Libelle-mensen hier?

13-11-2010 11:25 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....

Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??

Groetjes Hekje (aka de relnicht )
quote:hekje schreef op 13 november 2010 @ 11:25:

Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar).Heavy sjit. Kunnen wij Viva Mietjes nog wat van leren.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hahaha

mss even op Libelle zelf vragen ? ( Ik werd er ook niet wijs uit hoor, maar dat komt omdat ik geen zin had me echt in te lezen )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 11:26:

[...]

Heavy sjit. Kunnen wij Viva Mietjes nog wat van leren.Noem je mij nou een Mietje ? Ben je nou helemaal besodemietert. Met je achterlijke naam. En je stomme ava. ( BJ is echt zó 2001 ) Tsk. Ik ga je soe-en. Trut.
Ja misschien moet ik me daar maar eens aanmelden, ook al vind ik de vrouwen daar nu wel een beetje eng
Dan moet je een libelle nickname maken, dus niet Hekje, want dat kunnen ze naar hier herleiden, maar bijv : "WitteKabeltruiPatroon666" . En dan eerst als een gek alle topics afgaan, glitterplaatjes plakken, Hét recept voor boerenkool geven. De tip geven aan iemand in de overgang. Doe dat een uurtje of 2. Ga je daarna eens mengen in de discussie, stel vragen.

Dan wachten wij hier met zijn allen op jou. Laten we zeggen 16.00 uur vanmiddag.

Okay ?

Sterkte meis. En succes daar in het Hol van de Libelle.
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 11:32:

Dan moet je een libelle nickname maken, dus niet Hekje, want dat kunnen ze naar hier herleiden, maar bijv : "WitteKabeltruiPatroon666" .
*Duwt een heftig tegenstribbelende hekje wittekabeltruipatroon666 naar de uitgang van viva, en naar de ingang van Libelle. *
Hahahaha, neeeeee, ik durf niet! lees net dat er ook bekende 'paranomale ziener' van tv rondloopt.
quote:hekje schreef op 13 november 2010 @ 11:25:

Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn.Dat is slechts een roddel, maar een oh zo sappige. Wat er gaande is op Libelle is slechts een oude vete van permabannelingen die nog steeds dient uitgevochten te worden.
Oh dat las ik ook Hekje! Ik ga je hand niet vasthouden daar, ik durf ook al niet!
quote:BlingBlingGun schreef op 13 november 2010 @ 11:39:

[...]

Dat is slechts een roddel, maar een oh zo sappige. Wat er gaande is op Libelle is slechts een oude vete van permabannelingen die nog steeds dient uitgevochten te worden.

Een beetje zoals hier, maar dan anders dus?

Ohhhhhhwww is dat alles.

Hier is Naomi toch ook al dagen weeken maanden zoek?

Wij redden het ook haar, dat moet op de Drakenvlieg ook lukken toch?
Ik heb alleen de openingspost gelezen van dat topic op Libelle... De rest interesseert me niet zo. Maar wel bizar om te zien dat daar dezelfde beleidsproblemen spelen als hier. Goed bezig, Sanoma!
quote:BlingBlingGun schreef op 13 november 2010 @ 11:39:

[...]

en oude vete van permabannelingen die nog steeds dient uitgevochten te worden.Ah gelukkig, een insider! Waar gaat die vete over?
Ik heb net de blaf en miauw club gelezen

Ik blijf nu weer hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 13 november 2010 @ 11:50:

Ik blijf nu weer hier.

Ik blijf nu weer hier.Je weet ze wel uit te zoeken.
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 11:32:

En succes daar in het Hol van de Libelle.Boro...dit is volgens mij een geregistreerd merk, op naam van Nijntje. Dus ik zou het even veranderen, anders word jij mss gesoed... (en buiten dat, hoe kun je het Hol en Libelle nu in 1 zin noemen )

Ik blijf nu weer hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hekje schreef op 13 november 2010 @ 11:48:

[...]

Ah gelukkig, een insider! Waar gaat die vete over?Wijvengezeik, that's all.
Helaas heb ik een permaban bij Libelle anders ging ik wel even rondkijken
"is druk aan het denken wie AF dan in hemelsnaam is"

er is wel een soort van veilige haven op libelle, de ballenbak van Floor, sinds een jaar de uitwijkplek voor bannelingen van hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:BlingBlingGun schreef op 13 november 2010 @ 12:01:

[...]

Wijvengezeik, that's all.nu maak je me nieusgierig
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 13 november 2010 @ 12:04:

Helaas heb ik een permaban bij Libelle anders ging ik wel even rondkijken Wow! Dat moet je het wel heeuul bont hebben gemaakt! Paar mensen daar schelden en bedreigen als een dolle en worden blijkbaar niet geband..... Ben jij daadwerkelijk mensen thuis gaan opzoeken om verhaal te halen? ;)
Hey blongblingpistool blaf en dram jij ook op de libelle?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven