Lush!
vrijdag 12 november 2010 om 11:27
quote:KahlanAmnell schreef op 11 november 2010 @ 13:25:
X Glogg
Snowfairy
I love Juicey
X Happy Hippy
Sonic Death Monkey
Olive Branch
X Snowcake
Miranda
X Rockstar
X Mandarin's tea party
X Honey I washed the kids
X Snow Globe
X Godmother
Lemslip
Bohemian
Banana Moon
Sunny Citrus
Sultana
Figs and leaves
Red Rooster
Summer Pudding
Pineapple grunt
Whoosh
X Iced wine
Sweetie pie
Eggsnog lip balm
Double choc lip balm
Sugar plum fairy scrub
X Sugar scrub
X Snap the whip
X Buffy
Leuk cadeau zeg! Had hij zelf gekozen wat erin moest?
Die met het kruisje ervoor heb ik ook.
X Glogg
Snowfairy
I love Juicey
X Happy Hippy
Sonic Death Monkey
Olive Branch
X Snowcake
Miranda
X Rockstar
X Mandarin's tea party
X Honey I washed the kids
X Snow Globe
X Godmother
Lemslip
Bohemian
Banana Moon
Sunny Citrus
Sultana
Figs and leaves
Red Rooster
Summer Pudding
Pineapple grunt
Whoosh
X Iced wine
Sweetie pie
Eggsnog lip balm
Double choc lip balm
Sugar plum fairy scrub
X Sugar scrub
X Snap the whip
X Buffy
Leuk cadeau zeg! Had hij zelf gekozen wat erin moest?
Die met het kruisje ervoor heb ik ook.
vrijdag 12 november 2010 om 17:15
Heb mijn vanillary parfum balsem vandaag ontvangen, ruikt heerlijk als is het even wennen want hij ruikt wel sterk.
heb ook 2 proefjes erbij gekregen. Figs and leaves soap en 13 soap (Unlucky for dirt) soap.
Kan jammer genoeg morgen niet naar de dichstbijzijnde winkel om die CC lotion te kopen, zou wel willen maar moet werken en het is minstens 50 minuten met de bus heen en ook weer 50 minuten terug Dus dat red ik niet.
heb ook 2 proefjes erbij gekregen. Figs and leaves soap en 13 soap (Unlucky for dirt) soap.
Kan jammer genoeg morgen niet naar de dichstbijzijnde winkel om die CC lotion te kopen, zou wel willen maar moet werken en het is minstens 50 minuten met de bus heen en ook weer 50 minuten terug Dus dat red ik niet.
zaterdag 13 november 2010 om 09:59
quote:angel1971 schreef op 12 november 2010 @ 21:27:
kan iemand mij vertellen wat luch is en wat hier bijzonder aan is?
ik begrijp dat het met cremmetjes en zeepjes te maken heeft maar verder............
Lush, Angel. En wat er bijzonder aan is ontdek je pas als je ermee kennis maakt. Niet iedereen vind dit een leuk/lekker merk, maar veel van hun spullen zijn gewoon goed.
De geuren die Lush gebruikt zijn niet 13-in-een-dozijn Fa/Nivea/Palmolive geuren. Verder hebben ze producten in bijzondere vormen (bijvoorbeeld massageolie in blokvorm dat ook nog eens als bodylotion te gebruiken is).
Er zitten wel winkels in het westen en in het zuiden, dus als je benieuwd bent moet je er gewoon eens heen gaan.
kan iemand mij vertellen wat luch is en wat hier bijzonder aan is?
ik begrijp dat het met cremmetjes en zeepjes te maken heeft maar verder............
Lush, Angel. En wat er bijzonder aan is ontdek je pas als je ermee kennis maakt. Niet iedereen vind dit een leuk/lekker merk, maar veel van hun spullen zijn gewoon goed.
De geuren die Lush gebruikt zijn niet 13-in-een-dozijn Fa/Nivea/Palmolive geuren. Verder hebben ze producten in bijzondere vormen (bijvoorbeeld massageolie in blokvorm dat ook nog eens als bodylotion te gebruiken is).
Er zitten wel winkels in het westen en in het zuiden, dus als je benieuwd bent moet je er gewoon eens heen gaan.
zaterdag 13 november 2010 om 10:15
quote:Ikbenanoniem schreef op 13 november 2010 @ 09:59:
[...]
Vergeet vooral Dove niet!
[...]
Vergeet vooral Dove niet!
zaterdag 13 november 2010 om 13:55
Zijn hier chicas in da house met krullen, én met toevallig een pot Sympathy for the Skin op de plank? Let op.
Ik (met Katja S krullen) heb iets ontdekt; eergisteren heb ik S. for the S. in mijn nog beetje natte haar gekneed en verdomd, ik kreeg een mooie, volle, glanzende krul met body. Ik dacht, toeval. Maar gisteren en vandaag weer gedaan, en ik moet zeggen, ik ben er enthousiast over! Heb gisteravond een nieuw proefje gehaald, met een stalen gezicht, kan ik weer even mee vooruit Volgende keer koop ik netjes een hele pot, voor lijf en haar. Ideaal. Zegt het voort, krullenmensen!
Ik (met Katja S krullen) heb iets ontdekt; eergisteren heb ik S. for the S. in mijn nog beetje natte haar gekneed en verdomd, ik kreeg een mooie, volle, glanzende krul met body. Ik dacht, toeval. Maar gisteren en vandaag weer gedaan, en ik moet zeggen, ik ben er enthousiast over! Heb gisteravond een nieuw proefje gehaald, met een stalen gezicht, kan ik weer even mee vooruit Volgende keer koop ik netjes een hele pot, voor lijf en haar. Ideaal. Zegt het voort, krullenmensen!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 13 november 2010 om 13:59
Overigens ga ik vandaag niet die Creamy Candy bodycreme halen. Ik ben best bereid wat uit te geven hoor, daar niet van, maar ik vind hem ook aan de dure kant (22-zoveel) en ik was gisteravond even in de winkel, waar ik alvast aan eentje heb mogen ruiken, maar ik vond hem nou niet dat je zegt, wauw. Wel dezelfde geur als Creamy Candy uiteraard, maar hij rook wat te vaagjes, naar mijn mening. Niet sterk genoeg. Heb daarentegen een proefje Creme Anglaise gevraagd, nou da's echte heavy sjit zeg, fantastisch. Heavy prijs ook.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 13 november 2010 om 15:30
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 13:55:
Zijn hier chicas in da house met krullen, én met toevallig een pot Sympathy for the Skin op de plank? Let op.
*Yolanthe curls meldt*
Wordt het niet vettig? En hoeveel kost S for S ??
*Yolanthe curls meldt*
Wordt het niet vettig? En hoeveel kost S for S ??
zaterdag 13 november 2010 om 16:35
Nou ik ben ontmaagd hoor, hahahahahaha. Mijn hemel wat een lawine van geuren in de Lush winkel. Ik kon niet altijd goed bepalen hoe iets nu rook. Gelukkig had ik mijn lieve kerel bij me die alles keurde. Enfin thuisgekomen met een shampoo-bar, een stuk Demon in the Dark en een stuk Noubar. Kreeg een proefje Coco lotion mee. Vanavond gaan we samen heerlijk tuttelen. Natuurlijk meer lekkere hebbedingetjes gezien maar tis bijna kerst, lol. Verder heb ik veel rondgekeken en in potjes zitten snuffelen en ben er wel achter gekomen dat zoete luchtjes niet mijn ding zijn. Zoals die Creamy Candy bodycreme, ( er stonden echt veeeeeeeeeeeeeel meer dan 30 potten van en het was al 14.00), dat is mierezoet en snoeperig van geur. Ook zagen veel dingen er onaantrekkelijk uit zoals de maskers voor je gezicht. Verder nog tijdelijke artikelen voor de kerst bekeken maar daar zien sommigen er echt uit als pate of als s....t, qua kleur dan. Het personeel is ook iets te opdringerig naar mijn zin. Maar al met al een hele leuke winkel om eens lekker verwenspulletjes te kopen, een ultieme troostwinkel. En troost kan ik goed gebruiken de laatste tijd.
zaterdag 13 november 2010 om 19:06
quote:Ikbenanoniem schreef op 13 november 2010 @ 09:59:
[...]
dank je wel voor de uitleg,ik zal is gaan googlen,ik hou wel van dat soort winkels.
ik denk dat het niet zo goedkoop is of valt dat mee??
[...]
dank je wel voor de uitleg,ik zal is gaan googlen,ik hou wel van dat soort winkels.
zaterdag 13 november 2010 om 19:41
quote:angel1971 schreef op 13 november 2010 @ 19:06:
[...]
De producten zijn niet van het goedkoopste, maar ook niet superduur. Nog een tip: mocht je wat willen bestellen en een creditcard hebben, bestel dan in de Engelse webshop. Zeker als je iets meer besteld is dit veel voordeliger. Het scheelt soms euro's op hetzelfde product.
Of begin eens met wat proefjes via de Lush website waar VC naar verwijst. Maar pas op, want Lush is uiterst verslavend!
[...]
De producten zijn niet van het goedkoopste, maar ook niet superduur. Nog een tip: mocht je wat willen bestellen en een creditcard hebben, bestel dan in de Engelse webshop. Zeker als je iets meer besteld is dit veel voordeliger. Het scheelt soms euro's op hetzelfde product.
Of begin eens met wat proefjes via de Lush website waar VC naar verwijst. Maar pas op, want Lush is uiterst verslavend!
zondag 14 november 2010 om 10:03
quote:stoffel80 schreef op 14 november 2010 @ 06:38:
Ik heb pas geleden ook nog even een nieuw blokje The soft touch gekocht. Vind het ook vreselijk jammer dat deze uit het assortiment gaat.
Ja, die heerlijke geur als je je handen ermee ingesmeerd hebt. Dat doe ik meestal 's avonds en de volgende ochtend ruiken je handen nog om op te eten. En dat halen ze uit het assortiment.
Smitten vind ik bijvoorbeeld niks aan. Ruikt niet lekker, is baggervet en trekt niet in.
Ik heb pas geleden ook nog even een nieuw blokje The soft touch gekocht. Vind het ook vreselijk jammer dat deze uit het assortiment gaat.
Ja, die heerlijke geur als je je handen ermee ingesmeerd hebt. Dat doe ik meestal 's avonds en de volgende ochtend ruiken je handen nog om op te eten. En dat halen ze uit het assortiment.
Smitten vind ik bijvoorbeeld niks aan. Ruikt niet lekker, is baggervet en trekt niet in.
zondag 14 november 2010 om 10:26
Moet denk ik toch ook maar eens zo'n blokje soft touch bestellen voor hij eruit gaat. Als ik nog op tijd ben, anders maar even in Nederland bestellen want wilde nog even wachten met bestelling in Engeland tot volgende maand.
Zit nog steeds op mijn smitten handcreme te wachten. Dus heb daar nog geen oordeel over.
Trouwens voor diegene die zaterdag naar de winkel heeft kunnen gaan om de Creamy candy lotion to halen? Ruikt hij lekker?
Zit nog steeds op mijn smitten handcreme te wachten. Dus heb daar nog geen oordeel over.
Trouwens voor diegene die zaterdag naar de winkel heeft kunnen gaan om de Creamy candy lotion to halen? Ruikt hij lekker?
zondag 14 november 2010 om 12:38
Zou best wel eens wat spul van The Body shop willen zoals dat Vanilla spice, mag aannemen dat dat ook naar vanille ruikt? Ben gek op alles vanille.
Maar vindt het echt een misser van ze dat ze geen online shop hebben.
Ik ga niet elke keer 50 minuten heen en terug met de bus naar dichstbijzijnde filiaal om spullen te halen. Doe ik al niet eens met Lush, dan bestel ik liever online ook al is het dan een gok of ik iets lekker zal vinden.
Maar vindt het echt een misser van ze dat ze geen online shop hebben.
Ik ga niet elke keer 50 minuten heen en terug met de bus naar dichstbijzijnde filiaal om spullen te halen. Doe ik al niet eens met Lush, dan bestel ik liever online ook al is het dan een gok of ik iets lekker zal vinden.