Storm

11-11-2010 10:33 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waait het bij jullie al?

Hier in het oosten is het nog erg rustig.
Hier ook in het oosten, ook nog niks spectaculairs, maar volgens mij was het ook later op de dag voorspelt.
Hier, in het noord oosten is het bijna windstil.
hier in amsterdam waait het al aardig.
Hier is het ook nog rustig, maar da's ook het oosten. Op buienradar zie ik wel een enorm regengebied aankomen, dus ik ga zo snel nog even de deur uit voor de storm.
Stilte voor de storm...
Hier waait het al aardig, de magnolia van de buren is in twee uur tijd al haar blad kwijtgeraakt
In het zuiden ook nog rustig gefietst vanmorgen. Het kan zijn dat ik de kinderen straks laat lopen naar en terug van school, voor de zekerheid.
Hier in 078 waait het al aardig. Laat de storm vanavond maar komen. Gezellig als je in je warme bed ligt.
Dit is een veel leukere Carmen. Giert er ook lekker in.
020 begint idd te komen!

Als het dan maar weer weg is voor de sint maartensgedoetjes (ijdele hoop, ik weet het..)
Op de buienradar kun je alle ellende goed zien aankomen, maar hier is alles nog rustig in het midden-oosten.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Chatterly schreef op 11 november 2010 @ 10:41:

Hier in 078 waait het al aardig. Laat de storm vanavond maar komen. Gezellig als je in je warme bed ligt.Zo zou ik er ook over denken, waar het niet dat ik vanavond nog de deur uit moet, op de fiets en het ongeveer 7 km is naar de bestemming...
De storm komt ook over de Noordzee aan land, dus in het Oosten vast nog rustig ja
Hier waait het ook al aardig (zuidwest) maar buiten dat het huis wat kraakt merk ik er niks van.

edit ook 078 dus
Zit hoog en (nog steeds) droog in Utrecht en hoor alleen soms wat rukwinden.
hier in almere waait het ook redelijk maarja maar ff kijken hoe het weer zich ontwikkeld het zou niet de eerste keer zijn dat er grote ophef was en noodweer werd voorspeld en dat er weinig gebeurde verders...

Vanmiddag ga ik naar amstrerdam even kijken hoe het daar is met de wind
Hahaha, in Almere waait het toch altijd?
quote:Star schreef op 11 november 2010 @ 10:45:

De storm komt ook over de Noordzee aan land, dus in het Oosten vast nog rustig ja Echt? Is dat de Noordzee, dat stukje waar nu allemaal wolken overheen gaan op de buienradar??? Noooooit geweten
Hier waait het flink terwijl het een uur geleden nog zonnig was.
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Ik heb een hele mooie krans gekocht voor met allemaal vogelvoerdingen er in, maar ik wacht wel even 2 dagen met ophangen denk ik.
quote:Maleficent schreef op 11 november 2010 @ 10:50:

[...]

Echt? Is dat de Noordzee, dat stukje waar nu allemaal wolken overheen gaan op de buienradar??? Noooooit geweten
quote:Star schreef op 11 november 2010 @ 10:59:

[...]

ja, ik ben maar een simpele boerin, ik kom niet uit het westen he, dus alles buiten mijn eigen provincie ken ik niet.
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven