3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
ik kan 2 dingen tegelijk hoor Friezje





heb je lekker gegeten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb heerlijk gegeten.

Voorafje: breekbrood met kruidenboter, tapenade en olijven (al hoef ik het laatste dan niet). Hoofd: entrecote met champignonsaus, aardappeltjes, salade, witlof uit oven. Dessert: citroensorbetijs en bosvruchtenyoghurtijs met vers fruit.
Alle reacties Link kopieren
mjammie, klinkt lekker idd!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
frieieiehieiez!
Mmmmm klinkt heerlijk Friezzz!
Alle reacties Link kopieren
lekker friez!
Alle reacties Link kopieren
He daar is Bietje ook nog!




Ik heet geen Bietje!!!
Ik zag vandaag een nieuw topic... met als titel: Bi...



Ik dacht dat ik populair gezocht werd dus ik heb even gezwaaid
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, computer liep even vast.
Volgen mij heb jij gewoon heel stiekem ook en boerderie Friezzz
Alle reacties Link kopieren
ja, heb ik ook, maar wil jullie niet allemaal als buurtjes hebben!
Ik ben een heeeeele lieve buur hoor Friezzz!
Morgen komt de Sint!!
Alle reacties Link kopieren
ik heb een slaap feestje maar ben nogal moe dus het feestje zal wél snel over zijn
a docter a day keeps the apple away
Maar bij een slaapfeestje ga je toch slapen? Anders zou het geen slaapfeestje heten toch?
Alle reacties Link kopieren
Op een slaapfeestje hoor je toch ook te slapen, Marmul??
Alle reacties Link kopieren
EUh Mosterd dus
Alle reacties Link kopieren
Bi, kun je de sint zien aankomen vanuit jouw huis? Nee toch? Zo ja, hoe laat koffie en appelsap?
10 uur sharp Vin



Onze Burgervader wordt hier ergens voor de deur neergeplempt om de Sint te ontvangen... alhoewel... ik zie nog geen podium!
Alle reacties Link kopieren
Komt ie om 10 uur aan? Dan is ie eerder dan op de tv!
Ik ga naar mn mand.. Vin... neem jij een tompoes mee voor bij de koffie?





Truste lieve maisjes
Ja Friezzz... eerst komt ie hiero aan om 09.30. Dan heeft ie een praatje met onze Burgervader, dan gaat ie met de watertaxi naar Harderwijk, alwaar Aart Staartjes hem nogmaals binnenhaalt!
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Bietje/Heintje




Ga dan ook geen vragen stellen als ik weltruste aan het zeggen ben!



Truste



tab

tab

enter

KLIK

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven