3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Fijne avond Friez



Hey Bankje!



Ik ben ondertussen een poging aan 't doen om wat te eten klaar te maken
moet eigenlijk mijn tas in gaan pakken maar ik heb nog even tijd voordat ik naar mijn weekendhuisje ga
Hoi AnneR en de rest
Alle reacties Link kopieren
ben ook weer thuis van het werken. Ga even plat, heb behoorlijke koppijn
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2010 @ 17:55:

owh dawisiknie

dat is zeker geen goede ontwikkeling



Ongeveer een jaar geleden heb ik een documantarie (ow das fout, maar ik weet niet meer hoe je het schrijft ) op T.V gezien over de zorgboerderijen in Nederland, waar ik echt de griezels van kreeg.



Ik heb dat toen ook op 3000 gepost, en kreeg toen some waardevolle feedback van Floor..



Pffff laten gaan Luun, en leuk doen.
Alle reacties Link kopieren
vreemde ervaring van de dag.

Pas toen mijn huisgenoot erover begon kon ik mij herinneren dat ik vannacht met een jongen gezoend heb....



t was wel een leuk feestje dat tot 5 uur duurde!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
dat herinner ik me nog wel ja, dat je het er toen over had, was het vergeten. Heb toen ook die documentaire niet gezien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Weet je zijn naam nog Marmot, en werd je er vanochtend naast wakker?



Zo niet, dan maakt het niet uit, ga jij maar lekker je tong ergens inhangen
Alle reacties Link kopieren
Marmotje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2010 @ 18:14:

dat herinner ik me nog wel ja, dat je het er toen over had, was het vergeten. Heb toen ook die documentaire niet gezien



Ik zal het er niet meer over hebben...



Laten we gezellig doen
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Luun reactie van vriend op mijn idee van laatst: kakelende kippen vallen hier niet op .
*
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 12 november 2010 @ 18:15:

Weet je zijn naam nog Marmot, en werd je er vanochtend naast wakker?



Zo niet, dan maakt het niet uit, ga jij maar lekker je tong ergens inhangen ja ik weet zijn naam nog, spreek hem best vaak, nee werd er niet naast wakker
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2010 @ 18:16:

Marmotje
a docter a day keeps the apple away
Goediefning!!



Chooc gefeliciteerd

Je bent echt op de goeie weg he meis!!



Verder weet ik het niet meer, maar heb wel alles gelezen heur!



Ik zit met een liedje in mn hoofd:



Ik ben niet bang voor de tandarts... want ik heb zo goed gepoetst... méééét Colgate BiFlujor
quote:bankje schreef op 12 november 2010 @ 18:21:

Luun reactie van vriend op mijn idee van laatst: o kakelende kippen vallen hier niet op .



Ha Hij was er niet bij, maar ik vind het wel een heel leuk idee..!



We gaan het erover hebben, wanneer niet hier, dan via de mail...

En als we het over de mail erover gaan hebben, is het veeeeel makkelijker (voor mij dan) als je Feesboek hebt
quote:bankje schreef op 12 november 2010 @ 18:22:

*Ow die had ik gemist
Ik blijf lekker bij hieves
Was een vergissing Luun Ik vergis me nog wel eens als ik een bericht wil veranderen, dan staat het er soms ineens dubbel
Bianc
quote:marmul schreef op 12 november 2010 @ 18:25:

[...]



ja ik weet zijn naam nog, spreek hem best vaak, nee werd er niet naast wakker



Ow je houd hem als een *ikbendronkenenikwilergergensmijntonginsteken"man



You go Girl
quote:bankje schreef op 12 november 2010 @ 18:32:

Ik blijf lekker bij hieves











Dan gaan we mailen, maar eerst moet ik wachten om te zien hoeveel geld ik deze winter krijg, voordat ik ga boeken
Alle reacties Link kopieren
*
quote:BadAss schreef op 12 november 2010 @ 18:39:

[...]





Damn is er een tandpasta naar jou vernoemd? Wow!

Jaaaaaaaa



En het is een heeeele frisse en hele goeie... toevallig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven