3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Josje balen dat je niet mee kan.

En jammer en balen Roos!!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Jos.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een Genie. Jammer dat het zo ver is en de centjes het niet toelaten. Was het dichterbij had ik er nog eens over nagedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook slapen. Truste!



En voor de mensen die niet naar het concert kunnen: zaterdag begint Prince zoekt vrouw weer
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Haha Hima, trustuh.
Alle reacties Link kopieren
Vin, Faithless is ook gaaf!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Pas nog de hele CD gedraaid, heeeeeeerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Friez
Alle reacties Link kopieren
Haai Mocy!
Alle reacties Link kopieren
Heb je lekker opgepast? Of lag neefje al te pitten?
Alle reacties Link kopieren
Neefje heb ik op bed gegooid, en nichtje ging net op bed toen ik kwam
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik kijk even naar een richtlijn die van de week besproken wordt: 369 bladzijden
Alle reacties Link kopieren
Ga ik het weekend wel even bekijken. Ik ga nu lekker slapen. Tot morgen allemaal en slaap lekker.



Oogjes dicht en snaveltjes toe
Alle reacties Link kopieren
Wij blijven nog even op, is dat goed Jos? Beloof dat ik niet TE laat zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Jos
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op bed,



lekker koese en tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Lekker opzwepend is faithless. Ben benieuwd naar ze.



Kindje op bed gooien is een lekker moment van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Friez.



Ja en dan nog even lekker knuffelen en tegen elkaar aan liggen. Afgelopen maand hebben zowel oudste als jongste hier een nacht geslapen en ik wilde het eerst nog voorstellen ....
Alle reacties Link kopieren
truste meisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste lieve maisjes
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Roos.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 november 2010 @ 22:10:







Moos, ik heb echt geen geld





Neem een nieuwe nick, open een zielig topic, iets over kindertjes die geen eten en kleren hebben ofzo en zet alles wat je krijgt van de lieve forummers op marktplaats.



Voila Roos kan naar concert.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond trouwens.

Bezoek net de deur uit dus nu nog even mijn rondje internet en hopen dat ik nergens blijf plakken tot drie uur en misschien mijn bed laten schrikken dat ik er op een redelijke tijd instap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven