Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Naaaa kan niet kijken met geluid hier. Shit. Zet maar even op folder in MSN

Wel foto gemaakt, maar kan ik hier niet uploaden.
Minder schmink Waarom Schmink? Maar goed...ik bijlezen enne ben wat kwijt ergens, jullie ook?

Luun rustig aan thuis!
Helemaal niet , gewoon keileuk!

Star wat een hoop flutexcuses weer seg
Ik snapte je op mijn Hyve al niet Dier en dat wordt er hier niet beter op . Moet je een linkje hebben ofsow?
wat ben je kwijt dier? je ei?
Ach, ik siet ut al. Ik stuur je ff een hyvesmail
Gaan we het weer over eieren hebben? Ik moet nu natuurlijk wel even me ei zo manipuleren dat ie 1e kerstdag springt ivm de geile bijstandsvaders
mag je ook iemand meenemen?
Vast wel
Ik hep chewoon cheen gatje foor een kaabel.
Geen gatje? Daar zou ik ff een topic over openen Star

Vish hep fillempie alweer weggehaald
Ik heb trouwens ook geen kabel als ik wel een gatje zou hebben
Sjit seg. Ik zie net nieuwe foto`s van Diri op MAF en die ziet er goed uuuiiit!! Je bent echt veel afgevallen Dier! Nu voel ik me kut, moet ook echt beginnen!
Bedoel je voor je Iphone Star?
quote:Star schreef op 05 december 2007 @ 08:28:

Jee Luun, wat een ziekenboeg. Misschien moet Kess haar outfitje maar aantrekken en komen verplegen.

Oh, Luun, wat balen! Allemaal tegelijk? Getver! Ik kan je helaas niet komen helpen met verplegen, want Tony vannacht ook weer aan de kotseritus. Maar als we samen verpleegschortjes kopen krijgen we vast korting! Sterkte met de Algehele Lappenmand!
Loretta is De Mol. Punt.
Ah, ben ik nou net te laat om MegaVish te horen zingen? Kom op Vish, terug met dat filmpje!

Dier, ik ga zo foto's kijken! Ben benieuwd naar je betoverende verschijning. Vanmorgen zelf ook maar weer eens een pre-zwangerbroek gepast. En hij kon dicht! Heb er dus zomaar weer een broek bij. Ben blij.
Loretta is De Mol. Punt.
Ssst, iedereen ophouden met praten over kleren die weer aankunnen enzo
Ik ben beetie blont he..maar danke Vish en Pep dat jullie mij door mij vage hints begrijpen. Ei is er met volle vaart uitgeschoten onlangs, vin ik met pasen wel weer....

Oh ik dat dat je kotsvrij was Kess maar Tony nog weer kotseritus...zal ik pakje dan maar aan doen ALS IK HEM PAS (ghi ghi Pep).

Pep jij ziet er goed uut man! Enne vertel over bijstandsvaders????? Moet ik mijn tante titel weer uit de kast halen ?

Star hoe is Iphone? Zag er goed uit!!! Jammer van het gatje en het kabeltje :ikweetniethoehetemoticonheetmaarhijtiltzijnschoudersop:
Star beetje gerustgesteld over dochter? Zou ook schrikken maar op filmpie zag ze er goed uit hoor, straks groeit ze jullie vast voorbij!
Heey

Niet bijgelezen want heel druk op werk en nu snel sint vieren bij Mille, maar wil even iedereen een hele fijne avond wensen. Dikke

Luna, beterschap voor al je mannen

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Het was ook over Diri, die kotseritus. Maar ik was zo dom om dat hier hardop te vermelden. En dat moet je dus niet doen, want dan komt het even zo hard terug. Dat is net zoiets als 's avonds verzuchten dat de kinderen zo lekker liggen te slapen, om vervolgens een stereoconcert door de babyfoon te horen...

Tony zit er nu trouwens helemaal doorheen en is dus echt nog niet helemaal lekker. Kan alleen nog maar huilen, miepen en jengelen. En dat terwijl we over een uurtje met de pakjes willen beginnen. Dan zijn mijn ouders er ook. Ik heb hem nu dus maar even voor een dvdtje geknald, in de hoop dat hij even rust vindt....

Oh en ik wacht met smart op Jack, die de garage nog moet komen brengen. Hij heeft nog een uurtje....
Loretta is De Mol. Punt.
Inad, veel plezier met jullie surpriseavondje!
Loretta is De Mol. Punt.
Ach arme Tony....zeg maar dat Dierewier hem een dikke knuffel geeeft, knapt tie vast van op!

Inad veel plezier!
Bah ik zie een gratis lekker ding hiernaast.......volgens mij komt dat ding bij mij mijn neus weer uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven