3000 + deel 74!!!!!!
zaterdag 13 november 2010 om 11:57
Morning! (nog net aan!)
Ik heb ff op jullie boerderies gekeken maar mehn! Roze schapen? Klavertje vier schapen? Hartjesschapen?! Waar gaat het over!
Ik kan nog niks behalve jullie kippen voeren. Wat bedoelde jij Bi, met startpagina? Op jullie prikborden mag ik nog niks, moet ik eerst in rank stijgen..
Maar ik wacht af! (en ben verliefd op die snow leopard, hebben jullie die gezien? )
Ik heb ff op jullie boerderies gekeken maar mehn! Roze schapen? Klavertje vier schapen? Hartjesschapen?! Waar gaat het over!
Ik kan nog niks behalve jullie kippen voeren. Wat bedoelde jij Bi, met startpagina? Op jullie prikborden mag ik nog niks, moet ik eerst in rank stijgen..
Maar ik wacht af! (en ben verliefd op die snow leopard, hebben jullie die gezien? )
zaterdag 13 november 2010 om 12:04
quote:mocy schreef op 13 november 2010 @ 12:00:
Roos, over dat nietjesmengsel... Is dat echt zo goed? En een ''scheutje'' chloor, is dat echt maar een klein beetje? het is echt zo goed, ken eigenlijk niemand die het geprobeerd heeft die er niet tevreden over is. Een scheutje is denk ik een kwart tot half kopje
Roos, over dat nietjesmengsel... Is dat echt zo goed? En een ''scheutje'' chloor, is dat echt maar een klein beetje? het is echt zo goed, ken eigenlijk niemand die het geprobeerd heeft die er niet tevreden over is. Een scheutje is denk ik een kwart tot half kopje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best