Afwachten?
maandag 8 november 2010 om 22:33
maandag 8 november 2010 om 22:35
maandag 8 november 2010 om 22:39
Misschien denkt hij wel hetzelfde en wacht hij tot jij hém belt. Hij heeft toch gevraagd of je in zijn woonplaats langskomt? Gewoon bellen om een afspraak te maken dus! Als je het eng vindt, kan je des noods midden op de dag bellen zodat hij druk is en de kans kleiner is dat hij opneemt: dan kan je z'n voice mail inspreken.
maandag 8 november 2010 om 22:40
maandag 8 november 2010 om 22:42
quote:Very Cherry schreef op 08 november 2010 @ 22:40:
Leg oma VC eens uit wat er ook alweer mis was met als eerste mailen? Meestal ben ik degene die me schaamteloos op mijn prooi stort --> altijd raak. Vinden ze leuk. Wikken, wegen en mutsen kills the fun.....maar ZO eens!
Leg oma VC eens uit wat er ook alweer mis was met als eerste mailen? Meestal ben ik degene die me schaamteloos op mijn prooi stort --> altijd raak. Vinden ze leuk. Wikken, wegen en mutsen kills the fun.....maar ZO eens!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 8 november 2010 om 22:45
maandag 8 november 2010 om 22:45
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 22:30:
Zal ik toch zelf initiatief nemen, of afwachten of/tot hij wat van zich laat horen.....?Waarom doe je niet gewoon waar je zin in hebt, ipv de boel te be-rationaliseren en te analyseren?
Zal ik toch zelf initiatief nemen, of afwachten of/tot hij wat van zich laat horen.....?Waarom doe je niet gewoon waar je zin in hebt, ipv de boel te be-rationaliseren en te analyseren?
anoniem_110914 wijzigde dit bericht op 08-11-2010 22:46
Reden: wat minder kan ook wel, w00tstra.....
Reden: wat minder kan ook wel, w00tstra.....
% gewijzigd
maandag 8 november 2010 om 22:47
Als je je zorgen maakt, dan moet je gewoon zelf bellen.
Omdat een of andere Amerikaanse tuttebel ooit heeft geschreven dat je hard to get moet spelen, wil toch niet zeggen dat je dit ook daadwerkelijk moet doen.
Heb nog nooit hard to get gespeeld (eerder easy to get ). Ik geloof namelijk niet in dit soort spelletjes. Zeker niet bij volwassen personen.
Omdat een of andere Amerikaanse tuttebel ooit heeft geschreven dat je hard to get moet spelen, wil toch niet zeggen dat je dit ook daadwerkelijk moet doen.
Heb nog nooit hard to get gespeeld (eerder easy to get ). Ik geloof namelijk niet in dit soort spelletjes. Zeker niet bij volwassen personen.
maandag 8 november 2010 om 22:48
Jullie hebben net 1 date gehad, jullie hebben nog geen relatie, dus na 2 dagen geen contact is er m.i. nog niets aan de hand.
Het was leuk, het was gezellig, het hoeft ook toch niet direct dit weekend weer. (ja ik snap het, als je m leuk vindt, wil je hem zo snel mogelijk weer zien, maar er is niks mis met het langzaam aan opbouwen.)
Hou het nog even luchtig, mail eind van de week, vraag hem hoe z´n week was, en dan komt het gesprek denk ik vanzelf wel op de volgende date.
Het was leuk, het was gezellig, het hoeft ook toch niet direct dit weekend weer. (ja ik snap het, als je m leuk vindt, wil je hem zo snel mogelijk weer zien, maar er is niks mis met het langzaam aan opbouwen.)
Hou het nog even luchtig, mail eind van de week, vraag hem hoe z´n week was, en dan komt het gesprek denk ik vanzelf wel op de volgende date.
maandag 8 november 2010 om 22:51
Wat lief jullie reacties!
Durf mijn vriendinnen er eigenlijk niet meer mee lastig te vallen met mijn 'gezeur'... en schaam me eerlijk gezegd dood voor mijn onzekerheid, ben verdorie 38!
Verder heb ik een leuk leven met 2 hele lieve kindjes, een goede baan, een gezellig huisje, lieve vrienden en heb echt geen man nodig om me gelukkig te maken, want dat ben ik al ...
En toch steeds die onzekerheid over mannen....
Durf mijn vriendinnen er eigenlijk niet meer mee lastig te vallen met mijn 'gezeur'... en schaam me eerlijk gezegd dood voor mijn onzekerheid, ben verdorie 38!
Verder heb ik een leuk leven met 2 hele lieve kindjes, een goede baan, een gezellig huisje, lieve vrienden en heb echt geen man nodig om me gelukkig te maken, want dat ben ik al ...
En toch steeds die onzekerheid over mannen....
maandag 8 november 2010 om 22:54
Hey meid, het is toch logisch dat je een beetje onzeker bent. Als een date leuk is verlopen hoop je gewoon dat je snel weer iets hoort. En ja, dan kan zelfs 2 dagen al lang duren (al zijn de meningen daar over verdeeld).
Bel hem gewoon op om te zeggen dat je het zo leuk vond en dat je graag een vervolgafspraak met hem maakt.
Bel hem gewoon op om te zeggen dat je het zo leuk vond en dat je graag een vervolgafspraak met hem maakt.
maandag 8 november 2010 om 22:57
maandag 8 november 2010 om 22:57
@ SD:
Hahaha, ja idd dat is een heel belangrijke vraag!
Bij andere dates ging ik enthousiast sms-en of bellen, volgde gewoon mijn gevoel, maar dat heeft dus eigenlijk nooit goed uitgepakt. Vandaar mijn voornemen om het deze keer anders te doen....
Ik denk dat ik morgenavond ga bellen!
Veel langer houd ik het toch niet vol om maar af te wachten...
Hahaha, ja idd dat is een heel belangrijke vraag!
Bij andere dates ging ik enthousiast sms-en of bellen, volgde gewoon mijn gevoel, maar dat heeft dus eigenlijk nooit goed uitgepakt. Vandaar mijn voornemen om het deze keer anders te doen....
maandag 8 november 2010 om 23:00
maandag 8 november 2010 om 23:08
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 22:57:
Kan dat dan voor 18.00 of anders na 23.00?
Ik wil er namelijk graag live bijzijn maar ik heb een zakelijk etentje.
Zou dat kunnen denk je?
Ik bedoel, ik heb je van best wel goed advies voorzien toch?
Voort wat hoort wat zeg ik altijd maar
Kan dat dan voor 18.00 of anders na 23.00?
Ik wil er namelijk graag live bijzijn maar ik heb een zakelijk etentje.
Zou dat kunnen denk je?
Ik bedoel, ik heb je van best wel goed advies voorzien toch?
Voort wat hoort wat zeg ik altijd maar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!