3000 + deel 74!!!!!!
donderdag 11 november 2010 om 17:52
donderdag 11 november 2010 om 18:14
donderdag 11 november 2010 om 18:27
donderdag 11 november 2010 om 18:28
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 17:21:
Ik zoek de ducktape!
Plak de lampionnen aan de kinderen vast, de kinderen aan elkaar en dan aan mij, moet goed komen dan toch?
Goedemiddag trouwens.Of je plakt ze met ducktape met de schoenen aan een grindtegel en blijft zelf binnen is goed voor de beenspieren die oefening
Ik zoek de ducktape!
Plak de lampionnen aan de kinderen vast, de kinderen aan elkaar en dan aan mij, moet goed komen dan toch?
Goedemiddag trouwens.Of je plakt ze met ducktape met de schoenen aan een grindtegel en blijft zelf binnen is goed voor de beenspieren die oefening
donderdag 11 november 2010 om 18:31
quote:himalaya schreef op 11 november 2010 @ 16:35:
Marmot, heb je al uitslag van het tekenverhaal?
Voel me natuurlijk een klein beetje verantwoordelijk.
En Appel, vandaag nog gedate met Evy? Als je windje in de rug had ging dat heel voorspoedig denk ik. nog niet Hima, ik ben ondertussen ook wel benieuwd. Laat het je weten hoor!
Marmot, heb je al uitslag van het tekenverhaal?
Voel me natuurlijk een klein beetje verantwoordelijk.
En Appel, vandaag nog gedate met Evy? Als je windje in de rug had ging dat heel voorspoedig denk ik. nog niet Hima, ik ben ondertussen ook wel benieuwd. Laat het je weten hoor!
a docter a day keeps the apple away
donderdag 11 november 2010 om 18:43
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 november 2010 @ 18:27:
En nu staat de griesmeelpudding af te koelen:)
Ik heb spontaan trek in bitterkoekjesgriesmeelpudding!
Maarja, geen griesmeel, geen bitterkoekjes, geen melk en geen zin om in dit hondenweer naar de winkel te gaan
En nu staat de griesmeelpudding af te koelen:)
Ik heb spontaan trek in bitterkoekjesgriesmeelpudding!
Maarja, geen griesmeel, geen bitterkoekjes, geen melk en geen zin om in dit hondenweer naar de winkel te gaan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 11 november 2010 om 18:51