Sta op tegen kanker

10-11-2010 20:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op nederland 1.



Nederland staat op tegen kanker.

Voor wie sta jij op?

En wie steun je?



Ik begin met allereerst hih en steun voor ibi.

Voor mijn moeder. (helaas al overleden) .

En voor alle mensen op het forum die of zelf of familie te maken hebben met deze ziekte.





Groetjes trikky1
Alle reacties Link kopieren
schoonzus, grootvader en schoonvader.



1e heeft het gelukkig overleefd, de laatste twee helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve mama die helaas een half jaar terug is overleden op 56 jarige leeftijd... Een paar maand nadat ze 'schoon' was
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op voor mijn tantes, de buurvrouw,mijn schoonvader, vele hier van het forum,en iedereen die met deze rotziekte te maken hebben.

Ik ben al jaren donateur. Het is een bedrag van niets, maar stel dat er over 10 jaar een vaccin of medicijn is tegen kanker. Dat mensen over 10 jaar minder bang hoeven te zijn voor deze ziekte.

Een ziekte die gezonde prachtige mensen en hun omgeving verwoest!
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn moeder, die helaas al bijna 41 jaar dood is, kanker...

Voor 2 collega's.....nierkanker

Voor een vriendin die helaas overleed aan kanker toen ze pas 43 was....

Voor een vrijwilliger die vecht tegen longkanker

Voor een andere collega, die zo hard vecht tegen haar darmkanker..

Voor een bijzonder mens, een shiatsu-masseur, 2 weken etrug overleden aan botkanker....



Voor alle mensen die vechten tegen deze rotziekte.......



Natuurlijk ben ik donateur...al een tijd!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op voor:

Mijn lieve collega die nu vecht tegen borstkanker

Mijn overleden oma (longkanker)

Mijn vroeger buurvrouw die borstkanker overwon

Mijn overleden oud-oom (longkanker)

Mijn nicht die net klaar is met de chemo-s (borstkanker)

Een overleden vriend (botkanker en nadat hij daarvan genezen was longkanker, hij was pas 19)

Vele thuiszorg-clienten van me die nu vechten of de strijd verloren hebben
Allereerst voor m'n allerliefste nichtje, helaas overleden toen ze pas 9 was.

Voor mijn moeder, maar met haar gaat het gelukkig goed, na 5 jaar schoon verklaard.

Voor oom en tante, die binnen 1.5 jaar na elkaar overleden zijn, beiden veel te jong.

Voor het zoontje van m'n vriendin, die morgen weer uitslag van een scan krijgt en nu al bijna 2 jaar knokt

En dan nog vrienden, collega's en kennissen. Sommigen hebben het overleefd, helaas veel anderen niet...
Alle reacties Link kopieren
Voor een vriendin, mijn buurvrouw, de vriend van mijn moeder, een oude klasgenoot en heel veel anderen die deze vreselijke ziekte hebben (gehad).
Alle reacties Link kopieren
oei zoveel mensen in jullie familie en omgeving.



En jipsel pas een half jaar

Allemaal sterkte. en ook
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op voor



Mijn opa en oma longkanker/darmkanker

Mijn mam slokdarmkanker

mijn pap hersentumor



Voor de kleine des,die nu al een paar maanden strijd tegen leukemie ( 3 jaar oud)



Voor IBI



Voor alle mensen die er nu mee te maken hebben



En ik sta op en maak een vuist tegen schelden met kanker,laat dat eens afgelopen zijn.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
ik sta op voor Robo, voor Spookie (Spuka) en alle meiden die op het Ik ben zo bangtopic schrijven die zelf ziek zijn of iemand dichtbij hebben die ziek is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben donateur voor de neef en oom die ik verloor aan kanker. Voor mijn beide ouders, die beide de strijd hebben verloren. Voor de vele mensen in mijn kennissenkring die kanker hebben, hebben gehad of zijn overleden.



Voor mijn zus en schoonmoeder, die er nog middenin zitten.



En voor alle mensen hier op het forum, die ik een beetje ken, en alle mensen in Nederland die ik niet ken maar die ook weten wat kanker is of kanker hebben.
Alle reacties Link kopieren
ahhh,

dat stukje over Thijs



Ik ken hem niet eens maar de tranen lopen over mijn wangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 10 november 2010 @ 21:40:

ahhh,

dat stukje over Thijs



Ik ken hem niet eens maar de tranen lopen over mijn wangen.Hier ook... pfft...
Alle reacties Link kopieren
Terzijde: vind de naam van het programma (of de topictitel?) niet passend. Gewone stervelingen zijn niet in staat ook maar iets tegen kanker te doen. Opstaan voor iemand kan dan weer wel, ja.



Een voor iedereen die deze ziekte aan de lijve of dichtbij meemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Voor Robo, Ibi en iedereen op dit forum die de ziekte heeft of iemand kent met deze ziekte.



Verder voor mijn oma die op haar 42e is overleden aan kanker.

Voor de vader van mijn vriend en heel veel andere familieleden en kennisen die zijn overleden aan deze ziekte.
Ah know`t, tha shunt
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op voor:

Mijn overleden oma

Mijn overleden oom

Mijn tante die er langzaam aan doodgaat.



En iedereen die deze ziekte ook meemaakt
Alle reacties Link kopieren
Terwijl ik zit te kijken naar de uitzending, steek ik weer een shaggie op. Ineens besef ik dat ik er aan toe ben om nu eindelijk te stoppen....Ik rook al 41 jaar, na het overlijden van mijn moeder (41 jaar geleden, ik was 16) ben ik begonnen...en nu is het tijd te stoppen. Al vaker pogingen gedaan, steeds mislukt/ Omdat ik er niet aan toe was/achter stond, nu wil ik het gewoon en zal het volhouden!
Alle reacties Link kopieren
Goed van je nammma

Ik weet uit ervaring dat het erg moeilijk is maar het is echt het beste voor jezelf!!



Hoop dat je het dit keer volhoudt!!
Alle reacties Link kopieren
Ik doneer al jaren maandelijks.



Ik sta op voor een lieve vriend die op zijn 20e eraan is overleden, ik sta op voor mijn collega die er op dit moment tegen vecht.



bovenal sta ik op voor mezelf; in augustus 2011 ben ik 10 jaar schoon!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 10 november 2010 @ 21:47:

Terwijl ik zit te kijken naar de uitzending, steek ik weer een shaggie op. Ineens besef ik dat ik er aan toe ben om nu eindelijk te stoppen....Ik rook al 41 jaar, na het overlijden van mijn moeder (41 jaar geleden, ik was 16) ben ik begonnen...en nu is het tijd te stoppen. Al vaker pogingen gedaan, steeds mislukt/ Omdat ik er niet aan toe was/achter stond, nu wil ik het gewoon en zal het volhouden!



Zet hem op!
Alle reacties Link kopieren
Dank je!! Ik heb net mijn laatste (hopelijk) symbolisch gerookt....
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 10 november 2010 @ 22:23:

Dank je!! Ik heb net mijn laatste (hopelijk) symbolisch gerookt....



Ik doe met je mee, maar begin morgen.

Want hoe belachelijk is het ook, als iedereen in je fam en om je heen sterft aan kanker, en je rookt gewoon door.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik sta gewoon op. Voor niemand in het bijzonder. Voor degenen die het niet konden en voor degenen die het niet gaan kunnen.
Heb overigens niet gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven