Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Amalia, stoppen met rare gedachten hoor, man haalt knip, jullie hebben heftige seks, en veel, de eerste 3 maanden na knip, 4e glipt er alsnog doorheen en jullie leefden nog lang en gelukkig met z'n 6-en. Oh nee, met z'n 7-en want die laatste werd een tweeling

OK, ik ga tukken

Nee, ik blijf nog even op om te zien wat viool nog komt vuilbekken hier, onze randstad-aso
quote:viooltje schreef op 12 november 2010 @ 22:28:

Melk uit komt ? Er komt toch melk uit ?

Vind ik wel geil, spuit ik teminste ook eens wat.

!

Oh gatver!!!

vraag me nu af (ja jij begint hoor) of je er zo melk uit kan zuigen. Ik heb zo'n romantische illusie dat alleen kleine babietjes dat kunnen omdat ze een bepaalde zuigtechniek hebben.
Uman zit me steeds zo glazig aan te kijken *wat zit ze nou te lachen de hele tijd*

Hahahahaha Randstad-aso...hahahhaha
Ik heb nu al medelijden met de rest, die morgen niks vermoedend de compu opstart en 'even' het forum bij wil gaan lezen, hi hi
Amalia, hou op echt!!!!
Sardegna, man durft die knip niet omdat hij bang is dat hij dan niet meer echt is. Dat is dan echt zo'n mannending.

Iemand TV kantine aan het kijken?
quote:sardegna schreef op 12 november 2010 @ 22:34:

Amalia, hou op echt!!!!Kan het?
Ik weet trouwens wel zeker dat ik GEEN toeschietreflex krijg als vriend aan de tiet gaat hangen
Ik denk dat je er wel een beetje uit kan zuigen ja.

(gatver, wat klinkt dat vies als ik het zo opschrijf)

ik ga het niet uitproberen hoor, brrrr
Ik ga er een topic over openen hoor!?

Volgens mij kan het, want je hebt toch van die rare mannen in amerika die bv vrouwen betalen om bij hen melk te drinken.

Sicko's.

Bij de Tv kantine zijn je Barbie en Jokertje hoor Viool
tv-kantine sluit aardig bij ons aan
Waar blijft die lekkere marokaan met zn shoarma die ik es lekker ga onder spuiten

daar is ie !!! Ik maak zo foto met mn iphone
Sardegna, ik zit hier nu net als Uma hardop te lachen. Ik ben blij dat man er niet is ha ha.
quote:viooltje schreef op 12 november 2010 @ 22:37:

Waar blijft die lekkere marokaan met zn shoarma die ik es lekker ga onder spuiten

daar is ie !!! Ik maak zo foto met mn iphoneKrijgen we dan een ondergespoten marokkaan te zien??
quote:Uma schreef op 12 november 2010 @ 22:37:

tv-kantine sluit aardig bij ons aan

Nee joh, wij zijn veel erger, kijk maar wat de randstad aso nu weer komt melden.

iemand geschrokken marokkaan zien rondbrommeren met witte melkvlekken op z'n helm??
Nou dames, 't wasgezellig (en vooral erg grappig), maar nu ga ik echt naar mijn mandje. Nou hopen dat ik niet hardop in de lach schiet als ik zo meisje ga voeden en toeschietreflex heb.

Truste meiden
Hehe lekker hoor ( shoarma )

fijne gesprekken op niveau hier dat heb je met die dames uit gegoede streken
Ok, Uman heeft het nou helemaal niet meer
Ha ha, Viool hoefde vast niets meer af te rekenen.

Shoarma bestellen :puke: hoe verzin je het? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst shoarma heb gegeten. Toen woonde ik nog in Amsterdam en ging nog wel eens uit...

ranzig shoarma.

Maar ik heb laatst patat besteld, dat is ook heel erg!
quote:Uma schreef op 12 november 2010 @ 22:41:

Ok, Uman heeft het nou helemaal niet meer

Lees jij het hem voor dan?

Mijn man vindt dat hele forum maar een onbegrijpelijke brij. En snapt niet dat je er ook lol kan hebben
Trusten !!!!

En geen enge dromen over mannen zonder knip die rinkelende eierstok mer vrouw daten of marokanen en shoarmabroodjes en zuigtechnieken trusten
Nou dames, thanks for the laugh, ik ga nu eindelijk slapen. Trusten!
quote:amalia schreef op 12 november 2010 @ 22:43:

[...]

Lees jij het hem voor dan?

Mijn man vindt dat hele forum maar een onbegrijpelijke brij. En snapt niet dat je er ook lol kan hebbenNee joh, gaat hem niks aan! Moest alleen steeds zo hard lachen en zo grappig was de tv nou ook weer niet
Amalia !!! Je weet toch dat het land der shoarma broodjes de verleiding voor de bio groentepakketmoedermuts is??

Heel de nacht door- dorst ( zout) kinderen blijven uit je buurt ( knoflook)en het voelt zo gezellig alsof je 16 bent en wezen stappen.. En patat das gewoon vet.

Alleen dat muziekje van bram al !!! Iets met lekkere vette .... Dan heb ik geen trek meer
Mag jij wel shoarma met al dat zout?

Ben nu weer serieus hoor.

Wanneer wordt die mooie tv nou bij jou aan de deur gebracht? Is je man er al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven