3000 + deel 74!!!!!!
zaterdag 13 november 2010 om 19:46
zaterdag 13 november 2010 om 19:49
quote:himalaya schreef op 13 november 2010 @ 18:53:
Ik heb hem nog gezegd dat als hij mijn bonnetje niet zag, hij toch vanmiddag maar eens een controle bij de opticien moest doen. En dat ik hem, als hij geen vervoer had, daar ook nog wel heen wilde rijden.
Kan me voorstellen dat je zo reageerde.
Hoi plusserTs
Ik heb hem nog gezegd dat als hij mijn bonnetje niet zag, hij toch vanmiddag maar eens een controle bij de opticien moest doen. En dat ik hem, als hij geen vervoer had, daar ook nog wel heen wilde rijden.
Kan me voorstellen dat je zo reageerde.
Hoi plusserTs
zaterdag 13 november 2010 om 20:05
zaterdag 13 november 2010 om 20:18
quote:BadAss schreef op 13 november 2010 @ 19:37:
Stom van me, ik vergeet de bol knofook.
Maar die hadden jullie er vast zelf al bijbedacht aangezien ik altijd alles met knoflook maak
Hier nog een knoflookjunk! Ik eet het zelfs rauw...
Ooit in Thailand 4 dagen achter elkaar bij hetzelfde restaurant hetzelfde gerecht besteld: verse vis van de BBQ met heul veul knoflook. En voor mij nog een beetje extra.
Stom van me, ik vergeet de bol knofook.
Maar die hadden jullie er vast zelf al bijbedacht aangezien ik altijd alles met knoflook maak
Hier nog een knoflookjunk! Ik eet het zelfs rauw...
Ooit in Thailand 4 dagen achter elkaar bij hetzelfde restaurant hetzelfde gerecht besteld: verse vis van de BBQ met heul veul knoflook. En voor mij nog een beetje extra.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 13 november 2010 om 20:24
quote:Gravinnetje schreef op 13 november 2010 @ 20:05:
BI, HEBBEN WIJ HIER EEN TOKO?????
Ik ken alleen maar turkse supermarkten hier, zelfs een poolse maar een toko? Nope, nog nooit gezien hier. Helaas...... Al kun je bij de turkse supermarkt goedkope kip kopen en lekkere grote potten sambal voor weinig.Ja, 2 zelfs... in Palet!
BI, HEBBEN WIJ HIER EEN TOKO?????
Ik ken alleen maar turkse supermarkten hier, zelfs een poolse maar een toko? Nope, nog nooit gezien hier. Helaas...... Al kun je bij de turkse supermarkt goedkope kip kopen en lekkere grote potten sambal voor weinig.Ja, 2 zelfs... in Palet!