Libelle-mensen hier?

13-11-2010 11:25 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....

Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??

Groetjes Hekje (aka de relnicht )
Alle reacties Link kopieren
Nou eind goed al goed, veegt zweet van het voorhoofd .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2010 @ 14:34:

Nou eind goed al goed, veegt zweet van het voorhoofd .









Ik zal me verder nergens meer mee bemoeien
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2010 @ 14:29:

[...]

Lullo, jij en Bor. Wanneer ben je ook alweer jarig? Weet ik een leuk kadootje voor je .

NEEEEEEEEEEEEEE GEEN TWUUUURLYYYYYYYYYYYYY OF HOE HEET ZO'N DING

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 13 november 2010 @ 14:29:

En nee, ik ben echt geen nietje MV Maar je snapte wel meteen wat ik bedoelde.Je mag wel een Nietje worden hoor, maar dan moet je eerst hier bij mij thuis komen borrelen. Zo heb ik de rest ook ontgroend
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nou nou jongens, niet zo 'hard' over het libelle forum he,

ik heb net effe zitten loeren daar enne.. toch heel veel informatie opgestoken van het volgende topic



Welk wc/wc papier past bij jou...



wat een diepgang zeg, ik ga daar eens heel erg goed over

nadenken
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:37:

[...]

Je mag wel een Nietje worden hoor, maar dan moet je eerst hier bij mij thuis komen borrelen. Zo heb ik de rest ook ontgroend En dan moet je een afschuwelijk kadootje voor me meebrengen. Pilous loopt al jaren op kop, nog niemand heeft haar ooit kunnen overtreffen daarna.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:37:

[...]



Je mag wel een Nietje worden hoor, maar dan moet je eerst hier bij mij thuis komen borrelen. Zo heb ik de rest ook ontgroend Heb je ook drankjes zónder alcohol dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:36:

[...]



NEEEEEEEEEEEEEE GEEN TWUUUURLYYYYYYYYYYYYY OF HOE HEET ZO'N DING





Was wel apart he die Twurly, niemand heeft er zo eentje. Ik zal eens kijken of forumster Twurly die foto nog als avatOr heeft.



Oh borrelen bij VC is leuheuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
borrelen bij Sjer is heeeeeel erg leuk!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 13 november 2010 @ 14:43:

[...]

Heb je ook drankjes zónder alcohol dan?Jazeker, woon in een normaal huis met een kraan
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2010 @ 14:46:

borrelen bij Sjer is heeeeeel erg leuk! Willen jullie nog een keer komen meisjes? Altijd welkom hoor. Moeten we daar iets over afspreken? Ik wil Borrie ook weer zien.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2010 @ 14:44:

[...]

Was wel apart he die Twurly, niemand heeft er zo eentje.Nou ik vraag me af waaróm niet. Even denken hoor,.. eh... nee ik zou het niet weten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:49:

[...]



Willen jullie nog een keer komen meisjes? Altijd welkom hoor. Moeten we daar iets over afspreken? Ik wil Borrie ook weer zien. goed plan! Hoe gaan we dat regelen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:47:

[...]



Jazeker, woon in een normaal huis met een kraan Leuk hoor. Dan neem ik mijn eigen colaatje wel mee.
Alle reacties Link kopieren
VC ben jij aan het hengelen hier?



Ook gemeld.





Veel plezier !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Enn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:42:

[...]



En dan moet je een afschuwelijk kadootje voor me meebrengen. Pilous loopt al jaren op kop, nog niemand heeft haar ooit kunnen overtreffen daarna.Zanne, ik heb dan wel wat voor je wat je kan geven (ook een keukengerei, of die de Twurling gaat verslaan weet ik niet. Maar ik zorg wel dat je wat hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
MV, komt in orde!

We overleggen nog, oke?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 13 november 2010 @ 15:09:

MV, komt in orde!

We overleggen nog, oke?Tuuk meis, we bellen nog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Zanne getoverstaft. Gewoon omdat het kan.



( )



En VC ook.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Zanne getoverstaft. Gewoon omdat het kan.



( )



En VC ook.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Zanne is besmettelijk. Ik post in eens ook in tweevoud.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 17:09:

Zanne is besmettelijk. Ik post in eens ook in tweevoud.



moest ook zo om je andere postings lachen.



(beter gewoon nu voor alles zeggen voor allemaal dan per stuk he zeggen he?)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 17:08:

Ik heb Zanne getoverstaft. Gewoon omdat het kan.



( )



En VC ook.Alsof iemand jou serieus neemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 17:09:

Zanne is besmettelijk. Ik post in eens ook in tweevoud.



*Zet zeikerig stemmetje op*



'' Zanne is besmettelijk,. Ik post ook ineens in tweevoud''.



( )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven