Wat te doen met

10-11-2010 14:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

heb even een tip nodig ofzoiets want ik weet het niet meer.. Mijn vriendje is nogal chagrijnig/ depri en het lukt me niet om hem op te beuren, doe heel erg mijn best maar het lukt niet, mede omdat hij er ook niet over praat. Hoe ga ik het uit hem trekken wat er aan de hand is. Hij vertelde dat het niet aan mij ligt maar waaraan wel zegt hij dus niet... hmmm.. jullie ideeen??

xx
Misschien een verrassing bij kaarslicht ?

http://www.sellgo.nl/dirt ... -body-product-308399.html
Goed idee ! dankje
Geef hem ademruimte. Mannen willen hun problemen meestal eerst tot op bepaalde hoogte in zichzelf oplossen. Dan zonderen ze zich liefst af. Daarmee kun je hem denk ik opbeuren.
Dank voor de wijsheid frankie33, dan wacht ik het gewoon even af.
Eens met Frankie, niet geforceerd willen opbeuren, dat kan averechts werken. Als hij wilt praten, doet hij dat wel. Geef hem de mogelijkheid om het uit zichzelf te vertellen in plaats van het uit hem willen trekken.
Goede tips. Bij mijn vriend werkt het om hem maar even te laten, maar ik laat hem wel altijd weten dat ie bij me terecht kan, als hij dat wilt. Succes ermee!
quote:Supersoulfighter schreef op 10 november 2010 @ 15:05:

Goede tips. Bij mijn vriend werkt het om hem maar even te laten, maar ik laat hem wel altijd weten dat ie bij me terecht kan, als hij dat wilt. Succes ermee!

mee eens, ik heb het hem ook laten weten dat hij bij me terecht kan, wel ja dan moet ik maar even geduld hebben, het duurt al twee weken en wordt er ook niet veel vrolijker van maar oke ik laat hem even.

Dankje!!
Mijn vriend heeft ook wel eens een day off, maar 2 weken is wel heel lang... Ik zou nog eens voorzichtig vragen wat er aan de hand is.
Wat je kan proberen, is hem vertellen wat het met je doet, die chagrijnigheid. Dus niet vragen wat er nou is maar vertellen wat voor gevoel dat jou geeft...
Is hij normaal wel erg open of is het een binnenvetter?

2 weken is wel erg lang dan zou ik zelf wel graag willen weten wat de reden nu is... maar zorg iig dat hij weet dat ie bij je terecht kan zoals er al meer zeiden.

En wie weet ligt het ook niet aan jou maar loopt het niet lekker op school/werk o.i.d.
stuur hem een lief kaartje of leg een briefje op zijn kussen en zeg dat je van hem houdt en als er wat is je altijd voor hem klaarstaat. Mannen moeten dingen zien willen ze er misschien gebruik van maken. Net zoals een mooie vrouw in lingerie
quote:Caviahaar schreef op 10 november 2010 @ 15:31:

Wat je kan proberen, is hem vertellen wat het met je doet, die chagrijnigheid. Dus niet vragen wat er nou is maar vertellen wat voor gevoel dat jou geeft...

Dat is inderdaad het proberen waard!

hartelijk dank voor deze ideeen.

xx
quote:Aapislief schreef op 10 november 2010 @ 15:32:

Is hij normaal wel erg open of is het een binnenvetter?

2 weken is wel erg lang dan zou ik zelf wel graag willen weten wat de reden nu is... maar zorg iig dat hij weet dat ie bij je terecht kan zoals er al meer zeiden.

En wie weet ligt het ook niet aan jou maar loopt het niet lekker op school/werk o.i.d.Hij is idd een binnenvetter, maar zo lang heeft het nog niet geduurd, dus ik maak me een beetje zorgen. En in mag toch aannemen als hij zegt dat het niet aan mij ligt dat het ook echt niet aan mij ligt lijkt me zo. =) dankje voor je reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven