Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Hotch is toch geen vaderfiguur? Dat is meer de gekwelde ziel. Waardoor ik hem graag een knuffeltje of wat zou willen geven.

Ik ga ook, ik wens jullie allen een goede nachtrust.
Niet mijn type op die foto's

Pammie, heb je je appelflap nog gekregen?

Citro, beterschap voor Mandarijn. Als het hetzelfde virus is als Pluis had (dat kwam ook zo snel opzetten) duurt het ongeveer 24 uur.
Mooi Mif, dan blijft er meer voor ons over

Appelflap nog gekregen, alleen niets te drinken. Maar goed, je moet wat te wensen overhouden nietwaar

Nu echt weg, baaaaaaaaai!
Alle reacties Link kopieren
Lekker hapje :-) en dan bedoel ik niet de appelflap
Dan hoop ik dat het net als bij Pluis de 24 uurs variant is, dan is ie er al bijna vanaf morgenochtend. Maar desalniettemin weet ik niet hoe we het gaan oplossen morgenochtend.

Mijn wijntje en kaasje is op (ik heb een lichtelijke blauwschimmelkaasverslaving en de rode wijn smaakt er zo lekker bij ik ga slapen, ik hoop dat het meevalt vannacht.

T zijn mijn types ook niet trouwens.

Cola hebben we nooit in huis, wel light, maar dat is volgens mij ook niet zo goed toch?

Wat doen jullie trouwens met kinderfeestjes, nodigen jullie gewoon uit wie dochter/zoonlief graag wil? Limoen wil 2 kindjes uitnodigen die vorig jaar bij haar in de klas zaten. Ze zitten nu in groep 3, Limoen heeft er nog nooit gespeeld of ze thuis te spelen gevraagd, ze heeft het nooit over die kindjes, ze ziet ze sinds het nieuwe schooljaar nooit meer (gescheiden ingangen/speelplaatsen etc) Ik zie het helemaal niet zitten, er zijn genoeg kindjes waar ze wel regelmatig mee afspreekt die ze zou kunnen vragen, en die nu nog bij haar in de groep zitten. Vind het een beetje vreemd.
Goedemorgen!

Hoe was de nacht met Mandarijn Citro? Arme jongen. En blauwschimmelkaas is erg lekker inderdaad.

Maby bouwt ineens ook mooie treinbanen van de Duplo. Grappig hoe ze dat ineens doorhebben. Zo kleurt ze ook steeds beter binnen de lijntjes (er is hier in het gezin duidelijk een verschil tussen de jongens en de meiden, want Ot kleurt pas echt sinds kort redelijk binnen de lijnen en die is toch echt 2 jaar ouder).

Nitrogen, balen van die eetlust, maar ik sluit me aan bij de rest. Antibiotica en doorgemaakte infectie zullen ook niet meehelpen. Maar ik snap je zorgen wel inderdaad, je gaat toch ongewild doordenken.

Citronella, ik heb een beetje gestuurd met kinderfeest, maar uiteindelijk Sien zelf de keuze laten maken. Ik vind het een moeilijke: het was haar feest, maar tegelijkertijd zijn op die leeftijd de keuzes niet altijd even tactisch. Maar ik weet dan ook weer niet of keuzes op die leeftijd tactisch moeten zijn of dat wij dat als ouders willen....

Esmee, weer thuis? En wat een tijden. 5 uur is echt te vroeg. We hadden pas ook zoiets, toen we Maby weer eens een keer overdag op bed legden. Madam was om 5.30 uur klaarwakker. Geen goed idee dus.

Hier weer een druk weekeinde met van alles. Ik zit volledig aan mijn knutselquotum. Ik heb geen hekel aan knutselen, maar 3 St Maarten lampionnen in 1 week is echt te veel. Ik kan geen lampion of vloeipapier meer zien. Vooral dat ding van Sien was rampzalig, wat een gepieterpeuter zeg. Maar goed, ze zijn heel mooi geworden en de kinderen vonden het geweldig. En 's avonds heb ik mezelf op stoofvlees getrakteerd. Heerlijk!
Hallo allen. Citro, ik stuur wel een beetje, dus alleen kinderen waar ze iets mee hebben. - Wij hadden vannacht een kotsende Mini. Vanmorgen ging het weer goed met haar, hoop dat dat zo blijft.
ook goeiemorgen! lekker nachtje dus!leef je verder nog een beetje?

En Citro: Mandarijn een beetje fris geworden? hoop het wel voor je!

wat een geknutsel, Anky! ben blij dat ik niet hoef, want ik heb wél een hekel aan knutselen. Zal er mee te maken hebben dat ik het ook niet goed kan

Ik heb bij Poesk feestje ook engizins gestuurd. Ik vind eht niet zo erg dat kinderen op deze leeftijd nog even aan de wensen van papa en mama moeten voldoen. als ze groter (lees:7, 8) zijn vind ik het anders.

Hier vanmorgen maar weer eens opgeruimd; huis was weer eens een pestbende. Vind het echt zo'n perpetuum mobile: als ik denk klaar te zijn, begint alles weer van voor af aan. en dan heb ik eht niet over de was, maar gewoon over alle rommel. en niks mag weg.
Mandarijn heeft behoorlijk gespookt vannacht, vanaf 2 uur lag ie in ons bed, en was ie om het uur wakker, ons bed nog even ondergespuugd, en om 5 uur was de dag begonnen voor hem. Voor ons nog niet. Ik heb hem maar thuis gehouden vandaag, hoewel hij vanmorgen wel weer fris en fruitig was. Maar wilde voorzichtig aan kijken of zijn beschuitjes er nu wel in bleven, en ja, tot nog toe wel.

Vrijnemen last minute kwam op het werk niet zo goed uit, maar ja, het moet maar een keer, meestal neemt man last minute vrij maar die moet ook af en toe werken dus tja.

Mini wel naar school gegaan Pammie?

Wat is Maby snel met kleuren Anky, Mandarijn zet nog steeds neit meer dan een paar krassen. Die heeft niet echt interesse in tekenen.

Hier precies hetzelfde Sok, die eeuwige berg rotzooi die in huis rondslingert, komt nooit een einde aan.

(de was ook niet trouwens, dat wil wel met een spugerd)

Ik heb trouwens al wel veel gedaan, 2 wassen gedraaid, de vaatwasser uitgeruimd en met reiniger doorgespoeld, stofgezogen, was gevouwen, opgeruimd, treinbanen gebouwd, met de garage gespeeld, voorgelezen. En nu zitten de voor/achterdeur matten in de wasmachine en ga ik nog aardappels schillen
en dat ondanks weinig slaap: held!
Citro, hoe gaat het? Ben je nog wakker en is Mandarijntje spuug-vrij gebleven? Mini is de dag goed doorgekomen maar vanavond met het eten stortte ze helemaal in. Met naar bed gaan liep ze nog enorm te klieren maar gelukkig gaf ze de strijd snel op en sliep ze toch nog om half 8. Mannie was ook moe en kreeg op weg naar bed zijn pink tussen de deur, acuut helemaal blauw. Arm ding.

Ik ben vanmorgen ook erg boos geworden over de troep. Mini's favoriete spelletje is 'De Volksverhuizing'; ze verzamelt door het hele huis spulletjes, brengt dat allemaal naar beneden/haar kamer/Mannies kamer en speelt daar winkeltje/vadertje-moedertje of wat dan ook. Belooft vooraf plechtig dat ze het allemaal opruimt en dat gebeurt nooit uiteraard. Vanmorgen was ze 10 minuten beneden (waarna ze eerst boven overal papiertjes had gestrooid) en wist in die tijd overal boekjes en stickervellen op de vloer te leggen. Dat was de druppel
Herkenbaar Pammie, moest even lachen om je beschrijving van "de Volksverhuizing". Limoen noem ik verzamelaar. Die verzamelt van alles, dat stopt ze dan overal in, spreid het uit door haar hele kamer. Heeft tasjes vol met strikjes, steentjes, blaadjes, leuke popjes, kleertjes, haar elastiekjes, kraaltjes, kettinkjes, etc etc.. in laatjes, in tasjes, en dan gaat dat regelmatig hoor haar hele kamer om het te bewonderen.. ofzo

Ik moet gaan, later.. dansles..
o, ik ben blij dat we niet de enigen zijn met een verzamel-kind. Hier precies hetzelfde. wat ik vandaag heb opgeruimd was een bakje met walnoten (soep), bakje met kastanjes (ook soep), snippers overal, smurfen, boekjes met stcikers etc.

hoorde net dat beste vriend van Sokman en vrouw vader en moeder worden; leuk, leuk, leuk!!
Grinnik, hier ook zo één hoor. Kraaltjes, papiertjes, bakjes met blaadjes/steentjes/confetti, glimdingen, boekjes, vellen papier aan elkaar geniet, drieduizend notititeboekjes met "aantekeningen" enz enz enz. Haar bijnaam is Ekster

Morgen crematie collega. Ben heel benieuwd want het wordt volgens mij best druk.
quote:remma schreef op 08 november 2010 @ 22:02:

Grinnik, hier ook zo één hoor. Kraaltjes, papiertjes, bakjes met blaadjes/steentjes/confetti, glimdingen, boekjes, vellen papier aan elkaar geniet, drieduizend notititeboekjes met "aantekeningen" enz enz enz. Haar bijnaam is Ekster

die 'boekjes'! vol tekeningen en 'schrijfsels' (bestaande uit golfjes, of losse letters (en de L liefst omgekeerd)) en stickers. het hele huis ligt er vol mee
en sterkte morgen, Remma: heftig
Och ja, óveral liggen papiertjes die Heel Erg Niet Weg Mogen. En ze spaart sinds kort kralen, hoera

Dat je nog puf hebt Citro.

Dat wordt een heftige dag dan Remma, sterkte alvast

Ik heb nog getankt, boodschappen gedaan en gepind voor de werkster. Denk dat ik ook maar eens richting bed vertrek.
quote:sokje schreef op 08 november 2010 @ 22:15:

[...]

die 'boekjes'! vol tekeningen en 'schrijfsels' (bestaande uit golfjes, of losse letters (en de L liefst omgekeerd)) en stickers. het hele huis ligt er vol mee

Jaaaaaa!

En soms doet ze mij na. Hoe ik toetsen nakijk of mijn cijferadministratie bijwerk. Geweldig
Mini maakt altijd boodschappenlijstjes
En to-do-lists
Van de week had ik een cadeautje gekocht voor vriendin die met verlof ging. Gewoon een lekker suf blad. Mini had daar een briefje bijgeschreven: 'Lieve xxx, doe lekker rustig aan en geniet van je boekjes. Kusjes, Mini'. Soms lijkt ze wel 70 in plaats van 7
Pff ja die crematie. Het is zo raar allemaal. Iedereen is nog steeds wat verslagen op school. Je merkt het: de stemming is mat, tam. Collega's denken er veel aan, vaak. Komen niet aan nakijken toe, terwijl het toetsweek is. Ik heb het zelf ook. Gisteren de hele dag dom zitten twitteren, met een stapel toetsen voor mijn neus. Heb er de hele middag over gedaan ze na te kijken, terwijl ik er normaal in een uurtje doorheen ben. Lukte gewoon niet goed
Sterkte morgen, Remma.

Ik ben moe. Nino is nogal verkouden en slaapt daardoor niet zo geweldig. Ik dus ook niet.

Anky,"We hadden pas ook zoiets, toen we Maby weer eens een keer overdag op bed legden. Madam was om 5.30 uur klaarwakker. Geen goed idee dus. "

Da's toch ongeveer de tijd waarop jij normaal opstaat?
Dat is toch ook niet raar Remma? Als iemand zo plotseling wegvalt? Ik kan me heel goed voorstellen dat het gewoon allemaal niet meer zo belangrijk is, na zo'n gebeurtenis.
Nee hoor Pammeke, maar ik bedoel meer dat het vreemde, rare dagen zijn nu op het werk. Dat an sich is wel "normaal", dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven