3000 + deel 74!!!!!!
woensdag 10 november 2010 om 18:15
Roosje Fijn dat het meeviel !! Jij blijft me verbazen, je hebt altijd voor iedereen de meest geweldige tips, behalve voor jezelf
Bam... wat klote allemaal!! En nu??
Vin... eetse bij/van de Turk
Chooc.. ik heb je toegevoegd op Feesboek, welkom bij de club
Sgaap... ik heb helegaar geen witte kalkoen
Pop.. lekker gelopen??
AR.. als je op een warm eiland zou wonen zou je de Hollandse koude warme gezelligheid missen
Friezz... knap van je!!
Ehh.... kut.. ik ben weer een lijstje begonnen... ehhh....
Marmul Goed gedaan meis!!!
*gaat even opnieuw teruglezen *
Bam... wat klote allemaal!! En nu??
Vin... eetse bij/van de Turk
Chooc.. ik heb je toegevoegd op Feesboek, welkom bij de club
Sgaap... ik heb helegaar geen witte kalkoen
Pop.. lekker gelopen??
AR.. als je op een warm eiland zou wonen zou je de Hollandse koude warme gezelligheid missen
Friezz... knap van je!!
Ehh.... kut.. ik ben weer een lijstje begonnen... ehhh....
Marmul Goed gedaan meis!!!
*gaat even opnieuw teruglezen *