3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
quote:HETgroepje1 schreef op 09 november 2010 @ 23:15:

[...]



Ik doe het nog één keer voor....





Hoe ken het dat jij dat kan dan? net nieuw hier en dan al weten hoe je moet quoten?

Jij bent vast zo'n oude garde onder een nieuwe nick of niet dan?





Nou? He?
Alle reacties Link kopieren
Heuj Graaf.....
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:17:

[...]





Hoe ken het dat jij dat kan dan? net nieuw hier en dan al weten hoe je moet quoten?

Jij bent vast zo'n oude garde onder een nieuwe nick of niet dan?





Nou? He?Ik stond niet in het rijtje...
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 09 november 2010 @ 23:16:

Floor heet eigenlijk mamavanihildehuit/mijnhartje. Maar dat was zo lastig reageren datzelfde Ihildehuit op de trein heeft gezet en haar naam heeft afgekort tot Floor.





Oh die!

Ja die ken ik wel, die heeft haar kind regelmatig richting mij op de trein gezet.



Nooit aangekomen maar oké.



Ik wacht nog steeds op die vent van d'r die ze zogenaamd ook op de trein zou zetten....
Alle reacties Link kopieren
Ik pleurt mijn foon het raam uit. Dit is toch geen typen joh met zo'n zelfdenkend monster.
Alle reacties Link kopieren
quote:HETgroepje1 schreef op 09 november 2010 @ 23:18:

[...]



Ik stond niet in het rijtje...Ik ook niet en die ontkenning van mijn bestaan kost me minstens drie sessies bij de peut hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 09 november 2010 @ 23:18:

Ik pleurt mijn foon het raam uit. Dit is toch geen typen joh met zo'n zelfdenkend monster.Grappig, dat dacht vriend ook zo maar dan over mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:18:

[...]





Oh die!

Ja die ken ik wel, die heeft haar kind regelmatig richting mij op de trein gezet.



Nooit aangekomen maar oké.



Ik wacht nog steeds op die vent van d'r die ze zogenaamd ook op de trein zou zetten....



Is ie er nou nog niet?



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
ROFL bam het zal vast maar je bent ook een lekker wijf. En dat loopt ie maar mooi mis!
Alle reacties Link kopieren


ik ben weer terug

vind het grappig dat ik toch de 3000e had
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Waarom knuffelt hetgroepje mij? Jakkes.
Alle reacties Link kopieren
en er is een hoop gezegd, heb alles gelezen maar vooral veel vergeten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:14:

[quote]rosanna08 schreef op 09 november 2010 @ 23:11:



Ik dacht dat jij om elf uur op bed moest?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Toedels!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 09 november 2010 @ 23:24:

[...]





Gelukkig voor jou zijn wij niet zo streng als Leuke Meneer dus gezellig dat je er nog bent!
Alle reacties Link kopieren
nou ga ik het lekker toch doen Bammetje



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Iedereen naar bed? Leuk hoor!
Alle reacties Link kopieren
ik ben er nog hoor!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik ben er ook nog, maar moet eigenlijk al een half uur in bed liggen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:HETgroepje1 schreef op 09 november 2010 @ 23:28:

Iedereen naar bed? Leuk hoor!



Ik niet hoor, heb plotseling weer een oude vriend op de lijn dus ben nog wel even wakker, en Roosje mag van mij nog even opblijven.

Sterkt je in je eigen keuzes toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Roos, maar ik ben een beetje baldadig.
Alle reacties Link kopieren
baldadig? dat ben ik nou nooit
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrr :hameropdekopsmiley:
Alle reacties Link kopieren
haha
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Zo hyper dat ik was, zo moe ben ik nu..



Dus ff snel trusten zwaaien



Out!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven