Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 17:03:

Zijn kinderen wonen niet bij hem mede door zijn werk, ze wonen bij zijn moeder en vader.

Zijn vader is hartpatient en trekt de kinderen niet erg lang meer, ze wilde kijken of ik echt serieus was..

Ja, ik ben super serieus.

Maar allejezus hier zit ik ook niet op te wachten, nieuwbakken moeder te gaan spelen of echtgenote.

Wat nu weer.

Mensch, je wilde oud met hem worden. Gaat ook wel zonder boterbriefje. En je hield toch zo van je soulmate, genoeg om genoegen te nemen met alleen zijn voornaam en de maten van zijn edele delen?

Dan redt je het vast nu ook wel nu je wél wat meer weet.

Succes he!

Jammer van de mislukte cliffhanger, stoppen op het hoogtepunt. Next!
Ik ben nog steeds euforisch over deze man en hij over mij, dus echt niet alleen maar seksen, liefde bedrijven, tot in onze tenen voelbare liefde en dan pas flink en passioneel seksen.
Waarom probeert iedereen mij onderuit te halen?

Met welk nut?

Help mij liever, ooit krijg je wellicht ook met zo een duivels dilemma te maken.
Nou, even fijn vanaaf bij een diner bij kaarslicht aan je minnaar vertellen dat zijn moeder het skelet uit de kast gehaald heeft. Vervolgens je eigen skeletten over tafel gooien.

Daarna samen grensoverschrijdend het bed in duiken, een grote boerderij kopen, zijn kids, je dochter met haar kids er bij in de boerderij en aangezien je niet aan de pil bent heeft ie nog net voor je overgang ingeslagen is nog raak geschoten ook. One happy familie.
Nou the end dan maar.
Fee, even je hele verhaal teruglezen.

Je maakt teveel fouten met de feiten. Als je een verhaal verzint, verzin het dan goed.

Nu is jammer dat je verhaal aan elkaar gekoppeld niet klopt.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 17:14:

Nou the end dan maar.

Even in stijl blijven.

Wat nou verhaal verzinnen, zijn vader is ondernemer en hartpatient, wellicht door het ondernemen??

Maar het is goed zo, ik heb ook een paar nuttige tips gehad en ga zeker die aflevering van DHW kijken.
Hey Kusunum!!! Ik zit hier! Ook popcorn???
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Mogen we dan nu eindelijk raden wie je bent?

Ik gok dus op V.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 17:17:

Maar het is goed zo, ik heb ook een paar nuttige tips gehad en ga zeker die aflevering van DHW kijken.Alwéér?
sinds wanneer word je met een lage bloeddruk doorgestuurd naar de gynaecoloog annex schoonmoeder, of zit de huisarts ook in het complot?
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 14:24:

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.

Jij bent toch al oud? Probleem opgelost.

Verder; Hilarisch.
Oké, dit zijn 15 pagina's, die ik niet ga lezen, dus ik weet niet of iemand het al gezegd heeft:

Dit komt uit de nieuwste aflevering van Desperate Housewives, waarin dit Bree overkomt.

Met andere woorden: TO heeft een ernstig gebrek aan fantasie
quote:meds schreef op 10 november 2010 @ 17:24:

sinds wanneer word je met een lage bloeddruk doorgestuurd naar de gynaecoloog annex schoonmoeder, of zit de huisarts ook in het complot?Ik denk het.
DHW is dus een veel bekeken serie hier, nou word ik otch wel nieuwsgierig.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 17:35:

DHW is dus een veel bekeken serie hier, nou word ik otch wel nieuwsgierig.Het feit dat meerdere mensen zeggen dat dit rechtstreeks uit DHW komt is dus niet genoeg om met dit toneelstukje te stoppen?
TO is iemand met teveel tijd die waarschijnlijk een completely boring leven heeft en aandacht wil, ongeacht positief of negatief.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
And the Oscar for best actrice goes to......

Maar wie is de actrice?

Ze heeft nog een andere nickname hier. Ze is bevriend met forummers die hier al heel lang ronddolen en ze heeft nog jonge kinderen.

Tja, dat kan iedereen zijn.
quote:bommi schreef op 10 november 2010 @ 17:56:

Maar wie is de actrice?

Ze heeft nog een andere nickname hier. Ze is bevriend met forummers die hier al heel lang ronddolen en ze heeft nog jonge kinderen.

Tja, dat kan iedereen zijn.Hoe weet je dit? Heb ik weer wat gemist?
quote:bommi schreef op 10 november 2010 @ 17:56:

Maar wie is de actrice?

Tja, dat kan iedereen zijn.Kom er maar in Peter Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................
Bijzonder vermakelijk, maar nu weten we het wel. Kan er iemand iets verzinnen wat net iets minder obvious is? Dat maakt het wat spannender...
Oscar..? Razzie zal je bedoelen!
Heb ik een jetlag?

Want...tis toch nog geen vrijdag?

Neem ik tegenwoordig de vrijdagmiddagen vrij om eerste rang te zitten

Begint met op WOENSDAG!

*gaat ontslag brief schrijven*

TO, wat een prachtig verhaal!

Zo leuk ook dat mams toch niet zo'n schoonloeder blijkt te zijn!

Wat mij persoonlijk vreselijk zou steken is het kleine feitje dat jouw Soulmate, de liefde van je leven, je allessie toch niet eerlijk is tegen je...

Want jij als moeder EN als oma moet toch het verzwijgen van je eigen bloedjes van kindertjes als vreselijk ervaren

Maar wat nu?

Een ontzettend leuke optie lijkt mij om gewoon een soort

Villa Kakelbont te kopen en daar met alle kinderen van jou, van hem EN de kleinkindertjes te gaan wonen

E-NIG lijkt me dat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven