Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Haaaaaaaaaaaai Zuss!!!

Hoe is 't met jou, meis? Bedacht me laatst ineens; jij ging toch trouwen? Is dat feest al geweest of staat dat nog op stapel? *is niet nieuwsgierig, hoor..*
Alle reacties Link kopieren
Hier is alles lekker. Trouwen is nog steeds niet gebeurt, er komt steeds van alles tussen

En met jou?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Op de gezondheidspijler Bam.

Ruzie maken met Ohra biedt geen kinderopvangkostensoelaas. Want helft van de 1000 euro heeft mijn vader voorgeschoten en die andere helft hangt als een aanmaning aan mijn niet-vergeten-magneetbord. Maar morgen toch maar even bellen.

(Overigens was ik echt niet van plan om alles van die lijst vandaag te doen hoor! Of morgen, for that matter...)
Zuss trouwen? Ohhhh leuk. Komt er dan ook snel een kindje?
Ja vast Meave :-) Ik kan niet wachten ;)
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Je zet de neus bij de verkeerde smiley.
Gatver, Meave.... Fin. gedoe sucks!

Ik ga zo vlak voor het slapen maar niet meer langs de Gezondheidspijler. Morgen mss even kijken....

Bam; je pakjesavond kinkt supergezellig! Kan een mislukte taart niets aan afdoen.

Hier eindelijk adminstratie af. Ga nu naar huis. Ben ijskoud, dus maar even met Xoplief een fijne Baileys en dan naar bed. Mag ie me opwarmen!

Welterusten alvast voor iedereen!
Shit, heb het toch gedaan. En ben helemaal ontdaan......... Wat is er toch veel leed en onrecht in deze wereld.

Mims.... je hebt fijne troostende woorden (zoals jij echt kunt!) geschreven. Je laatste zin doet me veel. Het is nl. wat ik altijd voel en denk als jij door mijn hoofd speelt, overdag. Er is inderdaad niets wat iemand troost kan bieden als diegene zijn geliefde moet missen.......... Jij weet dat maar al te goed....... Nog maar weer eens een hug voor jou, meis!
Gekke avond vanavond...

Zag als een berg op tegen Pakjesavond, met het beeld van sexy-Hero-in-zwarte-coltrui-die-met-tranen-in-zijn-ogen-en-stem-mijn-sinterklaasgedicht-voorleest van vorig jaar op mijn netvlies gebrand. Dat was zo mooi, zo fijn, zo knus....en dit jaar was ik alleen. Tenminste, dat was het plan.

Ik zou om 3 uur Mopsey wegbrengen naar vrienden van Mansey (vlakbij Meave, de IJ-plaats bij dezelfde afslag) waar ze het met een groepje zouden vieren, om na het afzetten gelijk weer terug naar huis te gaan. Weet ik veel, om te gaan janken ofzo.

Vrienden-van-vroeger onthaalden me echter allerhartelijkst, ik werd op de bank gepleurd en er werd koffie in me gegoten. En terwijl Mops aan me vastplakte als een klein klittebandpoppetje omdat ze net in de auto wakker was geworden en zelfs niet bij haar vader wilde zitten, werd mij gevraagd waarom ik niet bleef. Even overlegd met Mansey, of hij dat niet vervelend vond, maar dat bleek niet het geval, en toen eigenlijk tot mijn eigen evrbijstering besloten te blijven. Zo zat ik dus ineens op een feestje waar mijn ex ook was. En het was nog oké ook. Vriendschappelijk. Bizar dat we ooit een relatie hebben gehad, er is echt totaal geen vonk, maar wel een soort van begrip omdat je de ander zo goed kent.

Mansey vond het ook wel fijn dat hij nu kon observeren hoe ik eigenlijk in dit soort situaties Mops aanpakte, iets wat hij toch lastig vind. Goed dat hij begint te reflecteren. En zo was Mopsey opeens ook redelijk op tijd thuis, want zo kon ik zelf de tijd in de gaten houden, in plaats van dat aan mansey over te houden. En met 1 kleuter, 3 peuters en één pasgeboren babietje om je heen, en een aantal volwassenen die je in geen jaren hebt gezien, vliegt zo'n pijnlijke rotavond best snel voorbij.

En Mops is helemaal gelukkig met haar Nijntje-laptop. Al snapt ze er nog geen moer van, omdat madammetje eigenwijs steeds de moeilijkste activiteit uitkiest.
Wat wilde ik nou toch typen?
Dank Xop...

Zoen!
Fijn dat je dit feest dan weer zo doorgeloosd/t/d/t bent, Mims!
Mims, lieverd, mocht je de volgende keer niet blijven plakken en ook niet alleen willen huilen, ik kan heel goed samen huilen. Zeker als ik zo dichtbij ben.
Hier opeens toch nog een feestje op Sinterklaasdag. De cadeautjes waren allemaal zondag al gedaan (en de grote mensen met lootjes vieren het pas zaterdag), maar we besloten tijdens het boodschappen doen voor de schoenendoosmaatjesactie om Lief van de trein te halen. Bij zijn aankomst besloten uit eten te gaan met z'n viertjes. We kwamen bij de locale Argentijn terecht die al een tijd een bord buiten had staan dat op sinterklaasavond de kindermenu's gratis waren en dat er een Piet zou zijn. Er waren twee Pieten bleek bij binnenkomst, en die waren erg leuk. We waren het enige gezin dat op de actie was afgekomen, dus waarschijnlijk waren ze wel blij met ons (er waren nog wel andere eters, maar zonder kinderen. De andere drie kinderen hoorden bij de restaurantfamilie. ). BJ en Meis vonden het heel gezellig; ze hebben met zwarte piet gejumpt, pepernoten gegeten, liedjes gezongen en verstoppertje gespeeld en het eten was ook lekker. Wel laat thuis, maar een vrolijke avond gehad, en genoten van het feit dat het goed was.

Nu naar bed. De koek is op.

Ik wil niet eens nadenken over mijn financiën, moet duizenden euro's terugbetalen aan de belastingen, een dakkapel betalen en heb nog steeds niet uitgezocht welke zorgverzekeraar nou het beste zou zijn.

Heb net even bij de postcodeloterij online gekeken, maar heb niks gewonnen. Sorry Meave, aan mij heb je dus ook niks.
Heee, computer viel uit, had tijdens typen verhaal van mims gemist. Bijzondere Sint zo voor jou meisje.

HUG!

En trusten!
Ik heb aan je gedacht, Meave...maar het was Pakjesavond. Dat is een gezinsmoment (behalve dan op bewuste feestje, dit waren meerdere gezinnen, dat vond ik minder inbrekerig), maar de volgende keer val ik binnen!

Klinkt goed, Toet! Fijn, van die impulsieve acties die helemaal goed uitpakken. Ik zie het voor me; Meis en BJ aan het jumpen. Heerlijk!

Ook ik moet de financieën maar eens onder de loep nemen...eens kijken of we genoeg geld hebben om een Cheers-boekhouder in te huren. Fulltime!

Zou Kman al begrepen hebben dat Sinterklaas eigenlijk uit Turkije komt in plaats van Spanje?
Nee hoor, hier geen pakjesavond.

Strak plan, die Cheersboekhouder. Hoewel we misschien meer hebben aan een Cheersfondsenwerver?
Deze kandidaat heeft veel interesse, is goed met sleeën, pakketjes én met dieren:

En die zuurkool, dat is wat onder zijn kin hangt?
Gatverdamme! Doe dan Dries maar, als 't echt moet.

(ups&downs, Zuss. Doe aan struisvogel-politiek dus heel kort; vlgd maand worden lymfe-klieren verwijderd, krijg nieuwe extra medicatie en er valt nog niet echt te zeggen of we nou de goede kant op gaan, uitslagen schommelen. Ik ga de struisvogel-modus weer.)
Dubbel gepost.
Straatvraag:

Hoe weet je of je goed kunt heulen? (en dat je niet uitgelachen wordt op zuipavonden door je ex, die vertelt dat je likte als Lassie)
~rolt zich op in de slaapzak en droomt overrrrrrrr...~
Als-ie binnen 5 minuten klaarkomt in je mond?

Wat een overgang. Zat net allerlei pakjesavond-belevenissen te lezen.
Zat er een paarlenketting in een pakje soms?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven