Las Barettas Otoños
dinsdag 9 november 2010 om 22:55
Heee, jij ook oudergesprekjes? Hier ook van oudste. Doet het prima, alleen concentratie is nulkommanul (goh)
Mini van mij is ook nog speels Pammie, maar tja, ze zitten nog in de speelkleutergroep, dus goh, hoe vreemd.
Mini leest al wel, dus ik denk niet dat ze hem nog langer in groep 2 houden, maar je weet maar nooit.
Mini van mij is ook nog speels Pammie, maar tja, ze zitten nog in de speelkleutergroep, dus goh, hoe vreemd.
Mini leest al wel, dus ik denk niet dat ze hem nog langer in groep 2 houden, maar je weet maar nooit.
dinsdag 9 november 2010 om 23:01
Mannie loopt op letter- en cijferbegrip een stuk voor net als op sociale ontwikkeling en mondelinge vaardigheden en verder scoort hij prima (behalve dan op werkhouding). Toen Mini in groep 2 zat hadden we exact hetzelfde gesprek maar bij Mini was het helemaal niet im frage dat ze niet naar groep 3 zou gaan.
dinsdag 9 november 2010 om 23:03
he: net stond er niks en nu hele verhalen!
fijn dat het goed was op school, Pammie en Remma. en over dat speelse zou ik me nu, zo aan het begin van het jaar, nog niet zo heel druk maken. en eth zijn jongetjes he: wat speelser volgens mij en juffies vinden dat wat minder fijn.
Hopenlijk gaat eht vannacht (en morgen) beter met Limoen, Citro. Misschien ook een vleugje mandarijn-virus? hoop eht niet voor je!
ik zou geloof ik een uur geleden al naar bed, maar ik ben in staking; kzit net zo lekker.
fijn dat het goed was op school, Pammie en Remma. en over dat speelse zou ik me nu, zo aan het begin van het jaar, nog niet zo heel druk maken. en eth zijn jongetjes he: wat speelser volgens mij en juffies vinden dat wat minder fijn.
Hopenlijk gaat eht vannacht (en morgen) beter met Limoen, Citro. Misschien ook een vleugje mandarijn-virus? hoop eht niet voor je!
ik zou geloof ik een uur geleden al naar bed, maar ik ben in staking; kzit net zo lekker.
dinsdag 9 november 2010 om 23:04
Mannie is net iets later in het schooljaar jarig en voor jongetjes geldt dat ze langer "jong" blijven.
Ik merk dat op mijn werk vaak. Het kan zijn dat de juffen dat in het achterhoofd hebben?
Bij meis was het nl ook geen discussie maar zij is van okt en mini van sept terwijl bij mini dingen nog niet zeker zijn.
Ik merk dat op mijn werk vaak. Het kan zijn dat de juffen dat in het achterhoofd hebben?
Bij meis was het nl ook geen discussie maar zij is van okt en mini van sept terwijl bij mini dingen nog niet zeker zijn.
dinsdag 9 november 2010 om 23:07
Grappig genoeg heeft deze juf een heel jaar geroepen dat hij geen 3 gaat kleuteren en nu komt ze daar op terug. Dat kan, natuurlijk. Ik vind het alleen wat voorbarig zo vers in het schooljaar. Daarnaast vind ik het eigenlijk niet genoeg om hem nog een heel jaar in groep 2 te houden. Het is niet dat hij het niet kan namelijk.
Ik ga wel naar bed. Morgenochtend komt de garage mijn auto halen voor de apk, de werkster is vandaag geweest dus dan heb ik een hele ochtend thuis en niets te doen. Wat vervelend
Ik ga wel naar bed. Morgenochtend komt de garage mijn auto halen voor de apk, de werkster is vandaag geweest dus dan heb ik een hele ochtend thuis en niets te doen. Wat vervelend
dinsdag 9 november 2010 om 23:15
Vervelen doen ze zich niet zo gauw als ze nog van spelen houden. Dat van die vriendjes is jammer maar ook niet onoverkomelijk. Ik zie dat bij kinderen die een groep overdoen op school kinders ook: nieuwe vriendjes zijn zó gemaakt. Ik heb zelf ook drie jaar gekleuterd omdat dat toen nu eenmaal zo ging.
dinsdag 9 november 2010 om 23:17
Is een uitspraak uit Lost, ook totaal uit z'n verband vond ik hem wel grappig, maar ik kan hem zelf niet zien, want nu heb ik blijkbaar de onderschriften uitgezet, maar ik weet niet waar ik ze weer aan kan zetten.
Beetje raar Pammie, zo vroeg in het jaar, het jaar is nog lang en er kan nog veel gebeuren. En en als ie zo voorloopt zou het al helemaal raar zijn.
Beetje raar Pammie, zo vroeg in het jaar, het jaar is nog lang en er kan nog veel gebeuren. En en als ie zo voorloopt zou het al helemaal raar zijn.
dinsdag 9 november 2010 om 23:40