Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Balen trouwens dat we nog niets van Nitrogen gehoord hebben. Ik zit me hier wel een beetje ongerust te maken.

Ik was vandaag een dag alleen thuis, zonder kinderen om me heen. Wat een zaligheid zeg! Wat een rust! Ik ben weer helemaal Zen.
Pammie, jij noemt precies de reden waarom halve dagen werken me zo lastig lijkt. A-man stelde het ook al eens voor, maar het lijkt me ontzettend onhandig (plus dat het voor mij qua reistijd lastig en duur zou zijn, hetgeen voor jou natuurlijk niet geldt).
Anky, de wachttijden bij jouw artsen zijn berucht, en je komt er vaker dan je lief is. Pas goed op jezelf, goed?

Ik ben er ook niet gerust op, op Nitro.

Wat heerlijk trouwens, een dag voor jezelf.
Ik heb net een zak magnetronpopcorn van de AH gepopt waar op staat dat de popcorn klaar is als de tijd tussen twee pops vertraagT is tot een paar seconde. Wat een prutsers.

Alweer een jaar geleden dat ik voor mijn werk naar heelverweg ging, en op de ochtend van vertrek ontdekte dat ik zwanger was. Snel gegaan, dat jaar.

Arme Esmee heeft nog niet heel veel geluk met het weer!

Anky, zijn de wachttijden bij alle artsen bij jou in de buurt zo dramatisch, of heb je gewoon een stel belabberde planners getroffen?
Die popcorn ga ik zo ook maken Miffy, we hebben niets anders zouts in huis. Ik zat de eerste keer braaf mee te tellen
Wij hadden de zoete variant, Citro. Is de werkwoordspelling op de zoute net zo belabberd?
Oh, haha, had de fout nog niet eens gezien, ik heb hem dan ook niet zelf gepopt, heeft man gedaan
Alle reacties Link kopieren
ben ik ook weer eens. Drukke dag vandaag, rondje Randstad gereden vandaag. vaders is weer veilig thuis, gaat wel goed, maar hij is wel moe..

Sokman had dienst en kon gelijk nadat ik thuis was, weer aan het werk en daarna moest-ie nog boodschappen doen. beetje druk zo
Goedemorgen. Iemand koffie?

Hier zoete variant en dus ook die fout. Had em ook nog niet gezien, maar dat was puur omdat ik nog nooit de achterkant had gelezen.

Schaam me dood, baal me dood, erger me dood, verveel me dood, leer me dood (aldus leerlingen). Het wordt hier veelvuldig gebruikt om aan te geven hoe erg men zich schaamt, verveelt enz.
Hallootjes, ik was gister in slaap gevallen bij Mini. We moesten even praten, ze had een humeur om op te schieten. Wat bleek; vriendinnetje had op haar kop gehad van de juf en Mini dacht dat het haar schuld was. Daar voelde ze zich heel naar onder. En ze durfde niet tegen de juf te zeggen dat het door haar kwam (snap ik ook wel). Vanmorgen heeft ze een brief naar vriendinnetje geschreven om sorry te zeggen

Verder een prutnacht door een enorme nachtmerrie, luidruchtige buren om 2 uur, Pamman die om 5 uur voor zijn werk wegging, Mannie die om half 6 wakker was en Mini om kwart over 6

Nu naar hockey.

Hier neem maar mee dan.
Die drink ik dan toch maar thuis op, mijn autoband is haske lek Mini kon gelukkig met de buren meerijden. Ik ga de garage even bellen.
goed begin is het halve werk! Lekker dan, pammie; succes met bandengedoe. Hier gelukkig wel goed geslapen. Zit nu in de trein op weg naar feestje van vriendin: ze wordt 40. Ben benieuwd!
Mijn man staat mijn band te verwisselen

Ik heb mijn tijd ook goed gebruikt: bed afgehaald. de 2e was zit er al in, fornuis helemaal met rvs-poets gedaan, de keukentafel geschrobt, gezogen beneden, de vaatwasser draait met de fruitschaal en nog wat van die dingen die ik eigenlijk te weinig schoonmaak. Alleen nog wat boodschappen halen. Vanmiddag gaan Pamman en ik even samen aan de gang met de interne verhuizing, kinderen spelen dan bij vrienden. Zoon van vrienden komt hier vanavond dan weer logeren.

Veel plezier Sok! Fijn dat je vader weer thuis is, ik hoop dat hij snel weer helemaal opgeknapt is.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Nitro is, het is zo stil.

Oh, Pamman heeft de boosdoener, er zit een enorme schroef in mijn band. Daar kannie natuurlijk niet tegen.
Zo'n nacht hadden wij ook ongeveer, zoals bij Pammie. Limoen werd gisteren wakker toen ik naar bed wilde gaan rond twaalf uur. Heb haar maar bij mij in bed gegooid. Ze was koortsig. Ik dacht het al, gisteravond voor het slapen gaan had ze ook weer hoofdpijn en pijn in haar zij. Vervolgens sliep ze tot 5 uur. Werd wakker, kon niet meer slapen, om half 6 heb ik haar naar haar eigen bed gestuurd, is ze daar gaan spelen, werd Mandarijn wakker, die stond om 6 uur aan ons bed, toen Limoen weer om half 7 enzovoort. Om 7 uur hebben we ze bij ons in bed gegooid, tv aan, en hebben we nog 3 kwartier kunnen slapen.

De dingen die ik te weinig schoonmaak, die moet ik ook eens gaan schoonmaken, binnenkort. Nu geen zin.

We zijn vanmorgen naar de kringloopwinkel geweest, ik wilde wat dingen kopen voor het themafeest van volgende week (thema is maffia) maar heb niets gevonden wat dat betreft, had eigenlijk gehoopt op wat ouderwetse jaren 20 jurken en hoeden enzo. maar nee. Nog wel nog leuke boeken, bekers en een trui voor mezelf gevonden.
De interne verhuizing is in volle gang. Ik heb Pamman maar even alleen gelaten boven want zijn tempo is niet het mijne zullen we maar zeggen. De klusjesman kwam nog onverwacht langs om de 'verbouwing' op Mini's kamer te bespreken. Ik moet nu als de sodemieter het behang gaan bestellen, dan kunnen ze aan de gang en heeft ze, hopelijk voor Kerst, haar nieuwe kamer.
Ik ben er weer. Heel leuk dat jullie zo hebben meegeleefd. Voor het moment voel ik me beter, maar dit gaat helaas nog een naar (nog niet duidelijk hoe naar) staartje krijgen. Ik kijk zo eens of ik een prive-mailadres van een van jullie heb, dan stuur ik daar het medisch bulletin naartoe voor de achterkamer (ja, ik heb ook nederlandse famillie en collegas en het is wel een specifiek verhaal), voor wie de details wil weten.

Ik mocht gisteren in de late middag alweer naar huis (na heel veel zeuren), en de jongens kwamen me halen met mijn moeder. Jongste als "kado" hondenpoep aan z'n schoen die hij overal in auto had gesmeerd. Wat fijn dat ik echt overal over-hoezen overheen heb Daarna 12 uur geslapen. Wat gaat dat in zo'n ziekenhuis slecht, bah.

Citro, wat een drama verhaal weer op werk. Oren dicht gaat vrees ik niet lukken. Geen idee wat je ermee an moet, we hebben er ook zo een op mijn werk, maar ik sta er gelukkig een beetje vanaf qua werkzaamheden, maar het blijft irritant.

Remma, wat erg van je collega. Geen wonder dat je je helemaal moe en leeg voelde. Het zal ook nog wel een tijd spelen op je werk.

Sok, wat is er nou met je vader?

Fijn van Pammies project. Ik was trouwens eerst bang dat je band was leeggestoken na het begin van je verhaal.

En Anky, wat een belachelijke wachttijden bij de huisarts! Ik denk toch dat dat een beetje platteland-ding is, hier heb ik dat echt niet. Niet dat dat je helpt ... Fijn dat je je beter voelt. En Miffy fijne berichten van de kinderen.
Sok, ik heb het bericht voor jullie ak naar jou prive-adres gemaild, hoop dat dat oke was.
Fijn dat je er weer bent Nitro! Ben je weer beter of mocht je thuis verder uitzieken?
Nierenbekken - beter. Het staartje: Zal nog behandelt moeten worden of inderdaad nog een langere tijd verder uitzieken thuis. Bedankt voor je welkom, Pammie.
Dan moeten we even op Sok wachten voor wat betreft het staartje. Prettig dat je van die nierbekkenontsteking af bent. Doe rustig aan in ieder geval.

Ik ben kapot, hele middag lopen sjouwen. Op Mannies kamer moet nog een soort van laag bureau bij zodat hij een plek heeft waar zijn Lego kan staan e.d. Hij was in ieder geval blij met zijn aangepaste kamer (stond een groot dressoir, dat is nu naar beneden). Veel troep van de logeerkamer moet nog op Marktplaats en dan natuurlijk nog Mini's kamer (laten) doen. Maar we hebben een goed begin gemaakt.

We gaan de kinders en de logé in bed gooien.
staart staat in de AK en retourbericht onderweg cq geland.

goeoeoed, Pammie, van je acitiviteiten. Ik heb vanmiddag alleen amar lopen kletsen/eten/zuipen vriendin werd 40, had 50 vrouwen uitgenodigd, waarvan er ruim 40 kwamen en we kregen een workshop kleuren. Niet helemaal mijn ding, maar ik heb me er best goed mee vermaakt. eten was erg lekker (wijn ook). Was ook studiegenoot die ik echt 13 jaar niet gezien had, maar waarmee het echt heel gezellig was. Dame is niet helemaal mijn type, zeg maar, beetje juffrouw-mier-achtig, maar het is wel een ontzettend lieve, hartelijke vrouw. en dat was leuk kletsen
Bericht van Nitrogen gelezen. Kan helaas op deze computer niet bij email-adres Nitro, dus maar vanaf deze plek een dikke . Hoop dat staartje mee gaat vallen en dat je snel zekerheid hebt.

Klinkt goed Sokje dat feest, vooral de wijn.

En Pammie, je bent goed bezig geweest zeg.

Hier een kinderdagje: appeltaart gebakken, St Maarten-lampion voor Sien geknutseld, gepuzzeld en daarna naar buiten met kaplaarzen om in de plassen te stappen. Kinderen hadden de grootste lol. Later zag ik ook waarom, want Maby had een plas gevonden die tot halverwege haar bovenbenen kwam en toen moest Ot natuurlijk ook. Toen viel Maby nog in een plas en ging bijna koppie onder en was het feest compleet. Gelukkig hebben we een goede wasmachine...

Morgen druk dagje: zwemmen, training geven aan de jeugd en daarna snel door naar evenement dat we mede-organiseren. Op het zwemmen na allemaal openluchtgedoe, dus ik hoop op droog weer.
Erg he, dingen als "Juffrouw Mier" moet ik echt googelen ... Fijn dat je zo'n leuke dag had!

Ha, Pammie, ik kan meepraten qua activiteiten, de kelder (logeerkamer) is eindelijk af en hopelijk kunnen we nu stuk bij stuk weer dingen gaan opruimen (logeerkamer, kelderkamer 2, kasten slaapkamers, kasten keuken, in die volgorde zeg maar). Ik wil ook! Maar gezien zich onze kinderen zo slecht zelf vermaken (of zich dan de hersens inslaan) moet het even wachten tot mijn moeder er volgende week weer is (verjaardag jongste).
Nitrogen, datzelfde (googlen op bepaalde termen) heb ik hier in Duitsland ook regelmatig inderdaad . Zo snap ik soms ook helemaal niets van de school van Sien. Pas moest ik volgens haar wat schrijven in haar Duitse schrift. Maar tot op de dag van vandaag geen idee wát ik dan moet schrijven ("Gewoon, dat ik het goed gedaan heb, mama", volgens Sien).

Zo, even groenten in stoofpot gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven