Storm

11-11-2010 10:33 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waait het bij jullie al?

Hier in het oosten is het nog erg rustig.
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:Joy4britt schreef op 11 november 2010 @ 12:32:

20 kilometer fietsen?? Elke dag?

Ja elke dag op en neer...40 km per dag dus.

Zijn zus doet dat inmiddels al voor het 3e jaar.

Als het heel erg slecht weer wordt krijgen ze een buskaart, maar vooral dochter fietst zo lang als mogelijk is.

Bus rijdt hier maar 1x per uur, en op de heenweg sta je vanaf het begin opgepropt in de overvolle bus, en op de terugweg ben je met de fiets 9 van de 10 x net zo snel...

Maar ik vind het wel goed van ze! Zonder mopperen stappen ze elke dag op de fiets!
Is het nou dat halve oogje waar we nu op zitten te wachten?

Stressed is just desserts spelled backwards
Kom net van heel even naar buiten (5 minuutjes) en het is hier nu toch wel bal aan het worden. Ben zeiknat, schoenen doorweekt en kan toch wel spreken van storm inmiddels.

Zeeland
Hier waait het al behoorlijk en ben net nog ff buiten geweest. Het is kkkkkkkkkkkkkkkkkkoud. K heb ijsklontjes in mijn schoenen.
Maja82...weet je zeker dat het geen pepernoten zijn?

Maar je hebt gelijk; koud is het wel!
quote:Kaatjuh schreef op 11 november 2010 @ 12:58:

Maja82...weet je zeker dat het geen pepernoten zijn? Dan zaten ze al lang niet meer in mijn schoenen
Ok, ik wil even terugkomen op mijn eerdere berichtgeving over het weer aan de kust bij Zeeland. Ik ben zojuist teruggekeerd van mijn poging tot weg te gaan op de fiets. Ik werd er bijna afgewaaid. Maar je kan hier spreken van storm (heb lekker warme chocolademelk gemaak, mmm).
Nou die appeltaart wordt steeds minder aantrekkelijk hier. Het waait behoorlijk, het regent en toen ik net hout uit het haardhok haalde voelde ik dat het nog ijskoud is ook. bah bah bah

Dus lekker binnen met de houtkachel aan, kopje thee erbij....

en helaas een flinke mand strijk....
Hier regent het inmiddels en het waait ook wel een beetje, maar ik kan het nog steeds geen storm noemen.
Mijn collega merkt net op dat het wel mee valt. "Tis nog zo rustig"

Die merkt het wel vanmiddag
quote:Chatterly schreef op 11 november 2010 @ 12:09:

@candy. Ik woon op t platteland en t waait en regent hier behoorlijk. Net de hond uitgelaten in de polder, ben blij dat ik weer binnen ben. 078 is een uitgebreid gebied Zit jij in de stad?Nops een eiland en het is inmiddels ook slecht weer hoor.
Vind het wel sneu voor de kinderen die vanavond met hun lampionnetje Sint Maarten gaan lopen.

Bah, niks aan zo!
quote:LolaMontez schreef op 11 november 2010 @ 12:39:

Amsterdam; lekker stormachtig herfstweer met regen. Ik vind het wel zielig voor alle kinderen overal die Sint Maarten gaan zingen met hun lampionnetjes. Het regent en stormt best vaak op 11/11... Ja, een ook voor de marktkooplui hier om de hoek. Wat een job!

Voor de rest; lekker sprokkelweer voor wijn met nootjes en een paar lichtjes aan.Ik ga vanavond ook maar warme chocolademelk aanbieden aan de StMaartenskindertjes.
Ik ben van Flevoland via Gelderland naar de provincie Utrecht gegaan, en vooral in Gelderland ging het flink te keer. Hier in de provincie Utrecht is het ook steeds flinker aan het waaien en regenen!
De CV doet het hier niet... Gelukkig is er een monteur onderweg. Tot die tijd warmen de gaspitten het even lekker op!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 november 2010 @ 13:44:

De CV doet het hier niet... Gelukkig is er een monteur onderweg. Tot die tijd warmen de gaspitten het even lekker op!Zal je net zien met dit weer! Ben je nu wel blij dat je geen inductie hebt :-)
Nou hier omgeving arnhem, Stormt het nog steeds niet.

Het regent alleen flink door.. Maar voor de rest niks!

Ik ben erger gewend.

Ik hoop dat het zo rustig blijft.

Ga nu wel even een lekkere warme douche nemen om op te warmen.. Heb het ijskoud!
Hier is het echt herfst (NH) regen en wind. Arme Sint-Maarten kindjes.... ik zal ze vanavond een ankertje meegeven tegen het wegwaaien!
Hier in Amsterdam vind ik het nog wel rustig. Ok, het waait en ik ben blij dat ik binnen zit, maar echt storm is het volgens mij niet. Eerder onstuimig.

Wat betreft dat Sint Maarten. Als het echt hard waait en/of regent, vind ik het onverantwoord als de ouders per se toch naar buiten willen. Sint Maarten of niet, niemand wil toch een dakpan of een tak op zijn kop.
quote:Joy4britt schreef op 11 november 2010 @ 13:29:

Nou die appeltaart wordt steeds minder aantrekkelijk hier. Het waait behoorlijk, het regent en toen ik net hout uit het haardhok haalde voelde ik dat het nog ijskoud is ook. bah bah bah

Dus lekker binnen met de houtkachel aan, kopje thee erbij....

en helaas een flinke mand strijk....

Verwen jezelf en doet dat niet vandaag, maar morgen

Of laat het iemand anders doen...
Het waait hier nu heul hard, maar zit ook aan de rand van de bebouwing.. en donker in huis, bah! Heb zin om een kerstboom neer te zetten
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Het is bij mijn ouders. En die koken gelukkig op gas. En ze hebben een open haard. Maar goed, het is wel vervelend, ze zaten al een dag zo. Ze konden het eigenlijk niet voor het weekend maken vanwege een ontbrekend onderdeel, maar toen is mijn moeder zelf in de auto gestapt om het onderdeel te halen in de fabriek...
Ik kook dus zelf electrisch, dat was dramatisch geweest... Brrr.
quote:felice71 schreef op 11 november 2010 @ 11:17:

Hier in 071 waait het behoorlijk, het huis kraakt een beetje, wou dat ik appeltaartmix in huis had , is echt warme appeltaartweer...

Het waait hier in de zaanstreek aardig hard!

Net met mijn 3mnd oud zoontje naar buiten, pfieuw wat een onderneming.

En het draadjes vlees staat lekker te pruttelen.

* Arme kindjes vanavond.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven