Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trusten dan Miffy. Hopelijk slaap je/slapen jullie vannacht beter
Weltrusten Mif.

En volgens mij is Ank allang op om half 6

Hoe is het met je voet trouwens Ank?

En Nitro, voel je je weer wat beter?
Ik ga eens kijken hoe blauw Mannies pinkje is en dan met boek bed in.

Trusten meisjes.
trusten dames. en nogmaals sterkte morgen, Remma.

en ik zal duimen dat Nino vannacht weer even gaat begrijpen wat slapen is.
Trusten
quote:Miffy schreef op 08 november 2010 @ 22:27:

Anky,"We hadden pas ook zoiets, toen we Maby weer eens een keer overdag op bed legden. Madam was om 5.30 uur klaarwakker. Geen goed idee dus. "

Da's toch ongeveer de tijd waarop jij normaal opstaat?Dat is ik om 5 uur niet meer kan slapen is tot daar aan toe, maar mijn kinderen moeten gewoon minimaal tot 6.30 uur in bed liggen .
Sterkte Remma! Dit soort zaken vreet ook energie.

Hoe was de nacht bij iedereen? Geen spugende kinderen meer?

En hier ook veel zooi in huis en veel opruimen. Ben blij te lezen dat jullie kinderen net zo zijn en dat ik geen rare exemplaren heb. Hier is Maby de ergste. Zet dat kind in een kamer en binnen een paar minuten is de kamer ontploft. Ik heb dat van de anderen op die leeftijd vast geblokt, want ik kan me niet herinneren dat het zó erg was (wat het ongetwijfeld was).

Hier willen ze ook altijd spullen van hun kamer meenemen naar beneden, en dan het liefst van dat pieterpeuterige playmobilspul, wat je kwijt raakt en opzuigt enzo.
En ik zag dat oudste van Koeky gisteren jarig was. Ben te laat, maar Koeky alsnog gefelicitereerd met je grote zoon!
En dan nog even een kwartet om het af te maken en voordat ik me weer in de drukte van alledag stort. Met mijn voet gaat het wel redelijk goed: is weer bijna normaal van dikte. Ik zal alleen blij zijn als ik klaar ben met de AB, ik heb het nog nooit gehad, maar ik word af en toe behoorlijk misselijk van deze pillen.

Nitrogen, hoe is het me jou? Krijg je ook direct nieuws na staartje of moet je nog wachten. En hoe voel je je verder?
morning. Iedereen goed geslapen? Fijn dat het beter gaat met je voet, anky! Welke ab had je? Ik had den wat brakke start van de nacht door rare maagzuuraanval. Door pillen wel snel over maar leuk is anders
Ik heb PenHexal (phenoxymethylenicillin). Het valt me niet zo lekker, maar gelukkig hoef ik nog maar een paar dagen.

Wat balen zo'n maagzuuraanval: iets raars gegeten of gedronken?

Pff, ik heb geen zin, maar ik ga zo maar even in de tuin aan de slag. Er moet nog heel veel gesnoeid worden en over een paar weken komen ze het snoeiafval ophalen in de straat.
*offtopic inbraak*

Hoi Ank, moest even zoeken voor ik je had! Ik vroeg me af of je nog wel eens komt buurten op HM? Dat houdt ermee op, we hebben een Hyves aangemaakt. Wip maar eens langs als je wil. Zo nee, ook prima, ik wist niet of je nog weleens kwam. Hier is baby 3 intussen geboren, alweer bijna 4 weken. Groetjes!
Hé Dokkie! Ik las toevallig net een uitnodiging op Hyves. Heb jullie wel vreselijk verwaarloosd, want echt in eeuwen niet meer meegelezen (schaam, schaam), maar ja, dat krijg je er van als je niet meer zo vaak achter de PC zit.

En jij een derde erbij. Gaaf man! Gefeliciteerd! (dan heb ik dus minimaal 9 maanden niet meer bijgelezen, want ik heb je zwangerschap gemist .

Binnenkort kom ik weer eens buurten. Beloofd.

Zo, flink bezig geweest in de tuin. Nu dadelijk brood eten. Dan nog even boodschappen doen en daarna Ot naar de gym brengen, avondeten en dan is de dag alweer om . Gelukkig heb ik al de helft van het eten voor vanavond gekookt (aardappel-knolselderijpuree). En de kalkoen staat al in de marinade (ik word nog weleens een goede huisvrouw).
alsof je een slechte was, Anky! je bent actiever dan ik vandaag, want op werk alleen maar geluld en tussendoor ge-internet. en nu geen zin meer
Het gaat wel goed met me, alleen niet zo met het gepieker. Thuis zitten helpt duidelijk niet daarmee. En nu belt mijn vader ook nog dat hij zijn revalidatie af moet breken omdat het zo slecht met hem gaat. Hopen maar dat van de laatste chemo komt, zijn kankerwaardes waren namelijk ook verschrikkelijk hoog. Ben even echt down nu.

Anky. Kalkoen op een doordeweekse dag? Hulde hoor.
Nitro

Hier prutnacht met Mannie wakker om 2 uur, kwart voor 3 en 3 uur en om 3 uur was Mini ook wakker. Gezelligheid. Nu gaan ze heel snel hun bed want ze zijn ook bijzonder vervelend. Wij hebben straks oudergesprekken. Later.
Nitro kan me voorstellen dat het je niet loslaat, en wat erg van/voor je vader.

Ik hoor alsmaar een kuchende Limoen, heb een beetje moeite te bepalen of het aandacht vragerij is, ze komt er namelijk ook steeds uit: ik kan echt echt niet slapen mama, tref ik haar vervolgens in bed aan met het licht aan, verzameling boekjes en poppen erbij

Ik moet nog opruimen ook, moet nog even zin maken. Man is er niet, bedritueel in mijn eentje. Wat trouwens wel heel fijn is, Mandarijn begint zelfstandig te worden. Waar Limoen zich als een prinses laat bedienen, mag je hem juist niet helpen, die wil zich zelf aan en uitkleden, zelf brood smeren. Bij Limoen begint dat trouwens ook wel nu hoor, dat ze veel meer zelf wil doen, maar ja, het wordt ook tijd

Pfff. ik ga maar even naar boven met de hoestdrank
Remma, hoe was het vandaag?

Was de hoestdrank nodig, Citro? En hoe is het met Mandarijn en zijn virus?

Pluis zat vanavond in bad en zei: "Als shampoo in je ogen komt dan is het ....(lange stilte)...uh...prikkig"

Remma, ik zag net een koffiezetapparatenreclame langskomen. Heb je nog een bestemming voor je meevaller gevonden?

Nitro, wat een rottige timing, slecht nieuws en je staartje tegelijk

Ben jij nu op dinsdag een paar uur alleen thuis, Anky, terwijl al je kinders op school zijn?
Het viel wel mee vandaag, eigenlijk. De dienst was vrij neutraal, drie sprekers, 3 keer muziek. Geen al te emotionele toestanden. Precies goed eigenlijk.

Haha nee ik heb nog geek koffiezetapparaat uitgezocht, nog niet zoveel tijd voor gehad ook. Wat voor één zag je dan?

Oooo, dat is heel prettig Citro, die zelfstandigheid. Laat Limoen dat zomaar op zich zitten?
De dolce gusto. Die vond je niks, toch?

Oud-collega van mij had een chic espressoapparaat op zijn kamer. Kwam lekkere koffie uit, maar was een ellende om schoon te houden. Da's misschien ook wel iets om op te letten.

Fijn dat het afscheid meeviel.
Krijg van de belastingdienst post over de wegenbelasting voor de nieuwe auto, met de mededeling dat mijn rekeningnummer niet bekend is. Prutsers. Ze maken er elke maand een kapitaaltje op over voor de kinderopvangtoeslag.
quote:Miffy schreef op 09 november 2010 @ 21:22:

Krijg van de belastingdienst post over de wegenbelasting voor de nieuwe auto, met de mededeling dat mijn rekeningnummer niet bekend is. Prutsers. Ze maken er elke maand een kapitaaltje op over voor de kinderopvangtoeslag.

ja, maar Miffy, dat is een héle andere afdeling. En die mogen antuurlijk niet zonder handtekening in 3-voud gegevens overnemen Ambtenaren, toch, belastingdienst?

Fijn dat dienst goed was, Remma. Zonder 'toestanden' al heftig genoeg.

voor Nitro. Verhaal van je vader is ook afschuwelijk en je staartje morgen ook al geen feestje. heeeeel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt.

Fijn dat Mandarijn zo zelfstandig wordt. Hier is het overigens omgekeerd: Slof is de luiheid zelve en poek wil juist alles 'selluf doen'
Fijn dat het meeviel Remma

Mini is een leuk kind Ze doet het goed, trekt haar eigen plan, beschouwend type, ligt goed in de groep en komt niet in conflicten. Nog wel wat problemen met opstarten hier en daar, rekenen behoeft aandacht en ze is ineens 'slechter' gaan lezen. Ze moet dan op tijd lezen, dat doet ze te langzaam maar ze maakt dan wel maar 1 foutje. Tsja.

Mannie doet het ook op alle fronten goed behalve werkhouding. De juf zat voor ons gevoel al een beetje te sturen op wellicht geen groep 3 volgend jaar want hij speelt nog liever en is behoorlijk afgeleid met werkjes maken. Tsja. We zijn pas 2 maanden bezig denk ik dan. En om hem alleen in groep 2 te houden omdat hij nog liever speelt, ik weet niet of hij daar nou persé blij van wordt. Maar goed. We hebben nog even.
Was net op tijd, ze moest erg hoesten en spuugde slijm. Kon het nog net opvangen. Nu slaapt ze gelukkig wel. Ben benieuwd hoe ze morgen wakker wordt.

Limoen begint het ook wel te doen hoor, wil ook steeds meer zelf doen, maar die geeft heel gauw op als het niet lukt. Limoen wordt boos als het niet lukt, Mandarijn wordt boos als je hem wil helpen. Hij gaat net zo lang door tot het shirt aan of uit is zeg maar

Fijn dat het meeviel Remma en dat het precies goed was.
Ik hoop dat ze het nu kwijt is Citro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven