Mode & Beauty alle pijlers

Voetbubbelbad, welke?

07-11-2010 18:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een voetbubbelbad, maar die bevalt niet.

Het is een mooi ding, bubbelt heerlijk, maar hij verwarmd het water zo erg heet dat ik bijna mijn voeten verbrand.

Welk merk hebben jullie en bevalt goed?
Heeft niemand zo'n ding?
Jawel!

Ik heb de Homedics HL-200-2EU (oke dit heb ik ff opgezocht, want dat wist ik niet ui mijn hoofd :P)

Die verwarmt het water niet zelf, maar er zit wel een ding bij met verschillende opzetstukken om je voeten te polijsten enzo.

Ik weet niet of dat echt polijsten heet hahaha maar in iedergeval is het tegen eelt enzo...
Oke en hij bevalt goed?

Ziet er wel mooi en flitsend uit in ieder geval.
Jawel he, ja mij bevalt hij wel, er zit ook een "seagrass" matje in, is een siliconenachtig matje, wat gras moet voorstellen, maar dat is wel heel lekker. Ik zit altijd eerst ff lekker met mijn voetjes te bubbelen, en dan gebruik ik het apparaatje om eelt enzoo te verwijderen. Als mijn voeten dan weer zacht zijn, smeer ik er voor ik ga slapen nog scholl voeten creme op, dan hou ik lekkere zachte voetjes :P
Ja, ik zag een plaatje, ideaal. Vond de harde bultjes op de bodem van mijn voetenbad al niet zo fijn gevoel onder mijn voet, dus die grasmatjes lijken mij geweldig.

Het water, koelt dat niet snel af door die koude lucht bubbels?

Daar heb ik met dat ding van mij geen problemen mee het wordt juist gloeiend heet....
Nou het afkoelen valt naar mijn mening wel mee, maar ik kook ook wel eens een beetje water en dat zet ik dan op tafel, als het water afkoeld, kan ik er warm water bij gooien, dat is dan natuurlijk ook wel een beetje afgekoeld, want kokend water vinden mijn voeten ook niet zo fijn ;)
Dat is een goed idee zeg!

Zag trouwens op de site van HoMedics bij jouw voetenbad de volgende zin staan.

•Kalmerende warmte helpt het water op temperatuur te houden.

Die zin vond ik wel heel apart

Wat zouden ze daar nou mee bedoelen?

Ik heb nu mega kouden voeten, had zo graag mijn voetenbad gebruikt, maar ja verbranden voeten zijn niet echt fijner

In mijn handleiding stond trouwens het volgende:

Zorg dat het apparaat in een kipveilige omgeving staat

Dat vertalen naar het Nederlands is zo makkelijk nog niet
Hmmm kalmerende warmte en een kipveilige omgeving....daar heb ik nog nooit van gehoord hahaha

Stond dat in het boekje wat er bij zat of wat het een online handleiding vertaald door Google?

Want als je Google teksten laat vertalen komen er soms ook hele gekke dingen uit :P
Dat stond echt in de handleiding een kipveilige omgeving

Ja, die vertalingen van Google zijn soms ook geweldig

Ik ga mijn voeten maar eens opwarmen in bed....brrrr.
Lalaviva, maakt dat voetenbubbelbad van jou eigenlijk veel lawaai? Dat ding van mij wel, niet op stand 1, maar op stand 2 en 3. Een soort van stofzuiger geluid, maar dan iets minder hard.

Als ik tv zit te kijken, moet die wel harder anders versta ik het niet. En als het voetenbad uit is, denk ik oei wat staat die tv hard.......
Ernie heeft deze vandaag binnengehad

Prima ding alleen beetje te fanatiek met puimsteen aan de gang geweest dus nu beetje pijn aan de voetjes

Oja en de afstandsbediening doet het niet

33 euro dat dan weer wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven