Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 10 november 2010 @ 15:34:

Jee, wat is B.A. Green oud geworden. In BH90210 was hij nog zo'n broekie!Is dat Brian Austin Green? Echt onherkenbaar, ben er gewoon stil van.
Kan wel zijn, Julianaa, maar toch heeft Chatterly echt betere dagen gekend. Nu maakt ze zich er vrij makkelijk van af.
Ik ben vrij gemakkelijk hoor, maar wie is Chatterly??
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:37:

En w00t speelt FV zie ik, leuk spel, als je er tijd voor hebt.Ik vind, voor de echt belangrijke dingen in het leven moet je gewoon tijd máken.
Ik vind wel dat de tandenfee zich aan het einde van dit verhaal bekend moet maken (zijn/haar echte forumnaam, althans) om een welgemeend applaus in ontvangst te nemen voor LOL topic van de maand november!
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:37:

Morgen heb ik een afspraak met mijn HA, ook een vrouw van mijn leeftijd, hopelijk heeft zij meer begrip voor mijn situatie.

Meestal zit het Geneeskunde studeren 'in de familie' hé?

*trapt alvast af voor het feuilleton van morgen*
W00t daar heb je gelijk in, vandaar mijn afspraakje vanavond.

Helaas was ik wat inspiratieloos vandaag, maar geen Chatterly hoor.
Ja ik ook Rodi!
quote:blop schreef op 10 november 2010 @ 15:41:

Ik vind wel dat de tandenfee zich aan het einde van dit verhaal bekend moet maken (zijn/haar echte forumnaam, althans) om een welgemeend applaus in ontvangst te nemen voor LOL topic van de maand november!Mwah, seen better ones, hoor...
Hij is piloot....
Damn, ik loop al een tijdje achter met Desperate Housewives zie ik...
Haha, die haaietandenbree
van 19 jaar.....
quote:Tia Dalma schreef op 10 november 2010 @ 15:39:

Kan wel zijn, Julianaa, maar toch heeft Chatterly echt betere dagen gekend. Nu maakt ze zich er vrij makkelijk van af.

Dat is waar!

Maar toen was de verkiezing er nog niet toch? Als het met terugwerkende kracht is, dan wint Chatterly inderdaad!
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:43:

Hij is piloot....O nou nee ja wauw...

Eind 20 dus net van de opleiding af op zijn gunstigst. Co-co dus. Geil.
jonger LV, jonger, hij is geen 19
... Jonger. Hij is niet negentien jaar, hij is negentien jaar jonger dan TO.
Niet alleen je leven is goed gevuld, je vult dit topic ook goed
Nope
quote:louisavuitton schreef op 10 november 2010 @ 15:45:

van 19 jaar.....sorry verkeerd gelezen...
quote:louisavuitton schreef op 10 november 2010 @ 15:45:

van 19 jaar.....Nee schat, hij is 19 jaar jonger, en zij achter in de 40 met een dochter van nog geen 30 en twee kleinkinders van 2 en 5.
Dat dus
Piloot? Ik voel een verrassende plotwending aankomen......
Maar is TO wel eind veertig? Of nog ouder?
ik wil ook een piloot van 19begin 20, waar zijn die te vinden, die niet achter de leuke jonge stewardessen aan zitten. (of is dat te generaliserend?)
quote:Tia Dalma schreef op 10 november 2010 @ 15:46:

[...]

Nee schat, hij is 19 jaar jonger, en zij achter in de 40 met een dochter van nog geen 30 en twee kleinkinders van 2 en 5.Nu snap ik het! TO doet alles in omgekeerde volgorde. Over 10 jaar gaat ze knikkeren op het schoolplein en over 15 jaar zit ze in de zandbak.
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven