Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Oooooooooooooooooooooooooooooooh

wat fijn

hij is er al

Ik heb alle commotie gemist

en dacht dat ie morgen kwam.

Maar wat fijn

hij is er.

Zucht,

plaatsveravngend helemaal blij!!!
Dat je tijdens het koken je geen zorgen hoeft te maken of de kinderen Persoonlijke Aandacht missen, en je vanachter het fornuis door de gang roept: ze heeft een poepbroek en de afwas is van jou.

En dat dat oke bevonden wordt, er oplossingen vanzelf komen, de kinderen vermaakt worden.

En dat dat normaal is.
Ik kan alleen maar glimmen als ik Kjong lees en er aan denk dat ie er is.

Zucht
Ook zucht. Ein-de-lijk.

(Maar ben ook opstandig, prutspolitiek...)

Meis, wat heerlijk......wat een geluk, eindelijk.....

maar wat kut dat je ongesteld bent!!!! weer niet eerlijk!

Jemig bam, wat een toestand, ben erg beniuwd wanneer je iets van de politie hoort!

Had vandaag verkorte BHV opleiding, was leuk! Heb brandjes staan blussen op verschillende manieren, spannend! Daarna wel een domper omdat een geliefde collega me even apart nam om te vragen of ik iets voor haar wilde doen. Ze voelde een knobbeltje in haar borst, of ik ook even wilde voelen om te checken of ze het niet in haar hoofd haalde. Ik voelde het ook . Gelukkig mocht ze even tussendoor bij chirurg, die dacht dat het waarschijnlijk niets zou zijn (gezien leeftijd, is die van huwelijk voor slempweekend), maar wel vrijdag verder onderzoek. het zal toch niet, de ene collega is al in gevecht tegen borstkanker, dat nu de volgende aan de beurt is?!

Schoonzus gaar naar Ierland, maar is daar bekend, heeft er ooit een jaar ge-aupaird (klopt van geen kant, maar julie snappen `um). Heeft daar kennissen wonen waar ze bij in huis mag logeren, dus dat is fijn. Ze zit niet `s avonds te kniezen in haar eentje in een sippe hotelkamer terwijl haar bloedjes liggen te slapen. Het is vast goed voor haar. ze loopt op de toppen van haar tenen, stom negeert haar bij alles en maakt ruzie over dingen als of het pak melk wel goed in de koelkast staan of dat het scheef staat. Ze heeft iedere keer knallende koppijn, ik ben blij dat ze er even tussenuit gaat... STOM

Waarom is er iemand hier die zich jonijoni noemt, dat is toch zwaar kut?
Ik ken dus via via mensen die hun zoontje Yoni hebben genoemd!!

Jeetje Bentetje, heftig van die collega. Hopen dat het mee valt!

Wel een veilig idee voor komende Cheersweekend, dat jij branden kunt blussen nu!

Ongesteld of niet, hij is er!!!!!!!!!!!!!
Kom alleen even zeggen dat ik ZOOOOOOOOOOO BLIJ ben voor Kjong dat Kman er eindelijk is. Echt blij. Echt heel blij. Echt heel, héél blij!

Verder ga ik weer even terug in de meeleesmodus nu wegens niet aflatende stroom kutberichten en het momenteel een chaos in mijn hoofd is. Niets ernstigs voor mij persoonlijk, maar wel voor sommige mensen die ik liefheb. Dus.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Kjongdearest, ik ben zo allemachtig blij voor je!

Hij is waar hij hoort, thuis! Thuis bij jou...

Wauw meid, je hebt een gezin. Een pappa, mamma, zoon en dochter.

~shock~

Bah, wat burgerlijk!

Wat vond Kman eigenlijk van ons natte, gure, platte land?

Alex,

~schenkt de glazen in en proost op de Kjong-family reunited!~
Wat wilde ik nou toch typen?
Sterkte Alex

(bedacht opeens vanmiddag toen ik op bus moest wachten in dorpje van niks waar ik gewerkt had dat ik Verano miste hier, of heb ik er overheen gelezen?)

Mims, je bent lief!
Nee, die miste ik ookal...

En jij ook.

En jullie ook.

Zou Kman inmiddels al sinterklaasliedjes kennen?
Wat wilde ik nou toch typen?
nee die is er inderdaad alweer een tijdje niet geloof ik. Ik miste alex ook, maar zie nu dat ze even langsgestormd is, lees maar lekker mee hoor meid, hoop dat het gauw weer beter gaat!

Madootje, hoe gaat het met jou?

Hoe werkt dat toch? Piekfijn dagje gehad, niets aan het handje. Lekkere maaltijd gekookt, grut pedagogisch verantwoord naar bed gegoocheld, dan tijd voor mij. Nog even 2 gedichten eruit gerammeld (wauw, heb er nog nooit zoveel geschreven in ene jaar!) en geniet van tijd voor mezelf (een voordeel van tijdelijk alleenstaand moeder zijn). Dan kruipt het binnen, eerst een gewoon snottebelletje, vervolgens 2 harde niezen, daarna een hevig jeukende neus. Nu 6 zakdoeken en een hoop niesbuien verder, tssssk weer verkouden!

Ga maar vlug onder de de warme douche en dan mijn bed in. Morgen moet ik om 7.30 sint schminken en aankleden om de hele ochtend gedudlig te helpen bij de kleuters. Daarna 2 onvermoeibare kinderen animeren en laten wachten tot het pakjesavondtijd is.....Vrolijk sintfeest alvast!
jou ook
tsssk, wilde eens checken of ik met jou kon sjetten mims, maar mijn compu kent jou niet.....
Jeetje, jij ook al last van het Barmanvirus???? Trusten Bentetje, hoop dat je je morgen wat beter voelt.

Hoe is het met mijn favoriete collega? Lekker gewerkt? (oh shit! Wie is nou mijn favoriete collega? Er lopen er hier twee van rond. Ingewikkeld hoor..... )

En ik ben ook benieuwd naar hoe het met Verano is. En hoe Kman ons land vindt, maar hij heeft nog even om zich een mening te vormen, gelukkig.
Gezondheid, Bentetje! *veegt spetters weg uit nek *

Alex. Sjonge. Knuffel. Of wil je liever een tongzoen, mag ook hoor. Als je dat gebruiken kunt, zo te lezen...bleh, sterkte meis.

Niks gehoord van pliessie. Ga er ook maar niet achteraan bellen, zal wel wat horen als ze iets weten. Of als ze de fiets terug hebben, nog mooier. Advertentie nog steeds weg, heb ook even gecheckt bij algemene categorie met fietsen maar nope.

*is er weer weg van --> kado's inpakken*
Goedenmorgen dames!

Zo, om even lekker te beginnen: als Kjong nu ongesteld is, zijn ze er de rest van de periode wel lekker van af en is er ook geen pms. Misschien wel hartstikke goede planning

Verder kom ik er vanmorgen achter dat Munadiz een collega van (mijn) Elvis is We hadden geëmaild, zo kwam zij bij mijn hyves, zag de foto en dacht "heeee, die ken ik"

Neuhhoor, de wereld is niet zo klein

Bentetje, wat balen dat je net nu verkouden wordt. En dan ook nog terwijl je zat te genieten van het 'zijn' zeg maar. Stom. En STOM is nog stommer. Hopelijk heeft schoonzus een fijne week in Ierland en waaien alle vervelende gedachten uit haar hoofd, komt ze helder terug en weet precies wat ze moet doen. En dan dat knobbeltje, altijd weer spannend

Hier trouwens een .. eh.. geen ruzie, maar grote irritatie, omdat Elvis de vuile vaat bij de schone vaat plempte in de vaatwasser. Op mijn opmerking dat hij dat toch had moeten kunnen zien, kreeg ik het antwoord "moet ik dat ruiken ofzo". Ik probeerde er een grapje in te gooien, dat je dat inderdaad best zou moeten kunnen ruiken, kreeg ik als 'zeer geïrriteerd antwoord" dat ik het dan maar zelf had moeten doen. duh.. later bedacht ik me, dat ik het zelf had wíllen doen, maar dat de vaatwasser toen nog niet klaar was. En dat wist hij, want met die woorden kwam ik weer bij 'm op de bank zitten. Verder hád ik de vaatwasser al een keertje leeggehaald. Eigenlijk doe ik dat elke dag, dus viel die opmerking ietsjes verkeerd, zeg maar.

Mahja, hier doen we vermoedelijk verder niets mee. Zo zijn we.

(is het echt al tijd voor PMS?)

Ben benieuwd of er ook koffie-ochtend op school is, wanneer Sinterklaas er is? Jaaa, waar je belangstelling kan liggen he

OH, en Toet, ik kon ook al heel lang veilig blussen hoor En ik vind dat ook hartstikke leuk, trouwens! Jij ook Bentetje?

quote:Waarom is er iemand hier die zich jonijoni noemt, dat is toch zwaar kut?
Later is nu
quote:kjong schreef op 04 december 2007 @ 18:04:

Dat je tijdens het koken je geen zorgen hoeft te maken of de kinderen Persoonlijke Aandacht missen, en je vanachter het fornuis door de gang roept: ze heeft een poepbroek en de afwas is van jou.

En dat dat oke bevonden wordt, er oplossingen vanzelf komen, de kinderen vermaakt worden.

En dat dat normaal is.

(Daar ben ik ook nog dagelijks gelukkig van/mee)
Moggel.

Zo, wat voor sightseeing zal Kman vandaag gaan krijgen? Die 2 zullen wel in elkaars armen in slaap zijn gevallen vannacht. Fijnfijn.

Hahaha, da's ook toevallig, Dream!

Ik had gisteren iets soortgelijks. Had geboden op een jongens-kledingsetje voor Levi en mijn bod was geaccepteerd. Dus via de mail rek.nr en adres uitgewisseld. Bleek degene die de kleding verkocht, een vriendin te zijn van een vriendin van mij, die ook meegaat naar Kane. Ze herkende mijn naam.

Is ook sterk.

Zo, nu huis sinterklaas-proof maken. Puinruimen en speculaastaart maken enzo.Bambi-man komt straks al thuis, ongelofelijk.... die heb ik amper gezien de afgelopen weken! Da's voor mij dus al een cadeau an sich..

Lekker dus, met z'n allen Sint-plezier.

Heb partij eten en drank ingeslagen... je zou er een weeshuis mee kunnen voeren.

Iedereen die het vanavond viert: Veel plezier!
Speculaastaart, zal wel niet lijnproof zijn.

Oh meisjes, ik ben zo benieuwd hoe Kman het hier vindt. Het huisje van zijn vrouw, zijn dochter, zijn bonuszoon ( © Lil)... het weer, de straten, de mensen...
Nee, volgens schoonzus mocht het niet van Sas (maar ze at 'm toch)

Aaaargh, ik word gék van m'n kinderen, druk druk druk. En dan geloven ze niet eens meer

Vanmiddag ga ik nog dingetjes bakken en koken uit LD's kinderkookboek. Gisteren voor het eerst daar wat uit gemaakt (smoothie en popcorn ) en we zagen nog leuke groentebakjes en chocolade met gedroogd fruit (hè, wat vervelend ) dus dat gaan we nog eventjes doen. We eten in principe patat, maar dat kan er nog wel bij

Hopelijk werken ze wat mee
Later is nu
Sinterklaas

Zwarte Piet

Pepernoten

Kjongtown

Kerstdiner bij schoonfamilie

Ons
Jongste heeft een Paspoort ingevuld op school:

"dit kan ik goed: strietdems

dit vind ik lekker: pietsaa

dit doe ik graag: speelen en kooken

Ik kijk graag naar: tooteliespijs en wings"

Speculaastaart! Wow, als ik ooit als man geboren wordt, trouw ik met jou, Bam!

Ik moet nog gedichtjes maken voor een paar Onmisbare Buren maar heb nullllll inspiratie. Pffffff. Help?
Ik ga denk ik een oproepje op het prikbord plaatsen.

Gezocht, met spoed: opruim-gen. Prijs n.o.t.k.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven