3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
En nu is er niemand.....dan maar even op zoek naar een leuk lollig reltopic ofzo....er zal toch wel iets te beleven zijn hier op viva?
Alle reacties Link kopieren
Ben er weer Bam.
Alle reacties Link kopieren
Ah was je afwassen?
Alle reacties Link kopieren
Nee joh al lang gedaan....zit te kaarten
Alle reacties Link kopieren
of zat te kaarten
Alle reacties Link kopieren
Was niet echt geconcentreerd, dus geen succes en zielig voor medespeler, al waren de resultaten best wel goed nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 november 2010 @ 23:20:

en hopen dat ik nergens blijf plakken tot drie uur en misschien mijn bed laten schrikken dat ik er op een redelijke tijd instap.Gewoon een tijd voor jezelf instellen en op het moment supreme niet in discussie met jezelf gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 10 november 2010 @ 23:44:

[...]





Gewoon een tijd voor jezelf instellen en op het moment supreme niet in discussie met jezelf gaan.Ik ga ook niet met mezelf in discussie, de helft die zegt dat ik niks hoef wat ik niet wil heeft gewoon meteen gelijk
Alle reacties Link kopieren
Oké dan stel je in dat die helft het onderspit delft (toch?) en gaat alsnog niet in discussie.
Alle reacties Link kopieren
En lig je alsnog eerder in je bed, toch ?
Alle reacties Link kopieren
ik ben er weer!

had een afstudeerborrel van een vriend was gezellig maar ben moe dus ga zo slapen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 10 november 2010 @ 23:47:

En lig je alsnog eerder in je bed, toch ? Ik lig er altijd eerder in dan dak eruit ga, dat krijg ik nog steeds voor elkaar
Alle reacties Link kopieren
Trustuh voor zo Mal.
Alle reacties Link kopieren
Haai en baai dan maar Marmotje. Trusse.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 00:09:

[...]

Ik lig er altijd eerder in dan dak eruit ga, dat krijg ik nog steeds voor elkaar Geruststellend toch!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 11 november 2010 @ 00:10:

[...]





Geruststellend toch!



Egwel.



En ondanks mijn gerook, gedrink en weinig slaap is het me toch nog nooit overkomen dat ik niet meer wakker werd dus ben ik op zich heul goed bezig.



Toch?
Alle reacties Link kopieren
trustuh dames, lampje gaat uit
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 00:14:

[...]

En ondanks mijn gerook, gedrink en weinig slaap is het me toch nog nooit overkomen dat ik niet meer wakker werd dus ben ik op zich heul goed bezig.

Toch?Egwel en ook nog op tijd toch!
Alle reacties Link kopieren
Ik begin bijna te discussieren met mezelf dus ik zak. Trustuh.




Goeiemorgen allemaal.
Goedmeurning!!



Fijne dag allemaal en tot vanaaf!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Mogguh! Tot vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
Morning! Wij gaan naar de hypotheekshop, laatste dingen doornemen en papieren inleveren en dan word de hypotheek aangevraagd!!



Fijne dag allen als ik jullie niet meer spreek!
Alle reacties Link kopieren
goedemogguh!



ik heb een uur lang mijn wekker genegeerd toen toch maar uit mn bed gekomen.



Chooc, veel plezier en succes



fijne dag voor iedereen
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven