3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Goedemiddag!

Wat een heerlijk weer als je niet meer de deur uit hoeft(succes voor degene die nog wel naar buiten moeten)
Alle reacties Link kopieren
Hey bankje,

ik moet vanmiddag vergaderen, gelukkig is dat 5 minuten lopen vanhier
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik moet de deur wel weer uit bankje.

Maar met de auto, dus is niet zo erg.

Appelhond wil met dit weer niet wandelen gelukkig, hij neemt genoegen met een plasje in de tuin. En dat spoelt zo weg met dit weer!
Alle reacties Link kopieren




Marmot, heb je al uitslag van het tekenverhaal?

Voel me natuurlijk een klein beetje verantwoordelijk.



En Appel, vandaag nog gedate met Evy? Als je windje in de rug had ging dat heel voorspoedig denk ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Niet gedate vandaag Hima!



trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Ben weer thuis. Snoepjes staan klaar voor de kinderen met lampions (al zullen er niet zo veel komen, denk ik) en eten staat op!
Alle reacties Link kopieren
Komen er bij jou veel Friez? Hier niet. Portiekflat zonder lift en 4 hoog... dat deed IK zelfs niet vroeghâh
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat zou ik ook niet doen!

Enne veul? Nee, ik woon te ver van de weg af, daar hebben ze ook geen zin in!
Alle reacties Link kopieren
Luie peppies van tegenwoordig...



Wel sneu dat het van dat baggerweer is. Maarja, dat heb je nou eenmaal in november (zei Klasien uut Zalk wijs)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ach ze worden niet verplicht, dus als ze snoep willen, zullen ze moeten lopen! Mhoewhaha
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek de ducktape!

Plak de lampionnen aan de kinderen vast, de kinderen aan elkaar en dan aan mij, moet goed komen dan toch?



Goedemiddag trouwens.
Alle reacties Link kopieren
BAM!



Zie het al helemaal voor me, zo'n sliert van BAM en kinderen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
BAM. Ik denk dat het wel nodig is, en stop bij elk kind ook nog een paar bakstenen in de zakken!
Alle reacties Link kopieren




met dit weer zou ik niet de straat op gaan met een lampion.

ik zou naar de AH gaan met mijn zakgeld en daar snoep kopen!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hai Appel en Jos
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Sint Maarten. Mag ik thuisblijven?
Alle reacties Link kopieren
Heb geen zin meer om naar buiten te gaan, tis zo lekker binnen
Alle reacties Link kopieren
Moet vanavond druk aan de studie, dus mag niet zoveel hier rondhangen. Zorgen jullie daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ga eerst maar even eten koken. Ik heb zin in spaghetti en laat ik dat nu net vandaag gaan maken
Alle reacties Link kopieren
zo eerste drie kindjes zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
Nu al? Ik heb geloof ik geen snoep in huis Zal ik de deur maar op slot doen dan. Oja, mijn bel doet het trouwens toch niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een net mandarijntjes, is dat ook goed?
Alle reacties Link kopieren




*gaat gelijk weer weg om eten te maken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven