3000 + deel 74!!!!!!
dinsdag 9 november 2010 om 23:17
dinsdag 9 november 2010 om 23:18
dinsdag 9 november 2010 om 23:18
quote:Gravinnetje schreef op 09 november 2010 @ 23:16:
Floor heet eigenlijk mamavanihildehuit/mijnhartje. Maar dat was zo lastig reageren datzelfde Ihildehuit op de trein heeft gezet en haar naam heeft afgekort tot Floor.
Oh die!
Ja die ken ik wel, die heeft haar kind regelmatig richting mij op de trein gezet.
Nooit aangekomen maar oké.
Ik wacht nog steeds op die vent van d'r die ze zogenaamd ook op de trein zou zetten....
Floor heet eigenlijk mamavanihildehuit/mijnhartje. Maar dat was zo lastig reageren datzelfde Ihildehuit op de trein heeft gezet en haar naam heeft afgekort tot Floor.
Oh die!
Ja die ken ik wel, die heeft haar kind regelmatig richting mij op de trein gezet.
Ik wacht nog steeds op die vent van d'r die ze zogenaamd ook op de trein zou zetten....
dinsdag 9 november 2010 om 23:21
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:18:
[...]
Oh die!
Is ie er nou nog niet?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]
Oh die!
Is ie er nou nog niet?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dinsdag 9 november 2010 om 23:31