3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he

Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!

Veel plezier!!!

Ik snap ook niet waar ze het over hebben heur!

Ik heb al eeuwen een boerderie op mn telefoon maar mis buren. Vandaar dat ik maar deze heb gedaan!

goeiemiddag!

Ik had me verslapen vanmorgen (en dat op mijn vrije dag!) Pa zou komen te schilderen, en ik lag nog op één oor!
Oké Roos, dan ga ik het zeker proberen.
Maar ik heb sinds gisteravond ook een smurfen spel dus ga ff kijken watcdat is! Tot later!
Hé Friez. En toen? Is je pa onverrichter zake huiswaarts gekeerd?
Ja eerst wel Mocy, en toen ik van bed was, heb ik maar gebeld. Is meteen gekomen en is nu al weer klaar

Morgenochtend komt ie weer, dus dan maar even de wekker zetten.
Haha ja Firez, hem 2 x laten wachten...das nie goed nie.
Ik heb een vraagje aan jullie.

Als jullie nieuwe kleding hebben gekocht, trek je het dan direct aan of was je het eerst?
Minigravin heeft Sinterklaas op de boot gezien en ze heeft heel hard gezwaaid (en de handen over haar oren gehouden voor als de boot ging toeten).
quote:mocy schreef op 13 november 2010 @ 12:11:

Ik heb een vraagje aan jullie.

Als jullie nieuwe kleding hebben gekocht, trek je het dan direct aan of was je het eerst?Ligt eraan waar ik het heb gekocht, hoe het ruikt en wat voor kledingstuk het is.
Chooc, er zijn ook sgaapies met een boekentas of een bord spaghetti op het kupke en roze koeien en pinguins enzo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hangt er een beetje van af, Mocy. Sommige kleding, kan "nieuw" stinken, dan was ik het wel even. Anders niet.
ik trek het meestal gelijk aan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2010 @ 12:12:

Chooc, er zijn ook sgaapies met een boekentas of een bord spaghetti op het kupke en roze koeien en pinguins enzo Volgens mij krijgen die beesten daar spacecake, wiet en andere vreemde dingen.
Ik zelf trek het ook altijd gewoon aan. Man niet. Nooit. Nu heeft die een hele lading nieuwe kleding en dat ligt allemaal in de was...gggrrrr.....Plus dat IK het daarna allemaal kan gaan strijken. Ik vind het nogal onzinnig.
En ik vind het bijna net zo stom als....
*
Ik wil het altijd gewassen hebben maar soms lukt dat niet. Dan heb ik iets gekocht en wil dat 's avonds aan, dan kan ik het ni wassen ni..

En Mijn smurfenspel is een verkapte boerderie!! Ik ga weer ff verder! (zucht.. Hoeveel boerderiën kan ik hebben..)
quote:BadAss schreef op 13 november 2010 @ 12:21:

[...]

Die beesten kunnen er niks aan doen, het zijn de bedenkers en de gebruikers die wat minder van die middelen moeten gebruiken, die beesten zijn alleen maar het onschuldige slachtoffer van de mensen die zo gek zijn het lollig vinden zulke rare beesten te hebben.Helemaal eens BAM!
Die beesten zijn niet echt.
Wat zeg je nou, Gravin??
Gravin??
duhuh
Of geloven jullie ook nog in Sinterklaas?
Neee Sint niet... duhuhhh

Maar de beesten op de boerderie toch wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven