???
dinsdag 9 november 2010 om 19:54
quote:Lizzl schreef op 09 november 2010 @ 19:50:
pinkgun, 27 minuten geleden
En hij praat nooit positief over haar eigenlijk...
Ooit een man die een potentieeltje of zijn neukertje, positieve verhalen horen vertellen over zijn chick?
Dacht het niet... Mooi dat sommige meiden klakkeloos voor 'waar' aannemen.
Hoe kan je nou iemands neukertje zijn als je niet met iemand neukt?
Zo ben ik nou ook weer niet.
pinkgun, 27 minuten geleden
En hij praat nooit positief over haar eigenlijk...
Ooit een man die een potentieeltje of zijn neukertje, positieve verhalen horen vertellen over zijn chick?
Dacht het niet... Mooi dat sommige meiden klakkeloos voor 'waar' aannemen.
dinsdag 9 november 2010 om 19:55
dinsdag 9 november 2010 om 19:56
ah nee joh nog maar 4, en ik moet wat tijd doden terwijl ik wacht tot mijn vriend thuis komt met eten. Tenminste, dat hoop ik. Als ie klaar is met rozen rondbrengen.
Wanneer is de lijst voor het laatst gebruikt?quote:Summerdance schreef op 09 november 2010 @ 19:55:
[...]
Huh.....dus we maken al 7 pagina's toestand over iemand met wie je niet eens wilt neuken???
*zucht*
Wanneer is de lijst voor het laatst gebruikt?quote:Summerdance schreef op 09 november 2010 @ 19:55:
[...]
Huh.....dus we maken al 7 pagina's toestand over iemand met wie je niet eens wilt neuken???
*zucht*
dinsdag 9 november 2010 om 19:59
quote:Very Cherry schreef op 09 november 2010 @ 19:43:
Altijd irritant, van die misleidende topictitels. Denk je hier iets over vraagtekens aan te treffen, gaat het over de zoveelste kansloze a.s. buitenvrouw.
Daar had ik me ook al op verheugd....
(wordt dit de ultieme titeltrend: ???
????
????!!...)
TO: niet aan beginnen. Ook al zouden ze een slechte relatie hebben, het gaat je niets aan. Hij is niet erg loyaal dat hij zo openlijk met zijn "klachten" te koop loopt. Naar is dat.
Altijd irritant, van die misleidende topictitels. Denk je hier iets over vraagtekens aan te treffen, gaat het over de zoveelste kansloze a.s. buitenvrouw.
Daar had ik me ook al op verheugd....
(wordt dit de ultieme titeltrend: ???
????
????!!...)
TO: niet aan beginnen. Ook al zouden ze een slechte relatie hebben, het gaat je niets aan. Hij is niet erg loyaal dat hij zo openlijk met zijn "klachten" te koop loopt. Naar is dat.
dinsdag 9 november 2010 om 20:01
dinsdag 9 november 2010 om 20:01
pinkgun, 4 minuten geleden
quote:
Lizzl schreef op 09 november 2010 @ 19:50:
Dan ben je dus een potentieeltje... Althans, dat denkt hij en dus komt het geklaag over hoe slecht zijn relatie is.
pinkgun, 4 minuten geleden
quote:
Lizzl schreef op 09 november 2010 @ 19:50:
Dan ben je dus een potentieeltje... Althans, dat denkt hij en dus komt het geklaag over hoe slecht zijn relatie is.
dinsdag 9 november 2010 om 20:04
dinsdag 9 november 2010 om 20:06