Libelle-mensen hier?
zaterdag 13 november 2010 om 11:25
Hoi dames,
Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....
Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??
Groetjes Hekje (aka de relnicht )
Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....
Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??
Groetjes Hekje (aka de relnicht )
zaterdag 13 november 2010 om 11:26
zaterdag 13 november 2010 om 11:29
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 11:26:
[...]
Heavy sjit. Kunnen wij Viva Mietjes nog wat van leren.Noem je mij nou een Mietje ? Ben je nou helemaal besodemietert. Met je achterlijke naam. En je stomme ava. ( BJ is echt zó 2001 ) Tsk. Ik ga je soe-en. Trut.
[...]
Heavy sjit. Kunnen wij Viva Mietjes nog wat van leren.Noem je mij nou een Mietje ? Ben je nou helemaal besodemietert. Met je achterlijke naam. En je stomme ava. ( BJ is echt zó 2001 ) Tsk. Ik ga je soe-en. Trut.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zaterdag 13 november 2010 om 11:32
Dan moet je een libelle nickname maken, dus niet Hekje, want dat kunnen ze naar hier herleiden, maar bijv : "WitteKabeltruiPatroon666" . En dan eerst als een gek alle topics afgaan, glitterplaatjes plakken, Hét recept voor boerenkool geven. De tip geven aan iemand in de overgang. Doe dat een uurtje of 2. Ga je daarna eens mengen in de discussie, stel vragen.
Dan wachten wij hier met zijn allen op jou. Laten we zeggen 16.00 uur vanmiddag.
Okay ?
Sterkte meis. En succes daar in het Hol van de Libelle.
Dan wachten wij hier met zijn allen op jou. Laten we zeggen 16.00 uur vanmiddag.
Okay ?
Sterkte meis. En succes daar in het Hol van de Libelle.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zaterdag 13 november 2010 om 11:39
zaterdag 13 november 2010 om 11:43
quote:BlingBlingGun schreef op 13 november 2010 @ 11:39:
[...]
Dat is slechts een roddel, maar een oh zo sappige. Wat er gaande is op Libelle is slechts een oude vete van permabannelingen die nog steeds dient uitgevochten te worden.
Een beetje zoals hier, maar dan anders dus?
Ohhhhhhwww is dat alles.
Hier is Naomi toch ook al dagen weeken maanden zoek?
Wij redden het ook haar, dat moet op de Drakenvlieg ook lukken toch?
[...]
Dat is slechts een roddel, maar een oh zo sappige. Wat er gaande is op Libelle is slechts een oude vete van permabannelingen die nog steeds dient uitgevochten te worden.
Een beetje zoals hier, maar dan anders dus?
Ohhhhhhwww is dat alles.
Hier is Naomi toch ook al dagen weeken maanden zoek?
Wij redden het ook haar, dat moet op de Drakenvlieg ook lukken toch?
zaterdag 13 november 2010 om 11:57
zaterdag 13 november 2010 om 12:08
zaterdag 13 november 2010 om 12:11
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 13 november 2010 @ 12:04:
Helaas heb ik een permaban bij Libelle anders ging ik wel even rondkijken Wow! Dat moet je het wel heeuul bont hebben gemaakt! Paar mensen daar schelden en bedreigen als een dolle en worden blijkbaar niet geband..... Ben jij daadwerkelijk mensen thuis gaan opzoeken om verhaal te halen?
Helaas heb ik een permaban bij Libelle anders ging ik wel even rondkijken Wow! Dat moet je het wel heeuul bont hebben gemaakt! Paar mensen daar schelden en bedreigen als een dolle en worden blijkbaar niet geband..... Ben jij daadwerkelijk mensen thuis gaan opzoeken om verhaal te halen?