3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
maar een goedkoper middel vind je niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb het voorgelezen Roos... hij begon te lachen, is dat een teken dat ie het snapt en het ook werkelijk gaat doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 13 november 2010 @ 10:37:

Zit ik hier met mn koffie en appelsap... en geen Gravinnetje te bekennen



Haha, wil ik je quoten om te vragen of je Gravin zo graag vol op de mond wilt zoenen.

Heb je het al gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vast
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dag dag, ik ben er weer van door!

Alle reacties Link kopieren
veel plezier Egeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:egelviva schreef op 13 november 2010 @ 10:39:

[...]





Haha, wil ik je quoten om te vragen of je Gravin zo graag vol op de mond wilt zoenen.

Heb je het al gewijzigd En ik was in de stress omdat ik niet wist of ik snel genoeg gewijzigd had
Nou... de Sint is weer in 't dorp



Zo leuk al die verklede kindertjes met die angstige/blije koppies!
En Hij ging naar me zwaaien... en onze Burgervader ook
Alle reacties Link kopieren
Bianc



je gaat je echt weer kind voelen he, als je de sint ziet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja echt Roos... straks nog naar de Intocht op Teevee kijken en dan heb ik mn Sint-dosis voor vandaag wel gehad
Alle reacties Link kopieren
Morgen,



Evy moet een dagje wachen, ben zo gaar als een konijn.
Alle reacties Link kopieren
gaar konijn, mjammie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Morning! (nog net aan!)



Ik heb ff op jullie boerderies gekeken maar mehn! Roze schapen? Klavertje vier schapen? Hartjesschapen?! Waar gaat het over!



Ik kan nog niks behalve jullie kippen voeren. Wat bedoelde jij Bi, met startpagina? Op jullie prikborden mag ik nog niks, moet ik eerst in rank stijgen..



Maar ik wacht af! (en ben verliefd op die snow leopard, hebben jullie die gezien? )
Alle reacties Link kopieren
Zo, nespresso zonder George Clooney maar met tompoes. En Sinterklaas komt zo aan op tv.



Sorry Bi, ik durfde niet zo goed om langs te komen.
Alle reacties Link kopieren
En nog bedankt voor de felicitaasies voor ons nieuwe huis! Onze eerste aankoop is gedaan! 2 hele mooie grote barocco (kroonluchter met zwarte draadjes eromheen) lampen, 1 hangend en 1 voor op het nachtkastje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de sfeer trouwens achter in de haven niet zo leuk als voorgaande jaren. Normaal toetert hij al als een gek dan en zijn alle kinderen al aan het zingen. Het was ook helemaal niet druk achter in de haven.
Alle reacties Link kopieren
Roos, over dat nietjesmengsel... Is dat echt zo goed? En een ''scheutje'' chloor, is dat echt maar een klein beetje?
Alle reacties Link kopieren
Lekker Gravin! Jum zeg!
Alle reacties Link kopieren
Choco, gefeliciteerd nog
Alle reacties Link kopieren
En het is weer ouderwets 3000, we lullen door mekaar heen!
Alle reacties Link kopieren
Vin heeft minigravin de Sint wel gezien en zo ja, vond ze het leuk?
Alle reacties Link kopieren
Die stomme boerderiepraat zie ik niet....
quote:mocy schreef op 13 november 2010 @ 12:02:

Die stomme boerderiepraat zie ik niet....Helemaal mee eens Mocy
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 13 november 2010 @ 12:00:

Roos, over dat nietjesmengsel... Is dat echt zo goed? En een ''scheutje'' chloor, is dat echt maar een klein beetje? het is echt zo goed, ken eigenlijk niemand die het geprobeerd heeft die er niet tevreden over is. Een scheutje is denk ik een kwart tot half kopje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven