???

09-11-2010 19:06 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 09 november 2010 @ 19:22:

waarom krijg ik hier een klapstoelgevoel van?Popcorn?
I am surrounded by morons
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 09 november 2010 @ 19:22:

waarom krijg ik hier een klapstoelgevoel van?Ik zei KLAPPER wimpers....geen KLAP stoel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik heb je even geloept en jij wil gewoon heel graag dat deze meneer into you is. Jij zoekt overal wat in.
Meestal is het inderdaad niks, maar heel soms wel. Maar dan zal hij niet zo lang wachten met het maken van een keus.
quote:Summerdance schreef op 09 november 2010 @ 19:21:

[...]

Owwwwwwwwwww.....het is het leeftijdsverschil?

Nee hoor meisje, ik denk dat het meer jouw naïviteit is.

Enne....soms is klagen over je partner best wel eens lekker

Zeker als je dan ook van die klapperende wimpers tegenover je hebt

Goed voor het ego zeg maar

Ego, ja hoor...

Ik klapper echt niet met mijn wimpers.

En tuurlijk is het alleen maar dat ik naïef ben, dan is half Nederland naïef.

Ik krijg gewoon van die reacties omdat hij een vriendin heeft, meer niet, anders zouden jullie wel positief zijn geweest.
alleen als het zoute is Twisted
say whut. ik ben je even kwijt
Je topictitel geeft wel heel goed weer wat ik denk bij het lezen hier.
weet je wat nog het lullige is je zegt hij begon

nou dan weet je al gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt

aangezien hij nog een relatie heeft dat zegt al genoeg ;)
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 09 november 2010 @ 19:25:

alleen als het zoute is Twisted

Tast toe!

Wel eerlijk delen hè?

I am surrounded by morons
Hekel aan meiden zoals jij, blijf met je poten gewoon van een man af die bezet is.
quote:borderwalk schreef op 09 november 2010 @ 19:15:

[...]

No advance ?? Bedoel je no offence?

Whahaha wat een nerd ben ik ook af en toe.

Ik las het bericht en ik reageerde sneller dan ik dacht. Toen kwam het dyslextische meisje in mij naar boven
.
quote:bloemetje11282 schreef op 09 november 2010 @ 19:29:

Hekel aan meiden zoals jij, blijf met je poten gewoon van een man af die bezet is.

als een vent een relatie met iemand heeft is hij daar zelf verandwoordelijk voor het is niet netjes van een vrouw maar toch blijft het zijn fout hij heeft relatie

dan kun je beter mannen haten die niet met hun poten van andere vrouwen af kunnen blijven terwijl ze relatie hebben

maar goed dat is mijn menig
quote:middje28 schreef op 09 november 2010 @ 19:28:

weet je wat nog het lullige is je zegt hij begon

nou dan weet je al gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt

aangezien hij nog een relatie heeft dat zegt al genoeg ;)

Iedereen weet dat hun relatie eigenlijk meer een knipperlichtrelatie is.

Het is gek om al die felle reacties hier te lezen.

Op de radio hoorde ik dat 1 op de 3 vrouwen vreemd gaat of ooit vreemd is gegaan.

Het is makkelijk te zeggen: "Het doet me niks, ik ben zo niet!"

Maar als het je overkomt, dan piep je wel anders.

Nooit eens verliefd op een getrouwde man geweest of een bezet iemand?

Ach, de meeste toch wel denk ik...

En dan moet je zeker afwijzend reageren als iemand met een bloemetje op de stoep bij je staat?

Kijk maar eens, hoe je zelf zou zijn....en oordeel nog eens.
En een fiets die niet goed op slot staat neem je ook mee? Niet van jou, dus afblijven.
Ik vind hier dingen van.
voordat ik verder ga TO

Wat wil je horen?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 19:25:

[...]

Ego, ja hoor...

Ik klapper echt niet met mijn wimpers.

Oh niet.....you could have fooled me!

En tuurlijk is het alleen maar dat ik naïef ben, dan is half Nederland naïef.

Ik krijg gewoon van die reacties omdat hij een vriendin heeft, meer niet, anders zouden jullie wel positief zijn geweest.

OOK omdat hij een vriendin heeft

Das no go nummer 1!!!

En nee anders was ik ook niet positief geweest

Ik ben al geen voorstander van relaties op het werk en ik zie hier echt echt echt geen man in die ontzettend de hots van je heeft....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Verliefdheid overkomt je. Wat je ermee doet is een keuze.
Ik vind hier dingen van.
Zeker voor gaan! Klinkt als een potentieel fantastische diepgaande relatie met een mooie toekomst samen.quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 19:06:

Ik vind een man leuk (ex-collega en ik ken hem nu ook persoonlijk, dat is zo gegroeid), maar hij heeft een vriendin (LAT-relatie, ze woont niet in de buurt).

Het is een, niet erg stabiele, relatie dat zij hebben, het is zelfs weleens een tijd uit geweest.

Hij had die relatie al een paar jaar voordat ik hem leerde kennen.

Ik kwam ze weleens tegen samen en toen stelde hij mij aan zijn vriendin voor.

Hij deed ineens heel verlegen en onhandig, keek naar de grond en zijn vriendin begon heel bezitterig over zijn schouders te wrijven.

Aan zijn houding was duidelijk te zien dat hij niet zat te wachten op haar aanhaligheid en hij deed een stap opzij.

Als er iemand belt als ik bij hem ben, zegt hij altijd glunderend dat zijn vriendin er zit, daar bedoeld hij mij mee.

Maar we hebben geen echt lichamelijk contact, ja weleens even een hand vasthouden, dit komt vaak voor uit geintjes.

Hij had weleens ruzie met zijn vriendin omdat hij over mij had verteld, dat we samen even een boodschap waren wezen doen.

Het deerde hem NIKS dat hij ruzie met haar had.

Vraag: moet ik hier energie in steken of het maar laten gaan?
Ik ga je vertellen wat je eigenlijk wil horen:

LAT? wat een onzin, zijn vriendin woont niet eens in de buurt en hij praat toch niet positief over haar, hij brengt je zelfs bloemen en hij roept ook al dat jij zijn vriendin bent?

IK ZEG DOEN!

Er zijn natuurlijk wel voorwaarden verbonden aan bovenstaande positieve post: Als je wat ouder bent, je nog steeds zijn minnares bent, helemaal alleen kerst viert omdat vriendjelief iets met zijn eigen partner moet gaan doen of omdat je gewoon gedumpt bent door deze vreemdganger, dan mag je absoluut niet meer een topic openen met hoe erg het allemaal wel niet is?

Deal?
quote:middje28 schreef op 09 november 2010 @ 19:34:

[...]

als een vent een relatie met iemand heeft is hij daar zelf verandwoordelijk voor het is niet netjes van een vrouw maar toch blijft het zijn fout hij heeft relatie

dan kun je beter mannen haten die niet met hun poten van andere vrouwen af kunnen blijven terwijl ze relatie hebben

maar goed dat is mijn menig

Jouw mening is gekleurd. En nee, nog nooit verliefd geweest op een getrouwde of bezette meneer, en als dat al zo was, dan was er nog niets aan de hand. Wat je er mee DOET is belangrijk, en vooralsnog wil jij hier goedkeuring en erkenning van jouw gevoel en beamende postings dat je het goed ziet en er voor moet gaan

Dan moet ik je helaas teleurstellen. Ain't gonna happen
Eh, maar zeg eens, waarom dumpt hij zijn onleuke vriendin eigenlijk niet gewoon als hij haar veel minder leuk vindt dan jou en jij hijgend aan zijn voeten ligt te kwijlen?

Nee, echt, geef eens antwoord op die vraag?

Zou hij misschien denken, ach dat sletje kan ik er gewoon gratis bijkrijgen?

Of is hij zo niet?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 19:35:

[...]

En dan moet je zeker afwijzend reageren als iemand met een bloemetje op de stoep bij je staat?

Kijk maar eens, hoe je zelf zou zijn....en oordeel nog eens.

Ik wil geen relatie met een malloot die de hele tijd klaagt over zijn relatie en dan bij mij op de stoep staat met een bloemetje. Ik val meer op het eerlijke oprechte type met een ruggengraat en een gevoel voor humor.

Als je graag wil horen hoe je die vriendin op een zijspoor kan zetten ben je denk ik op het verkeerde forum.
Als ie jou echt zo leuk zou vinden, dus als het wederzijds zou zijn, dan had ie die vriendin al lang de deur uit gezet. Maar dat heeft ie niet gedaan, dus.......de rest kun je zelf wel invullen denk ik.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven