3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Lieverd, hij komt juist om te zien waar je niet aan toe komt, dus je moet helemaal niks nog doen



Bedenk dat hij de meest extreme situaties wel is tegengekomen, en ik gok zomaar dat jij daar nog verder onder zit!
Maar ik ga rennen.... succes Roos! Maak je niet druk, lekker kleien en verder: je ziet wel... en 'nou en?'
Alle reacties Link kopieren
Succes roos

Bam fijn dat je goed geslapen hebt
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
daar heb je ook gelijk in Bianc, kan het wel leuk gaan verdoezelen, maar 1. dat lukt toch nie en 2. daar komt ie juist voor

maar het blijft eng
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe dag is weer aangebroken.



Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet werken maar ben te laat. Daar baal ik van
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik ga hier afsluiten en richting bushalte





tot strakkies
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Klei ze Roos en tot straks!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 10 november 2010 @ 07:56:

Ik moet werken maar ben te laat. Daar baal ik vanJe bent toch al even wakker..
Alle reacties Link kopieren
Ik was er om kwart over 5 al uit. Klaarwakker.
Alle reacties Link kopieren
5 op een remia
Alle reacties Link kopieren
ik bent ook al wakker. Heb lekker een vrije dag, maar ook een hele lijst met dingen te doen.....
Alle reacties Link kopieren
Eerste was staat al aan

Computer is start to run voor de gevorderden aan het downloaden voor Mocy
Alle reacties Link kopieren
Nu hup aan de gang met de rest
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nergens iets kunnen vinden op feesboek over of ik de boerderie met de iphone kan spelen. Zou iemand (ingelogd uiteraard) dat kunnen uitzoeken?



Muchas gracias!



Oh en
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!!!!!



Boerderie kan met Iphone.
Alle reacties Link kopieren
Ok dan ga ik feesboek aanmaken! Eeuhm.. Gravin, wil je me ff mailen? Als het klaar is mail ik je mijn naam. Dan kun jij wel vertellen wie nog meer op de boerderie zit toch? Of hoe het werkt



Tot later dan!
Alle reacties Link kopieren
Choocje, je kunt me gewoon zoeken onder mijn eigen naam (Gravinnetje) en dan als vriend uitnodigen. Zet er dan even bij dat jij het bent. Ik zal je dan doorsturen naar "bekenden" zodat zij je ook gelijk hebben. Leuk dat je erbij komt.
Alle reacties Link kopieren
Uuhhmm.. Heb het op mn eigen naam gedaan bedenk ik nu. Maar ik kan zelf vrienden accepteren toch? Dus als ik iemand niet wil, wat kan diegene dan over mij te weten komen? Alleen mn profiel lezen neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alles afsluiten voor iedereen maar je kunt ook je naam nog veranderen als je dat wilt.
Alle reacties Link kopieren
Oooh ok! Ben er bijna hoor!
Alle reacties Link kopieren
En ik zit op feesboek!
Alle reacties Link kopieren
Ikke lekker niet Choco!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil boodschappen gaan doen, maar het regent. Bleh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven