3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Rusten! En Bi zou raar op haar neus kijken als ik morgen voor de deur sta.
Alle reacties Link kopieren
ik sluit af hierzo,
Alle reacties Link kopieren




Ff kijken of er nu nog iemand terug zwaait.
Alle reacties Link kopieren
Ha moos
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
En het slaapfeest is vooral voor de gezelligheid weet niet wanneer we gaan slapen
a docter a day keeps the apple away
Goedemorgen! Ik heb weer heerlijk uitgeslapen.




Mogge allemaal, ik ben weer vrolijk hoor
Ben je nog gaan stappen gister?
quote:Gravinnetje schreef op 12 november 2010 @ 23:45:

Rusten! En Bi zou raar op haar neus kijken als ik morgen voor de deur sta.

Sint en Piet staan voor het raam te zwaaien... je bent welkom hoor Vin!



En goedmeurning trouwens
En Piet staat voor mn raam te swingen met een blik Hertog Jan



Genoeg herkenningspunten zo Vin?



Ik ga me even wassen en aankleden... je weet maar nooit!
Nou stappen is een groot woord, in dat durp hier, maarre ik ben wel effe naar de kroeg geweest. Was gezellig.



Klinkt leuk Bietje, wij gaan lootjes trekken hiero.



Nu ga ik tussen de stortbuien door met het hondje op pad.







Laters allemaal
Tot later Luun!!





...zucht.... ik moet geloof ik maar accepteren dat het Bietje er in gaat blijven
quote:Bianca40 schreef op 13 november 2010 @ 09:52:





...zucht.... ik moet geloof ik maar accepteren dat het Bietje er in gaat blijven



Yep



Hee Marmot, wie is die leuke man met sigaar?
Alle reacties Link kopieren
morge meisjes, iedereen lekker geslapen?



mijn badkamer heb ik ingespoten met het nietjesmengsel en nu mag ik 2 uur forummen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat is een nietjesmengsel?
Alle reacties Link kopieren
handje soda, scheutje bleek aanvullen met water, even schudden, alles inspuiten, 2 uurtjes forummen en dan af doen met een natte doek en je badkamer glimt weer als nieuw
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
tip van een van de Nietjes, vandaar nietjesmengsel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




goedemorgen
Oke Roos... ik zal het aan Bianco doorgeven
Alle reacties Link kopieren
Egeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedmeurning Egeltje!
Zit ik hier met mn koffie en appelsap... en geen Gravinnetje te bekennen
Alle reacties Link kopieren
vandaag staat in het teken van de intocht van de Sint in huize egel.

Straks het durp in, om het feestgewoel mee te maken.



Eerst zometeen pepernoten bakken.
Alle reacties Link kopieren
vertel hem wel dat ie er niet te veel bleek in moet doen, want dan ga je tegen de vlakte
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven