3000 + deel 74!!!!!!
vrijdag 12 november 2010 om 19:24
En dan, speciaal voor Appeltje.
Als je je gewassen gaat oogsten, dan zet je een bushel in van hetzelfde gewas. Daarmee krijg je dubbele masterypunten. Dus als je er 100 hebt gezaaid, krijg je 200 masterypunten i.p.v. 100. Heb je je mastery al gehaald dan krijg je in geval van 100 gewassen, 100 extra xp.
Als je je gewassen gaat oogsten, dan zet je een bushel in van hetzelfde gewas. Daarmee krijg je dubbele masterypunten. Dus als je er 100 hebt gezaaid, krijg je 200 masterypunten i.p.v. 100. Heb je je mastery al gehaald dan krijg je in geval van 100 gewassen, 100 extra xp.
vrijdag 12 november 2010 om 19:26
Op deze manier ga je dus dubbel snel voor je mastery's. En als ik in een coop zit heb ik meestal de mastery al maar dan krijg ik dus extra xp's en dat is dus ook niet verkeerd.
Echter, die purple asparagus is nieuw en niemand heeft nog een bushel en het is wel zo fijn als ik morgen gelijk door kan naar level 2.
Echter, die purple asparagus is nieuw en niemand heeft nog een bushel en het is wel zo fijn als ik morgen gelijk door kan naar level 2.
vrijdag 12 november 2010 om 19:28
quote:Gravinnetje schreef op 12 november 2010 @ 19:24:
En dan, speciaal voor Appeltje.
Als je je gewassen gaat oogsten, dan zet je een bushel in van hetzelfde gewas. Daarmee krijg je dubbele masterypunten. Dus als je er 100 hebt gezaaid, krijg je 200 masterypunten i.p.v. 100. Heb je je mastery al gehaald dan krijg je in geval van 100 gewassen, 100 extra xp.
Duh Appel
Ik ga naar de kroeg....Kijken of iemand mijn kwetsbare periode wil opvullen
En dan, speciaal voor Appeltje.
Als je je gewassen gaat oogsten, dan zet je een bushel in van hetzelfde gewas. Daarmee krijg je dubbele masterypunten. Dus als je er 100 hebt gezaaid, krijg je 200 masterypunten i.p.v. 100. Heb je je mastery al gehaald dan krijg je in geval van 100 gewassen, 100 extra xp.
Duh Appel
Ik ga naar de kroeg....Kijken of iemand mijn kwetsbare periode wil opvullen
vrijdag 12 november 2010 om 20:13
Hoi Pop, goed van je joh.
Egel meid, kruip lekker op de bank of in bed.
Roos, het scheelt echt onwijs veel. Door die bushels hoef ik niet alleen maar met de mastery's bezig te zijn maar kan ik ook gewoon meedoen met coops. Daar heb ik alle mastery's al van en is dus zonde van de tijd eigenlijk. Maar die xp's zijn prettig en door die bushels kom ik er toch wel met die andere gewassen.
Egel meid, kruip lekker op de bank of in bed.
Roos, het scheelt echt onwijs veel. Door die bushels hoef ik niet alleen maar met de mastery's bezig te zijn maar kan ik ook gewoon meedoen met coops. Daar heb ik alle mastery's al van en is dus zonde van de tijd eigenlijk. Maar die xp's zijn prettig en door die bushels kom ik er toch wel met die andere gewassen.