3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Ligt iedereen al op één oor?
Alle reacties Link kopieren
* telt niet meer mee snik*
Alle reacties Link kopieren
Ga ik maar ff afwassen en de keuken opruimen en mijn trainingspak aantrekken en naar de wc en wat te drinken inschenken.
Alle reacties Link kopieren
Aaah sgaaapie, dan had je het vast alleen over die sto......:)
Alle reacties Link kopieren
Speciaal en alleen voor Sgaap:
Alle reacties Link kopieren
Sgaaaaap is lief!



Het giet hier,net was er nog een heldere hemel met sterren.
Alle reacties Link kopieren
Sgaaaaap is lief!



Het giet hier,net was er nog een heldere hemel met sterren.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk gelijk weer 2x.



Bi, oké maar ik vind het echt zondegeld die taxi.
Ja is ook zondegeld Vin... maar ik vind het nog zonderder als hij gaat rijden met een biertje op
Alle reacties Link kopieren
Het is hier nog heel helder en volgens mij ook errug koud buiten. Morgen en (hier) met name vrijdag wordt het bal, met storm enzo. Brrr... echt weer om binnen te blijven, maarja, het werk roept...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Laten we dan telefoonnummers uitwisselen. Terug zouden ze dan wel mee kunnen rijden als ze gelijk naar huis gaan.
Alle reacties Link kopieren
Thanx Graaf
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sgaaaaaap ook lieieieief.
Alle reacties Link kopieren
Zo dat zit toch lekkerder, als de boel opgeruimd is en je geen knellende kleding meer aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Gaaaaaf Prince. Ik ben fan, maar wil niet naar het Gelredome (en ik had hem thuis uitgenodigd, maar daar ging ie niet op in, de stommerT).
Alle reacties Link kopieren
wat is er mis met het Gelredome? (behalve dan dat het het stadion van Vitesser is )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Stommerdje dan hè Mols. Minigravin is zelfs groter.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja hij is maar een mini-prinsje, maar ik ''hou'' van die man, vind het een genie.



Roos, Gelredome is te groot en te ver weg. Ik heb me bij het laatste concert van Prince (toevallig) voorgenomen alleen nog naar concerten in kleine(re) zalen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
ikke snap Moos, vond het wel handig dat het zo dichtbij is en ik vind de accoustiek erg goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ga je Roos ? Zo ja , zo nee
Alle reacties Link kopieren
Vriend gaat wel met zijn vader, ik moet naar cursus, dus kan niet
Alle reacties Link kopieren
Mag ik al gaan slapen? Of moet ik nog even opblijven
Alle reacties Link kopieren
van mij mag je gaan slapen hoor Josje, truste





Moos, ik heb echt geen geld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Das jammer dat dat de reden is om niet te gaan Roos. Kaartjes zijn ook wel duur geloof ik (heb nog niet gezien hoe duur)
Alle reacties Link kopieren
Ben ondertussen mijn tanden al aan het poetsen, dus ga zo lekker mijn bedje in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven