Libelle-mensen hier?
zaterdag 13 november 2010 om 11:25
Hoi dames,
Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....
Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??
Groetjes Hekje (aka de relnicht )
Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....
Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??
Groetjes Hekje (aka de relnicht )
zaterdag 13 november 2010 om 14:36
zaterdag 13 november 2010 om 14:37
quote:Zanne schreef op 13 november 2010 @ 14:29:
En nee, ik ben echt geen nietje MV Maar je snapte wel meteen wat ik bedoelde.Je mag wel een Nietje worden hoor, maar dan moet je eerst hier bij mij thuis komen borrelen. Zo heb ik de rest ook ontgroend
En nee, ik ben echt geen nietje MV Maar je snapte wel meteen wat ik bedoelde.Je mag wel een Nietje worden hoor, maar dan moet je eerst hier bij mij thuis komen borrelen. Zo heb ik de rest ook ontgroend
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 13 november 2010 om 14:39
zaterdag 13 november 2010 om 14:42
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:37:
[...]
Je mag wel een Nietje worden hoor, maar dan moet je eerst hier bij mij thuis komen borrelen. Zo heb ik de rest ook ontgroend En dan moet je een afschuwelijk kadootje voor me meebrengen. Pilous loopt al jaren op kop, nog niemand heeft haar ooit kunnen overtreffen daarna.
[...]
Je mag wel een Nietje worden hoor, maar dan moet je eerst hier bij mij thuis komen borrelen. Zo heb ik de rest ook ontgroend En dan moet je een afschuwelijk kadootje voor me meebrengen. Pilous loopt al jaren op kop, nog niemand heeft haar ooit kunnen overtreffen daarna.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 13 november 2010 om 14:44
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:36:
[...]
NEEEEEEEEEEEEEE GEEN TWUUUURLYYYYYYYYYYYYY OF HOE HEET ZO'N DING
Was wel apart he die Twurly, niemand heeft er zo eentje. Ik zal eens kijken of forumster Twurly die foto nog als avatOr heeft.
Oh borrelen bij VC is leuheuk.
[...]
NEEEEEEEEEEEEEE GEEN TWUUUURLYYYYYYYYYYYYY OF HOE HEET ZO'N DING
Was wel apart he die Twurly, niemand heeft er zo eentje. Ik zal eens kijken of forumster Twurly die foto nog als avatOr heeft.
Oh borrelen bij VC is leuheuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 13 november 2010 om 14:49
zaterdag 13 november 2010 om 14:50
zaterdag 13 november 2010 om 14:51
zaterdag 13 november 2010 om 14:55
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2010 @ 14:42:
[...]
En dan moet je een afschuwelijk kadootje voor me meebrengen. Pilous loopt al jaren op kop, nog niemand heeft haar ooit kunnen overtreffen daarna.Zanne, ik heb dan wel wat voor je wat je kan geven (ook een keukengerei, of die de Twurling gaat verslaan weet ik niet. Maar ik zorg wel dat je wat hebt.
[...]
En dan moet je een afschuwelijk kadootje voor me meebrengen. Pilous loopt al jaren op kop, nog niemand heeft haar ooit kunnen overtreffen daarna.Zanne, ik heb dan wel wat voor je wat je kan geven (ook een keukengerei, of die de Twurling gaat verslaan weet ik niet. Maar ik zorg wel dat je wat hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 13 november 2010 om 17:12
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 17:09:
Zanne is besmettelijk. Ik post in eens ook in tweevoud.
moest ook zo om je andere postings lachen.
(beter gewoon nu voor alles zeggen voor allemaal dan per stuk he zeggen he?)
Zanne is besmettelijk. Ik post in eens ook in tweevoud.
moest ook zo om je andere postings lachen.
(beter gewoon nu voor alles zeggen voor allemaal dan per stuk he zeggen he?)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven