VrijMiBoTo

12-11-2010 14:40 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al een of wat?

Ik verveel me de rambam.
Tis altijd rond deze tijd. 2e zaterdag van nov.
quote:iris1969 schreef op 12 november 2010 @ 15:39:

[...]

Nee dank je .

Ik vind een vrijdagmiddagborreltopic alleen niet zo leuk en onschuldig als anderen, want de lol is over de rug van een onschuldige TO.

Dat is absoluut niet waar Iris. Ik heb vele weken gewoon een topic geopend op vrijdagochtend of middag voor de vrijmiboto. En een paar andere ook dus niet overdrijven. Vorige week heb ik er zelfs nog eentje geopend.

En ik ben geloof ik een keer begonnen met een topic dat ik kreuk. En er zijn vele nog erna gekomen dus niet overdrijven.

Oja en 1 keer ging ik serieus in op iemand die een kok zocht en ik iedereen zei tegen mij, ga reageren, dus serieus ermee bezig. Toen kwam een angel op het topic mij waarschuwen dat het fake was.

En daardoor gingen we daar geinen en dat mocht.

En een keer was het een vieze hengelaar, ja die vroeg er ook om.

Dus er worden zeker niet zomaar topics daarvoor gepakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou ja, de VrijMiBoTo is natuurlijk wel begonnen als topic van een wat rare of domme TO, wat toevallig altijd op vrijdag was.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 november 2010 @ 15:49:

[...]

En ik ben geloof ik een keer begonnen met een topic dat ik kreuk.

Lijkt me lastig.

Ik vind deze trouwens wel twijfelachtig, alleen k zal er niet lullig gaan doen ofzo: zwanger, maar negatieve test
:puke:

die schijnt ook nogal provocatief te zijn....
Ik vind deze ook wel passend bij de afgelopen weken:

quote:Ste_ schreef op 12 november 2010 @ 15:51:

Nou ja, de VrijMiBoTo is natuurlijk wel begonnen als topic van een wat rare of domme TO, wat toevallig altijd op vrijdag was.Ja maar op welke dag dan ook reageren mensen daarop. Meestal van die ranzige op de sekspijler. Ja dan weet je als de angel thuis komt dat het topic weg is. Nou ja, toch geen probleem, soit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Nemhain schreef op 12 november 2010 @ 15:07:

[...]

Jala, wij wonen gewoon in het minst feestelijke deel van het land Ik heb ook nog nooit Sint Maarten of carnaval gevierd.

Wel Halloween, dat dan weer wel wel uitgenodigd, maar helaas moeten laten schieten.
quote:driewieler schreef op 12 november 2010 @ 15:36:

Ik heb me iets te enthousiast gewassen voor mijn tripje. Bij het scheren sneed ik in mijn poes en nu bloedt het een beetje. Denken jullie dat een pleister blijft zitten?Als ik mijn poes scheer pak ik haar altijd lekker in en leg haar in een mandje. Ik noem haar trouwens stoeipoes. Dat is omdat ze altijd zo geinig kan meespelen. Als ze dan klaar is ligt ze uitgeteld na te zweten op haar blauwe handdoekje. Wassen doe ik haar niet hoor! Dat vindt ze niet zo fijn....gelukkig is ze heel handig in likken. Knapt de boel zo van op! Moet je ook eens proberen.
Dit is trouwens Stoeipoes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven