Storm

11-11-2010 10:33 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waait het bij jullie al?

Hier in het oosten is het nog erg rustig.
Het is echt wel erg nu... heeeeel veel regen en de storm begint nu wel op te steken (omgeving Gouda).
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Het regent hier(Noord Brabant) maar verder valt het wel mee.
Hier in Gelderland waait het erg hard en heel veel regen!
Omgeving Enschede regen en wind maar (nog) geen storm.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Grrr, CV nog steeds kapot. Kouhoud! Er schijnt nu een monteur te komen die wel weet wat er loos is. Uit Oud-Beijerland.
Guur, koud en nat, maar hele grote woei valt wel mee. Regio Rotterdam.
hier aan de kust (071) waait het lekker maar echt westerstorm....nee dat (nog) niet. Wel erg nat...bah, ik moet de hond nog uitlaten....
Ik zet vanavond denk ik de mand met snoep maar in de garage met een lampion voor de deur daar. Dan kunnen de kinderen die langskomen daar schuilen, even ontdooien (zet de verwarming in de garage wel aan) en daar hun liedje zingen en snoepje uitzoeken. Als ze dat buiten moeten doen zijn ze doorweekt voor ze iets uitgezocht hebben. Of weggewaaid met lampion en al.

Zit op het moment in de buurt van Apeldoorn, hier is het grijs donker buiten, het regent flink en het waait stevig. Moet over circa 1,5 de weg weer op, misschien dat ik maar wat eerder weg ga (lees: die afspraak om 16u even snel, snel doen en dan de auto in).

Voor diegene waarvan de CV kapot is, ik zou in bed kruipen!
Over een uur naar buiten voor een twee uur durende avondwandeling door Eindhoven (verlichte tentoonstelling GLOW). Moet heel mooi zijn maar niet in dit weer!! Heb er geen zin in, wil lekker naar de Bijenkorf of zo in Eindhoven maar dat zal wel niet de bedoeling zijn (= sociaal uitstapje met werk).
Hier harde windvlagen maar nog geen echte regen, alleen druppels. Ben benieuwd of het straks nog echt losgaat. Groningen trouwens.
quote:Olivia1975 schreef op 11 november 2010 @ 15:42:

Ik zet vanavond denk ik de mand met snoep maar in de garage met een lampion voor de deur daar. Dan kunnen de kinderen die langskomen daar schuilen, even ontdooien (zet de verwarming in de garage wel aan) en daar hun liedje zingen en snoepje uitzoeken. Als ze dat buiten moeten doen zijn ze doorweekt voor ze iets uitgezocht. Of weggewaaid met lampion en al.

Wat lief zeg van jou!

Ik woon maisonnette dus bij mij staan ze altijd lekker droog, maar meestal komen ze niet hierboven dus ga toch maar wat lantarens beneden neerzetten.

Wel zielig met dit weer, maar ik ging zelf ook altijd door weer en wind. Eens even zien hoeveel er dit jaar komen hier.

Misschien maak ik wel warme choco ofzo voor ze, of alleen voor de ouders ik denk dat warme choco voor de kinderen net zo teleurstellend is als een mandarijn.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Tongersdei 11 novimber 2010 Fan 'e middei rein en stoarm. De súd-súdwestewyn is krêftich oant hurd, op it Waad stoarmich. De temperatuer leit om de 8 graden hinne. Jûn en fannacht hâlde we rein en stoarm. Minima om de 7 graden. Letter fannacht en moarnier nimt de súdwesterstoarm noch wat ta. Ferkear moat rekken hâlde mei swiere wyntsjitten en min sicht troch de buien.

Kortom, je waait hier tot je verschoning uit
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
quote:musicath schreef op 11 november 2010 @ 14:51:

Appeltaart staat in de oven. Het stormt nog harder dan vanochtend.En, en? Issie gelukt?
hier harde wind en af en toe een bui, hoewel nu even droog. (even onder ams)

ik heb met een aantal moeders/kindjes afgesproken voor sint maarten maar ik denk dat we voor het idee maar even 3 huizen ofzo doen.

Jammer hoor, mn zoontje is bijna 3 en heeft er zin in, zo zielig.
Jeej! De CV is gemaakt. Laat de warmte nu maar komen!
Nou de eerste verregende kindjes zijn hier geweest. Dik ingepakt, lampionnen ingepakt. Vind het sneu dit weer.
Hier valt het nog mee, maar wel gezellig! Brievenbus kleppert en het tocht!

Lekker de kaarsjes aan, vnv bonje met de buren kijken met toastjes en salade, en een rosé 'tje

Ik heb niet alle posts gelezen dus ik weet niet of iemand dit al vermeld heeft. Er is een sleep boot omgeslagen, en 3 mensen zijn nog vermist

link: http://www.telegraaf.nl/b ... t_omgeslagen__.html?p=1,1
Hier waait en regent het behoorlijk....en er is nog geen kind aan de deur geweest voor Sint Maarten!

Als ik vergeet snoep te halen, staan ze de hele avond te bellen...en nu héb ik snoep en komt er niemand door de storm...
Hier in het oosten is st maarten afgelast wegens slechte weeromstandigheden...

Zo sneu,dochter moest er van huilen,had zich er zo op verheugd,zelf lampion gemaakt etc....arm kind...

Maar goed,het regent hier enorm,storm vind ik wel meevallen.
quote:mormelina schreef op 11 november 2010 @ 19:45:

Hier in het oosten is st maarten afgelast wegens slechte weeromstandigheden...

Zo sneu,dochter moest er van huilen,had zich er zo op verheugd,zelf lampion gemaakt etc....arm kind...

Maar goed,het regent hier enorm,storm vind ik wel meevallen.Hoe weet je dan dat sint maarten is afgelast? Iedereen loopt toch voor zichzelf?
Hoe jammer ook voor de kinderen, met deze storm kan je echt het risico niet nemen. Beter teleurgesteld dan gewond door rondvliegende rommel of een boomtak ofzo.

Ik vind storm prachtig, maar de schade die het aanricht en ongelukken die erdoor gebeuren BAH!
Hier (nijmegen) hele dag al storm.... :(
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:duffie_1 schreef op 11 november 2010 @ 19:55:

[...]

Hoe weet je dan dat sint maarten is afgelast? Iedereen loopt toch voor zichzelf?

Wij lopen hier met meerdere scholen samen...

En ik vond het niet echt aantrekkelijk om zelf te gaan lopen..

Het is hier enorm kl*teweer nml

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven