minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
maandag 8 november 2010 om 22:12
Haha, denk niet dat jullie die kennen en ik ben wel discreet.. ik schrijf nog op andere topics ook, he? Het was ook meer dat er wel een klik was, maar agendas niet matchten (ook van mijn kant dus) en dan is het een aflopende zaak op een gegeven moment.
Anders zou ik wel waarschuwen, natuurlijk..Maar dat lijkt me hier niet aan de orde, stelletje aagjes!
Anders zou ik wel waarschuwen, natuurlijk..Maar dat lijkt me hier niet aan de orde, stelletje aagjes!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 9 november 2010 om 08:47
quote:bkstr schreef op 09 november 2010 @ 08:37:
zeg lees ik nu dat Suzy gedate heeft, en dat wij daar niet (volledig tot in detail) van op de hoogte gehouden worden? Foei Suzy! Je kunt het nu nog goedmaken door een inhaalslag te maken ze komen op haar pad,ze wacht bij het koffiezet apparaat in de super,ze wil er zelfs een stoel hebben zodat ze de koffie kan tappen als ze op haar pad komen en ze is op zoek naar een klik bkstr,meer niet
zeg lees ik nu dat Suzy gedate heeft, en dat wij daar niet (volledig tot in detail) van op de hoogte gehouden worden? Foei Suzy! Je kunt het nu nog goedmaken door een inhaalslag te maken ze komen op haar pad,ze wacht bij het koffiezet apparaat in de super,ze wil er zelfs een stoel hebben zodat ze de koffie kan tappen als ze op haar pad komen en ze is op zoek naar een klik bkstr,meer niet

dinsdag 9 november 2010 om 11:18
Klopt Rooss, ik zei al: niet doorkomen als de date in zicht is en ik ben geen type voor afzeggingen op laatste moment als er eindelijk een ontmoeting is afgesproken, maar nog geen details waar/hoe laat, of opeens weinig horen en later verklaren. Er is een grens tot waarin ik erin geloof en zo niet, dan haak ik af. En dan als minnares, ben daar niet zo geschikt voor, zeker niet bij weinig kans op real (van beide kanten drukbezet of wanneer en waar moeizaam is). Maar nogmaals, dat is alweer een tijd geleden. Denk ten tijde van dat jij (Rooss) ook zo iemand had, veel mailen, maar ontmoeting uitbleef.
En er zijn er ook die wel willen daten of mailen en ik dat zelf afhoud of om andere redenen van mijn kant niet van komt, geen tijd voor heb.
Los daarvan heb ik wel iemand in real vriendschappelijk ontmoet van hier, maar dat was geen date, gewoon iets anders gemeenschappelijks. En zeer gewaardeerd, leuk, voelde vertrouwd en voor herhaling vatbaar.
En er zijn er ook die wel willen daten of mailen en ik dat zelf afhoud of om andere redenen van mijn kant niet van komt, geen tijd voor heb.
Los daarvan heb ik wel iemand in real vriendschappelijk ontmoet van hier, maar dat was geen date, gewoon iets anders gemeenschappelijks. En zeer gewaardeerd, leuk, voelde vertrouwd en voor herhaling vatbaar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 9 november 2010 om 19:13
woensdag 10 november 2010 om 11:29
woensdag 10 november 2010 om 14:52
woensdag 10 november 2010 om 15:21
woensdag 10 november 2010 om 15:29