Word 2010

09-11-2010 12:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Even een vraagje, ik kom er zelf niet uit, ook niet met Google (of moet ik nu gaan twijfelen aan mijn google-talent?).

Ik heb sinds een paar dagen Word 2010 op mijn laptop. Ben bezig met een verslag voor mijn werk en maak gebruik van opmaakprofielen (dus Kop 1, Kop 2, etc). Nu wil ik mijn hoofdstukken en sub-hoofdstukken ook nummeren maar dat wil niet lukken.

Ik wil het volgende (voorbeeld):

1. Inleiding (Kop 1)

1.1 bla bla (Kop 2)

1.2 bla bla

2. Doelstellingen

2.1 bla bla

2.2 bla bla

Maar ik krijg dus dit:

1. Inleiding

1.1 bla bla

2.1 bla bla

2. Doelstellingen

3.1 bla bla

4.2 bla bla

Is er iemand die hier verstand van heeft? Ik voel me namelijk behoorlijk blond op dit moment!
Bij het verkeerde getal gaan staan, dan backspace drukken en zelf het juiste getal typen.
Hoi Heupje,

Bedankt voor je reactie. Maar als ik dat doe, dan verdwijnt mijn opmaak ook, die dus ook van belang is voor het maken van de inhoudsopgave met verwijzing. Of zie ik dat verkeerd?
op het verkeerde getal gaan staan en dan rechtermuisknop. dan krijg je als het goed is, opties met daarbij of het moet verder tellen of opnieuw beginnen
@Miekes, dan weet ik het verder ook niet. Ook blond dus, haha. Ik hoop dat iemand anders je kan helpen. Succes!
Hm, als ik bovenstaande probeer (opnieuw nummeren) dan krijg ik dus:

1. Inleiding

1.1 bla bla

1.1 bla bla

Het zal vast aan mij liggen, dan maar wachten totdat vriend thuis is vanavond... Of iemand moet nog een andere optie hebben!
nee dan weet ik het ook niet.. of idd handmatig nummeren.
Misschien helpt het als je de opmaak er uit haalt en dan de opmaak op nieuw aanbrengt. Om de opmaak goed te krijgen moet je vaak heel consequent zijn anders krijg je rare nummering
Misschien iets met harde enter? Dat je ergens ShiftEnter hebt gedaan ipv alleen Enter?
Nou, vriend weet het ook niet en hij is niet eens blond! Dus wie heeft er nog meer oplossingen? Bovenstaande werkt niet...
Je moet de niveaus van de nummering even aanpassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven