier echt afgelopen dagen allemaal andere klachten gehad als anders.. Menstruatieachtige pijn, gevoelige borsten.. maar ook dat wijst dus nergens op.. Had deze keer helemaal geen steekjes...
maandag 8 november 2010 om 13:44
Heb vanmorgen eens getest maar kwam te staan (niet zwanger) dus ik denk dat ik op dag 14 ook niet meer hoef te testen, dus nu is het wachten op de dag van de ongi en dan naar het ziekenhuis bellen voor een nieuwe FM maar het vreemde is wel heb geen buikpijn en verder geen andere klachten ben ook nog niet ongi, mischien toch te vroeg geweest met testen ik wacht het nog even af en anders op naar ronde 2 ben er verder ook niet echt emotioneel onder had niet verwacht dat het na de 1ste keer gelijk goed zou zijn ik hou jullie op de hoogte voor mij op naar ronde 2 als de ongi als nog komt dooretten en als hij niet komt doorzetten wacht ik nog rustig af wie weet stijgt het HCG nog????
iedereen heel veel succes
iedereen heel veel succes
maandag 8 november 2010 om 15:41
heej girly,
aan de ene kant zou ik graag willen zeggen van ja je hebt gewoon te vroeg getest, maar aan de andere kant ben ik er heilig van overtuigd dat als je zwanger bent (ook al is het nog maar kort) dat zo`n test dat toch al behoorlijk snel kan ontdekken.
maar nogmaals: hou goede hoop, misschien was die waarde gewoon echt nog te laat.
hier beginnen de ongi tekenen zich te tonen, heb sinds een half uur pijn in mijn onderrug....ik ben der bang voor dat het voor mij ook niet gelukt is deze keer.....echt balen!!
jongens we blijven duimen he? het gaat/moet echt een keer goedkomen!!
aan de ene kant zou ik graag willen zeggen van ja je hebt gewoon te vroeg getest, maar aan de andere kant ben ik er heilig van overtuigd dat als je zwanger bent (ook al is het nog maar kort) dat zo`n test dat toch al behoorlijk snel kan ontdekken.
maar nogmaals: hou goede hoop, misschien was die waarde gewoon echt nog te laat.
hier beginnen de ongi tekenen zich te tonen, heb sinds een half uur pijn in mijn onderrug....ik ben der bang voor dat het voor mij ook niet gelukt is deze keer.....echt balen!!
jongens we blijven duimen he? het gaat/moet echt een keer goedkomen!!
maandag 8 november 2010 om 18:33
@Rhona
Ik heb al genoeg na gezocht vandaag en HCG waarde is nooit bij iedereen te traseren als ze zwanger zijn er zijn heel veel gevallen bekend waar de HCG waarde pas na 10 weken op gang kwam dus ja ik weet niet wat ik ervan moet denken zeggen ik wacht het gewoon nog een weekje af en ben ik dan nog niet ongi dan vraag ik een echo aan en de echo zal dan wel uitsluitsel geven over wat er aan de hand is heb nog steeds geen ongi verschijnselen in ieder geval helemaal geen enkel steekje pijntje pukkeltje dus de tijd zal het uitwijzen
Ik heb al genoeg na gezocht vandaag en HCG waarde is nooit bij iedereen te traseren als ze zwanger zijn er zijn heel veel gevallen bekend waar de HCG waarde pas na 10 weken op gang kwam dus ja ik weet niet wat ik ervan moet denken zeggen ik wacht het gewoon nog een weekje af en ben ik dan nog niet ongi dan vraag ik een echo aan en de echo zal dan wel uitsluitsel geven over wat er aan de hand is heb nog steeds geen ongi verschijnselen in ieder geval helemaal geen enkel steekje pijntje pukkeltje dus de tijd zal het uitwijzen
maandag 8 november 2010 om 18:35
Hoi allemaal,
Ik zit nog steeds in spanning af te wachten. Heb nog steeds last van allerlei dingetjes die ik in mijn buik voel. Niet heel erg pijnlijk maar wel steeds aanwezig. Al tig keer naar de wc geweest om te checken. Nog niets gezien. Het begint nu nog iets meer te steken... zit nu op dag 12 dus alles is mogelijk.
Wat is het toch verschrikkelijk afzien. Als ik dan toch ongesteld word mag het van mij à la minute doorzetten. Dit is zo'n dom gewacht in onzekerheid!
Verder ook nog geen positieve berichten dus??? Balen zeg.
Girly misschien kan het nog? Woensdag moet je testen toch? Hoop natuurlijk dat je alsnog positief test.
Succes voor iedereen die nog wachtende is en voor iedereen die de volgende ronde alweer ingaat. Liefs van mij!
Ik zit nog steeds in spanning af te wachten. Heb nog steeds last van allerlei dingetjes die ik in mijn buik voel. Niet heel erg pijnlijk maar wel steeds aanwezig. Al tig keer naar de wc geweest om te checken. Nog niets gezien. Het begint nu nog iets meer te steken... zit nu op dag 12 dus alles is mogelijk.
Wat is het toch verschrikkelijk afzien. Als ik dan toch ongesteld word mag het van mij à la minute doorzetten. Dit is zo'n dom gewacht in onzekerheid!
Verder ook nog geen positieve berichten dus??? Balen zeg.
Girly misschien kan het nog? Woensdag moet je testen toch? Hoop natuurlijk dat je alsnog positief test.
Succes voor iedereen die nog wachtende is en voor iedereen die de volgende ronde alweer ingaat. Liefs van mij!