3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 11 november 2010 @ 18:44:

juist lekker Friez! Mijn oma maakte dat vroeger altijd voor me Ik hou niet van pap en pudding, bleh!
Alle reacties Link kopieren
Even last van sentimenteel gedoe geloof ik

Soms is afstand k*t
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 11 november 2010 @ 18:51:

[...]





Hij kan niet sgrijfe en niet spelluh, want ik had hem gemaild met aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh en toch gaat hij eerst naar jou...





Hei doed hut wel choed hoor.

Heeft de vaatwasser uidgeruimt, de streik gedaan en mei de batkamur un beurd gegevuh.
Alle reacties Link kopieren
Ow lekker, pap en pudding!



Vooral warme pap! Mmmmm..
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo. Heb eigenlijk niet zo veel te vertellen. Saai he?



Met jullie alles goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 november 2010 @ 18:55:

Even last van sentimenteel gedoe geloof ik

Soms is afstand k*t



Ach Sgaaaaapie .



Alleen ik heb een hekel aan Aerosmith. Al is Dream On dan weer een onvergetelijk goed nummer.....
Alle reacties Link kopieren
Tsja dat krijg je ervan. Iemand erg leuk vinden die aan de andere kant van het land woont.... Heb ik dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 november 2010 @ 19:09:

Tsja dat krijg je ervan. Iemand erg leuk vinden die aan de andere kant van het land woont.... Heb ik dat. Sgaapie, helpt het als ik zeg dat jij tenminste iemand hebt die jou leuk vind?
Alle reacties Link kopieren




dag allemaal, ik dacht ik meld me eventjes
Alle reacties Link kopieren
Sgaapie, t was maar een (flauw) grapje hoor, ik snap je gevoel wel!

Alle reacties Link kopieren
Egeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
zo 4 op een egel, en weg is ze weer.



Alle reacties Link kopieren
mislukt!



Hoi Roosje!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 11 november 2010 @ 19:19:

[...]



Sgaapie, helpt het als ik zeg dat jij tenminste iemand hebt die jou leuk vind? O dat realiseer ik me ook en ben ik erg happy mee. Mijn hormonen zitten me vandaag gewoon in de weg (weet spontaan weer waarom ik die ellende beperk tot 4 keer per jaar)
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 11 november 2010 @ 19:20:

Sgaapie, t was maar een (flauw) grapje hoor, ik snap je gevoel wel!

Ook als emo watje kan ik best wat hebben hooor
Alle reacties Link kopieren
Egeltje
Alle reacties Link kopieren




heb vandaag op de vereniging gegeten en het thema was bier.

voorgerecht was sla met leffe blond dressing

hoofdgerecht was stoofvlees met hertog jan karakter en aardappelpurree

het toetje was een spoom van mongozobier (niet lekker)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
voor iedereen! (speciaal voor sgaap een extra )
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Pff, nog niet meer kinderen aan de deur gehad, dan die 3 om kwart voor 6. Waar zal ik dat snoep allemaal eens naar toe brengen?
Alle reacties Link kopieren
ik ken nog wel 20 hongerige studenten haha

is er niet een opvanghuis oid in de buurt?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
heb al meer dan een uur gestudeerd, mag ik nou even pauze?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Josje, natuurlijk mag je even pauze houden!
Alle reacties Link kopieren
josje, hoe lang ga je pauze houden?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 november 2010 @ 18:36:

Volgens mij kan ik alle snoepjes zelf opeten. Nu al een uur geen kinderen en het HOOST hierzo.



BAM kom jij ook langs??



Sorry, we waren een heel end maar werden weer teruggeblazen.



Eet smakelijk
Alle reacties Link kopieren
Uhm, dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben ook niet echt pauze aan het houden, ben nog even wat dingen aan het opzoeken voor behandeling van een meisje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven