Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Bart Smit heeft 15% korting op 1 artikel tot morgen, dus daar heb ik niet veel aan. Mij kwam het goed uit want ik heb gister een cadeautje gekocht daar, scheelde toch 2,25.

Hier ook AH zelfscan maar ook geen stempelkaart gezien.
Ik hoor net op het journaal dat iedereen gratis toegang tot Blijdorp krijgt, als ludieke actie tegen de dreigende korting op de subsidie.

Dus mocht je nog een uitje zoeken..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens mij heb ik eindelijk weer eens zelf voordeelbonnen van AH gekregen als ik inlog op de website. De pagina opent alleen niet goed dus het blijft erg wit waar de bonnen zouden moeten staan. Misschien later beter..
Ik zag net op een ander topic staan dat er bij de Intertoysfolder kortingsbonnen zitten. Dus voor sinterklaas cadeautjes misschien wel handig om even naar te kijken!
Ik heb Moppekinds Winnie-the-Pooh-etui vervangen door een fatsoenlijk exemplaar van een duur tassenmerk, Eastpak.

Meteen drie gekocht, omdat de Bruna op winkelcentrum Paddepoel in Groningen een leuke kraam had staan, zaterdag.

Alle artikelen een euro, en 15 artikelen voor een tientje. Dat lijkt me ideaal voor grootouders die voor de kleinkinderen sinterklaasspullen moeten inslaan.

Ik zou niet weten wat ik met 15 etuis moet, en de rest van de meuk had ik binnen vier weken ook geen bestemming voor, dus laat maar mooi.
Er zijn weer nieuwe bonnen van de AH.. Voor bij de stamppot

Nieuwe bonnen *klik*

Deze week wordt het heeeeeeeeeeel erg vrekken voor mij.. krijg vrijdag salaris en heb echt zo goed als 0,0 euro haha..

Dus deze week mijn koelkast leeg eten..
@Micky, welke regels gebruiken jullie bij het Sint spel? Wil het even zwart op wit zodat het gezellig avondje gezellig blijft, google levert regels op, maar ik kan me herinneren dat we het simpeler deden (een jaar of tien geleden, vandaar dat ik hulp nodig heb)

Hier lekker vrekkig alle gamma bonnetjes ingeleverd.

Iedere euro is er een, toch? C1000 had veel 1 plus 1 gratis, dus ik ging voor 15,- met een volle tas de deur weer uit.

@supersoulfighter, ik zag in de krant die Sanex bij Action, maar ik durf er niet heen, omdat ik dan met veel meer de deur uitga.....

Bij Kruidvat leuke wenskaarten, 5 voor 2,75. Soms koop ik een kaartje bij Appie of V&D en dan ben ik hetzelfde kwijt voor 1 kaart!

Wie gebruikt er hier het kasboek van Yunoo? Ben benieuwd of het bevalt, veel werk is?
Die AH kortingsbonnen krijg ik trouwens niet meer.

Ik heb ze net uitgeprint, balen, want die zuurkool heb ik van de week nog gekocht en gaan we morgen pas eten.

En die wijn, tja, die kan ik niet laten staan met korting.

Gelukkig komt hier ook morgen het salaris van mijn man binnen, want met al dat verbouwen gaat 't weer hard.

Voor degenen die Sint cadeautjes zoeken, ik zag bij Kruidvat veel leuk kinderspeelgoed.
@NED: die zuurkool blijft volgens mij weken of maanden goed, dus die zou je makkelijk nog een keer kunnen halen voor een volgende maaltijd.
Kennen jullie deze site: www.gratiz.nl ? Daar kijk ik altijd even of er nieuwe acties zijn.

Er staat nu een bon voor gratis Sanex, moet je het wel donderdag de 11e kopen.

Volgens de AH site zouden er bonnen voor me klaar moeten staan, maar de pagina blijft nog steeds wit, maar gelukkig heeft Poppy een link geplaatst.
Daar heb je gelijk in himalaya, volgens mij kun je dat de hele winter bewaren. Aangezien we de komende maanden erg van de winterkost zijn, gaat dat lukken. Boerenkool (verse) uit de aanbieding heb ik ook in de vriezer gedaan. Onder het mom van de vorst....
C1000 heeft nu 2de gratis, ook op head&shoulders shampoo en vloeibaar wasmiddel van omo en robijn.
..
Ja, die heb ik wel. Kijk morgen even voor je, ben nu niet thuis.
in de Allerhande zit deze maand een bon voor gratis gilette deo en scheermesje (geld-terug-actie).
Hier een meelezer vanaf het eerste uur die dankbaar gebruikt maakt van de bonnen!

En vandaag keek ik op de website naar de openingstijden van Praxis en werd blij van een 20% kortingsbon t/m 9 november. Deze tig keer uitgedraaid en alle producten apart afgerekend, haha. De cassière reageerde heel sportief. Hier te vinden: korting
quote:Yeti80 schreef op 28 oktober 2010 @ 12:43:

Hulp bij pech en ongeval:

...... Dit geldt ook wanneer u uw sleutels bent verloren, bij een lege brandstoftank of accu of het verwisselen van een lekke band.

Zo op papier ziet het er goed uit.ik heb ook een toyota en ook een pasje voor pechhulp...ik weet nu dus dat als je pech hebt en de dealer belt,zij de anwb er op af sturen
De tip voor een menstruatiecup ben ik volgens mij nog niet tegengekomen. Het is 1 keer een investering, maar dan hoef je ook geen geld meer uit te geven aan maandverband of tampons.
@nogeensdan: mijn moeder heeft de regels voor het Sinterklaasspel.... zal het even vragen. Wanneer gaan jullie het spelen? Wij zaterdagavond 4 december.
Hoeveel punten krijg je bij Scrabble voor 'menstruatiecup'?
quote:nogeensdan schreef op 08 november 2010 @ 11:53:

Wie gebruikt er hier het kasboek van Yunoo? Ben benieuwd of het bevalt, veel werk is?Ik gebruik Yunoo sinds kort, maar heb 2 verschillende bankrekeningen dus volgens mij zijn mijn kosten dan niet echt duidelijk heb k t idee.. maar het is niet zoveel werk.. en vind het overzichtelijk
Heb even gegoogeld op menstruatiecup. Had er nog nooit van gehoord. Zijn er echt vrouwen die dat ding gebruiken? Lijkt me vreselijk.

En namens mijn moeder weer bedankt voor de AH bonnen.
Er zijn op de pijler 'gezondheid' al diverse topics geweest over de menstruatiecup.
Ik heb weer 5kg aardappelen gescoord! Hebben jullie nog goede ideeën, voor lekkere recepten, waar ik niet heul veul voor hoef te kopen? Gehakt heb ik nog in de vriezer. Groenten moet ik sowieso nog kopen.

Vanavond ga ik voor zuurkoolstamppot met rookworst, maar ik zat aan aardappel-ovenschotel te denken, voor morgen. Ev. met gehakt dus, maar wat zal ik er verder nog bij doen? Heb ooit ook wel eens een aardappel ovenschotel met brie gegeten... Iemand tips?!
@ Janna: ik heb afgelopen zondag een aardappelschotel met knolselderij gemaakt, met een blauwe-kaas saus. Was erg lekker.

Hier is recept: recept

Of zelf grove aardappelpuree maken, met een stukje vlees/vega erbij en groenten zoals broccoli op boontjes.

Of eerst kort koken en dan de oven in, met zout en peper. Krijg je aardappels met een knapperig korstje van, ook lekker.

Ook lekker: aardappels (gekookt) in stukjes, met spinazie en feta (of brie) als vulling voor een hartige taart, bodem maken van bladerdeeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven