Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heee, jij ook oudergesprekjes? Hier ook van oudste. Doet het prima, alleen concentratie is nulkommanul (goh)

Mini van mij is ook nog speels Pammie, maar tja, ze zitten nog in de speelkleutergroep, dus goh, hoe vreemd.

Mini leest al wel, dus ik denk niet dat ze hem nog langer in groep 2 houden, maar je weet maar nooit.
Oef, ik hoop dat het nu dan over is Citro.
Dat schoonhouden van apparaat is goed om over na te denken. Dank voor de tip Miffy, want van schoonmaken houden we hier niet.
in een bakje uiteraard

fijn dat het goed met ze gaat op school Pammie..
Mannie loopt op letter- en cijferbegrip een stuk voor net als op sociale ontwikkeling en mondelinge vaardigheden en verder scoort hij prima (behalve dan op werkhouding). Toen Mini in groep 2 zat hadden we exact hetzelfde gesprek maar bij Mini was het helemaal niet im frage dat ze niet naar groep 3 zou gaan.
Heej, je hebt een nieuw motto!
He, Citro, sinds wanneer heb jij een nieuw motto? (En kun je 'm uitleggen ?)

Ze zijn wel erg bang dat Mannie te kort kleutert, Pammie.

Ga maar eens slapen. Weltrusten!
he: net stond er niks en nu hele verhalen!

fijn dat het goed was op school, Pammie en Remma. en over dat speelse zou ik me nu, zo aan het begin van het jaar, nog niet zo heel druk maken. en eth zijn jongetjes he: wat speelser volgens mij en juffies vinden dat wat minder fijn.

Hopenlijk gaat eht vannacht (en morgen) beter met Limoen, Citro. Misschien ook een vleugje mandarijn-virus? hoop eht niet voor je!

ik zou geloof ik een uur geleden al naar bed, maar ik ben in staking; kzit net zo lekker.
Mannie is net iets later in het schooljaar jarig en voor jongetjes geldt dat ze langer "jong" blijven.

Ik merk dat op mijn werk vaak. Het kan zijn dat de juffen dat in het achterhoofd hebben?

Bij meis was het nl ook geen discussie maar zij is van okt en mini van sept terwijl bij mini dingen nog niet zeker zijn.
kga toch maar eens slapen, morgen weer vroeg en lang dag.
Grappig genoeg heeft deze juf een heel jaar geroepen dat hij geen 3 gaat kleuteren en nu komt ze daar op terug. Dat kan, natuurlijk. Ik vind het alleen wat voorbarig zo vers in het schooljaar. Daarnaast vind ik het eigenlijk niet genoeg om hem nog een heel jaar in groep 2 te houden. Het is niet dat hij het niet kan namelijk.

Ik ga wel naar bed. Morgenochtend komt de garage mijn auto halen voor de apk, de werkster is vandaag geweest dus dan heb ik een hele ochtend thuis en niets te doen. Wat vervelend
Heb je KungFu Panda gezien Citro?
Nee maar een jaar later kanhij het ook nog wel
Gaat hij zich dan niet doodvervelen? Ik vind een jaar onwijs lang.

Ander punt is dat al zijn vriendjes in groep 2 zitten (waaronder zijn 2 beste). Die zijn allemaal van juni en gaan dus wel door.
Vervelen doen ze zich niet zo gauw als ze nog van spelen houden. Dat van die vriendjes is jammer maar ook niet onoverkomelijk. Ik zie dat bij kinderen die een groep overdoen op school kinders ook: nieuwe vriendjes zijn zó gemaakt. Ik heb zelf ook drie jaar gekleuterd omdat dat toen nu eenmaal zo ging.
Is een uitspraak uit Lost, ook totaal uit z'n verband vond ik hem wel grappig, maar ik kan hem zelf niet zien, want nu heb ik blijkbaar de onderschriften uitgezet, maar ik weet niet waar ik ze weer aan kan zetten.

Beetje raar Pammie, zo vroeg in het jaar, het jaar is nog lang en er kan nog veel gebeuren. En en als ie zo voorloopt zou het al helemaal raar zijn.
Het zal allemaal wel overkomelijk zijn maar ik ben nog niet overtuigd Voor mijn gevoel valt hij er een beetje tussen: hij is nét te jong voor groep 3 en voor mijn gevoel te ver voor een heel jaar extra kleuteren. Maar goed, hij is nog maar net begonnen.
Hij valt er ook net tussen, dat gevoel heb ik bij meis ook gehad en nu bij mini weer. Maar niemand die er later nog om vraagt.
Maar Meis ging door toch?
Jep, maar ik weet nog steeds niet of dat nu wel of niet goed was. De ene keer denk ik ja, de andere keer nee. Zo zie je maar:)
En ik stoor me er een beetje aan dat zowel Mini als Mannie dezelfde 'problematiek' hebben en Mini vrolijk na 2 jaar wordt uitgezwaaid en Mannie een jaar extra blijft*.

En nou hou ik erover op!

* eventueus.
okie, dan geef ik geen antwoord
Ik ga fijn een kruikje maken voor mijn koude pootjes.

Heb jij al een kruik Remma?
quote:remma schreef op 09 november 2010 @ 23:36:

okie, dan geef ik geen antwoord Jij mag best antwoord geven, ik reageer er vandaag alleen niet meer op
quote:Pammie schreef op 09 november 2010 @ 23:37:

Ik ga fijn een kruikje maken voor mijn koude pootjes.

Heb jij al een kruik Remma? Ja , maar die heb ik aan mijn "ekstertje" gegeven toen ze em zo mooi vond. Zoooo moooooi mama. Fout ik weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven