???

09-11-2010 19:06 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:58:

[...]

In hoeverre heb je nog iets aan "gezond verstand" als je echt verliefd op iemand bent?Juist dan heb je iets aan 'gezond verstand'. Dat behoed je namelijk voor het maken van fouten, zoals een relatie aangaan met een bezette man.
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 22:51:

[...]

Oh nooooooooo, je denkt toch niet aan een midlife crisis he Madhe?Nou.. ik denk eigenlijk dat hij die al gepasseerd is. Anders had hij TO allang flink genomen en uitgewoond om eens iets geks te doen en zich jong te voelen.
[quote]pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:21:

[...]

Ja weetikveel, ik denk dat je gelijk hebt.

Het lijkt wel alsof ze verzuurd zijn, wel toevallig dat er NIEMAND is die zich in mijn verhaal kan vinden.

Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat er juist mensen reageren die zich in jouw verhaal herkennen en dat zij je proberen te behoeden voor een vervelende ervaring? Zodat jij daar je voordeel mee kunt doen? En dat het je irriteert dat ze je niet naar de mond praten, vooral ook omdat je zelf nogal de neiging hebt alleen datgene te zien wat je wilt zien?
Dennis Storm is niet bezet lees ik net
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:54:

[...]

Hoe gefrustreerd...

En kijk lekker naar jezelf of je mentaal wel volwassen bent.

Vroeg gewoon naar advies, niet naar een veroordeling.Hallohoo, volgens mij hebben we je heel veel goedbedoelde adviezen gegeven hoor! Dat je liever iets anders had gehoord, daar gaan wij niet over.
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:58:

[...]

In hoeverre heb je nog iets aan "gezond verstand" als je echt verliefd op iemand bent?

Niks. Je hebt gelijk.

Laat je palen, neem 6 kinderen, neem elke dag van de 3 weken die jullie daadwerkelijk eventueel misschien gaan doorbrengen zonder zijn vriendin een bos bloemen aan en ga op je bek als je de waarheid ontdekt. Als jij dat wilt.. lekker doen.

Maar wordt in godsnaam volwassen.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 09 november 2010 @ 22:59:

[...]

als je je gezonde verstand kwijt bent als je verliefd bent dan moet je het maar aannemen van mensen die hun gezonde verstand wel hebben en het hele topic hier stikt van de mensen met gezond verstand

Doe er je voordeel mee.

Je doet je naam wel eer aan, je bent inderdaad een tut en niet zo'n kleintje ook.

Ik heb niks minder verstand dan jij hoor, ik zit nu gewoon in een kwetsbare positie omdat ik een stukje uit mijn leven heb verteld.

Voorlopig kan je mij lekker veroordelen en ik jou niet, omdat jij niet zo'n verhaal hebt gepost.

Maar misschien zit je morgen wel in hetzelfde schuitje, of heb je er al in gezeten, of zit je er momenteel in.

Want op internet kan je je toch voordoen zoals je wilt en zeggen wat je wilt.

Ik vraag me af waarom iedereen zo gefrustreerd is hier, is dit een soort "afreageer-forum" ofzo?

Kijk hoe jullie zelf praten over Dennis Storm, (schijn)heilige boontjes...
quote:Primabella schreef op 09 november 2010 @ 23:05:

Dennis Storm is niet bezet lees ik net O, dan mogen jullie hem hebben, stukken minder interessant.
quote:Medatative_rose schreef op 09 november 2010 @ 22:58:

Zo hé! ik ben een paar uur weg en jullie zijn nog steeds bezig?

Is die plaat van beton ofzo?'t is een vijf laags parkeergarage! Net nieuw, en dus nog erg stevig.
Heb je nu genoeg positieve reacties van andere forummers op je andere topic?quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 21:42:

Gisteren gaf ik een man (ik ben verliefd op hem) een hand en hij gaf er een kus op.

Zijn er meer mannen die dit (voor de gein) weleens doen?

Of zal hij mij ook helemaal leuk vinden? je bent wel vergeten te melden dat hij bezet is
quote:Madhe schreef op 09 november 2010 @ 23:04:

[...]

Nou.. ik denk eigenlijk dat hij die al gepasseerd is. Anders had hij TO allang flink genomen en uitgewoond om eens iets geks te doen en zich jong te voelen.Hij is niet zo...hij een hele nette en leuke man.
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 23:07:

[...]

Je doet je naam wel eer aan, je bent inderdaad een tut en niet zo'n kleintje ook.

Ik heb niks minder verstand dan jij hoor, ik zit nu gewoon in een kwetsbare positie omdat ik een stukje uit mijn leven heb verteld.

Voorlopig kan je mij lekker veroordelen en ik jou niet, omdat jij niet zo'n verhaal hebt gepost.

Maar misschien zit je morgen wel in hetzelfde schuitje, of heb je er al in gezeten, of zit je er momenteel in.

Ik vraag me af waarom iedereen zo gefrustreerd is hier, is dit een soort "afreageer-forum" ofzo?

Tutje geeft je hier een heel eerlijk en goed advies en dit is jouw reactie?

En dan heb jij het over volwassenheid?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 23:07:

[...]

Huilie

Je wordt niet vberoordeeld om je gevoel, maar om de actie die je er zo wanhopig aan wilt verbinden, om je gebrek aan moreel besef, normen en waarden, om je absurde reacties en je onvermogen om kritiek te incasseren.

In jouw hoofd kun jij dat zelf anders ook aardig (weet je nog, jij bent een blaadje).

Lekker vinden, geil vinden, fantaseren over en kletsen over iemand is niet hetzelfde als die gevoelens of gedachten willen omzetten naar daden.

Dat is het hele probleem bij jou.
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 23:10:

[...]

Hij is niet zo...hij een hele nette en leuke man.

Oh ja, mannen die hun vriendin belazeren zijn nette leuke mannen.

Succes in de wereld meid. Je moet nog een hoop leren. Maar ach, vallen en opstaan...been there, done that.
Pardon? Ik geloof niet dat ik met je geknikkerd heb

Maar hey neem die oude gebonden man lekker. Veel succes er mee

[...]

Hij is niet zo...hij een hele nette en leuke man.

Dat zeg ik, hij is die fase al voorbij, of hij is jonger dan 40. Hoe oud is hij dan?

En eh.. zo net komt ie niet over als ik jou moet geloven. Maar goed, een hele nette en leuke man MET een vriendin waar hij zelf voor kiest!
haaaaaaaaaaaaaaaaaai allemaal

Ik heb vanavond heerlijk zitten flirten met mijn oude baas.

We gaan samen iets nieuws beginnen en de knipogen en sluikse blikken waren niet van de lucht.

Nou heb ik wel sinds kort een vriendje...kan dat dan eigenlijk nog wel?

samen een beetje smiespelen in de lounge van een Hotel?

Was wel een van der Valk...das dan wel weer shabby....

Heb het zelfs nog even over mijn nieuwe lief gehad als chico...

Wat denken jullie?

Zou mijn oude baas nu op GS een topic openen dat zijn oude werkgeefster verliefd op hem is end at ik waarschijnlijk mijn gitaar speldende god ga inruilen voor een zaken yup?

Dames....ADVIES svp!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

[...]

Hij is niet zo...hij een hele nette en leuke man. En zonder gekheid: jij denkt met dit exemplaar een leuke, stabiele, eerlijke relatie mee op te kunnen bouwen?
Als het zo'n leuke nette man is, waarom heb je dit topic dan geopend? Wat was de vraag ook al weer?
quote:Summerdance schreef op 09 november 2010 @ 23:17:

We gaan samen iets nieuws beginnen en de knipogen en sluikse blikken waren niet van de lucht.

Wat denken jullie?

Zou mijn oude baas nu op GS een topic openen dat zijn oude werkgeefster verliefd op hem is end at ik waarschijnlijk mijn gitaar speldende god ga inruilen voor een zaken yup?

Dames....ADVIES svp!

Werknemer bedoel je?

Meid, gewoon voor gaan. Als het je soulmate is, is het je soulmate. Daar moet je niet lichtzinnig over denken hoor.
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 23:12:

[...]

Tutje geeft je hier een heel eerlijk en goed advies en dit is jouw reactie?

En dan heb jij het over volwassenheid?

'Volwassenheid' is dat woord je strijdwapen in dit topic?

In feite bedoel je gewoon "degelijkheid", je bent gewoon degelijk en vooral ook heel erg bevooroordeeld.

Mij steeds aan proberen te praten dat ik "onvolwassen reageer" is je enige krachtpunt...die helaas nergens op gebaseerd is.

Ik praat niet zo onvolwassen hoor, ik praat gewoon niet als een "oude dame", zoals de rest hier.

Je kan het gewoon niet hebben dat ik nog NIET onder die categorie val, lijkt het wel.

Je bent zelf ook jong geweest, remember?

Ik hanteer echt geen kinderlijk taalgebruik, dus kom eens met iets anders op de proppen!
quote:Summerdance schreef op 09 november 2010 @ 23:17:

Wat denken jullie?

Dames....ADVIES svp!

Hey Summerdance,

Leuk voor je! Klinkt alsof hij je wel ziet zitten. Maar als je meer reacties wil moet je er misschien zelf even een topic over openen. En ach, in zulkeen romantische situatie kan een hotel nog zo shabby zijn, he word toch wel classy. Veel plezier met je fantastische aanwinst.
Het gaat nou ook niet direct om het taalgebruik hoor, meer om het schrijnende gebrek aan inzicht dat erachter schuil gaat...
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 23:20:

[...]

Werknemer bedoel je?

Meid, gewoon voor gaan. Als het je soulmate is, is het je soulmate. Daar moet je niet lichtzinnig over denken hoor.

Oeps sorry, door al die wijntjes zie ik mezelf al in mijn nieuwe functie

maare....ik wil niets met die man hoor

Dat was gewoon een beetje de beste man een goed gevoel geven

Je weet toch....net als de man bij TO op het werk aan het doen is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
het feit dat je kinderlijk taalgebruik verward met onvolwassen gedrag zegt al genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven